1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem nu spelen:D!
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat loopje van Van der Vaart lijkt zo echt!
     
  3. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    1e potje gewonnen met penalty's, vet realistisch spel, Seedorf miste een penalty:)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Speel op het middelste van de 3, maar het is zo ongelofelijk makkelijk. Met Madrid 6-0 gewonnen van Marseille en net met Chelsea 8-0 gewonnen van Milan. :eek:

    Prachtige goal van Ballack, stond buiten de 16, bleef stilstaan en schoot hem er keihard in, die animaties. Damn! _O_
     
  5. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook al in Fifa 08 op de psp:p Als je een corner krijgt in de 90e minuut dan verschijnt er een knop en dan kan je je keeper naar voren laten komen.

    Ben iig wel benieuwd naar de demo:)
     
  6. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Farfan is net Messi, damn snel. Sprintte Nesta er ff uit.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zet hem dan op Hard als je makkelijk wint wtf8)

    Ik heb net mijn eerste potje afgerond, Real - Chelsea 2-0 (2x Ruud) hij liep na het herdownloaden niet meer vast:)

    Wel grappig, in her voorfilmpje gaat normaal gesproken de bal in de kruising maar hier houdt de keeper elke bal, dat is wel vet, leuk filmpje ook.

    En je kan uit vet veel talen kiezen.
    Maar waarom geen commentaar..?
     
  8. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0

    is altijd bij fifa demo's geen commentaar
     
  9. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Vind hem hel erg vet, maar zo lyrisch als dat jullie zijn vind ik echt overdreven. Het speelt nog steeds niet helemaal top. Ik vind bijvoorbeeld het pass-systeem van Pes lekkerder. Ik kan nog steeds niet een goede afgemeten pass geven, al kan dat natuurlijk ook een kwestie van oefenen zijn.

    Dit is niet bedoeld om te bashen, is gewoon mijn mening. Maar het is zeker een topspel hoor, ben erg benieuwd wat Pes dit jaar gaat neerzetten.

    Weet je wat? Ik haal ze gewoon allebei! :)
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik speel hem op de moeilijkste graad, kan vaak maar net 1 a 2 keer scoren. Vaak ook 0-0 en penalties. Wel vet dat je een panenka kan doen bij een penalty. Enige jammere is dat die er ALTIJD inzit (tegen de CPU dan). Maja, misschien ben ik een kneus, omdat ik voornamelijk PES heb gespeeld.... ;)
     
  11. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat loadscherm, of oefenveld ziet er werkelijk prachtig uit, maar tijdens de wedstrijd zelf heb ik niet echt dat wow gevoel.

    Verder zal het wel okay zijn maar wacht stiekem toch nog ff op PES om te kijken welke lekkerder aanvoelt :b:
     
  12. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het echt een heerlijk spel! Echt hele soepele gameplay en mooie graphics, animaties ook zeer goed, zoals wijzen waar ze de bal willen hebben. Ook zie je duidelijk het verschil tussen sterke en snelle spelers en is bijv Drogba idd lastig van de bal te zetten. Keepers zijn eindelijk wat beter lijkt het, dus dat is ook weer mooi, wil geen uitslagen boven de 5-0 (op hoog niveau). Het schieten vind ik ook echt fijn, eindelijk zit er is kracht achter. Schiet is een vrije trap met lb ingedrukt op goal, echt heerlijk.
    Truukjes zijn ook weer beter uitgewerkt, niet dat ik ze vaak gebruik, eigenlijk nooit, maar in het freeroam scherm wel dus dan is het wel leuk. Ook fijn die tips bovenin beeld.
    Dat juichen is trouwens ook wel grappig, heb net al de samba en de robot gedaan :p
     
  13. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds niet gescoord, straks toch maar even een niveautje lager doen.
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    Zit erin hoor.

    Echt goed die demo.De doelmannen zijn echt verstandig geworden.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  15. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kan je eigenlijk een hard en LAAG afstand shot doen?
     
  16. Commander Keen

    Commander Keen Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo helemaal niet zo goed eigenlijk, misschien dat ik teveel PES4 de laatste tijd heb gedaan maar het gaat echt traag. Je drukt op overspelen en dan duurt het minstens een halve seconde. Het lopen gaat ook niet echt snel. Ook het overspelen gaat niet lekker, ik heb het erg vaak gehad dat ik naar iemand wilde overspelen maar dat ie naar een andere speler gaat. Wat ook erg is, is dat je de bal ingespeeld krijgt, je wilt hem meteen door tikken naar de volgende speler maar dan geeft hij de bal breed op de speler die naar jou speelde. Misschien dat het aan de PC versie lag ofzo. Maar ik werd er niet echt vrolijk van.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer dat de demo zoals bij meer mensen me xbox laat vast lopen.
     
  18. etienn0vic

    etienn0vic Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook, iedereen is overdreven positief, maar PES blijft toch echt beter, je kan heerlijk combineren bij PES, lekker snel en ook goed, maar bij Fifa lijkt het net alsof de game om trucjes gaat en mooi schieten. Het voelt gewoon niet realistisch, nog steeds niet. Mijn keuze voor dit jaar staat al vast.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, want de demo van PES heb je al kapot gespeeld :confused: Ik zou de demo van FIFA maar wat meer gaan spelen als ik jouw was, want hoewel je een korte post maakte, staat er toch een hoop onzin in. Natuurlijk mag je PES kopen, maar je zit nu gewoon dingetjes te zoeken.
     
  20. Commander Keen

    Commander Keen Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de FIFA demo nu al een paar keer opgestart maar ik word gewoon gefrustreerd als PES spelen door een helehoop aspecten, metname het tempo en het overspelen. De animaties en de graphics zijn natuurlijk wel van een hoger niveau maar dat vind ik minder belangrijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina