FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dit is niks voor mij. Ik heb de demo gespeeld en het trekt me niet. De gameplay is eh, minder prettig. :) structuur is er al helemaal niet in het spel te vinden. graphics zijn wel ok.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het tempo precies goed. Niet zo snel als PES 2008, maar ook niet zo langzaam als FIFA 08. Het overspelen vind ik toch wel heel direct gaan. Als ik meteen door wil passen, kan dat ook gelijk. Spelers duiken tenminste goed de diepte in, wijzen ook waar ze de bal willen hebben. Het combineren gaat soepel.

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er geweldig uit!!....maar...speelt nog steeds niet lekker helaas

4. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dan kan ik je zeggen dat je die keuze al op voorhand had gemaakt. Daar op zich is geen probleem mee.
    Maar hoe je fifa beschrijft... klopt van geen reet.
    Je zit nog in de ontkenningsfase, hierachter volgt: woede, depressie en aanvaarding. Volhouden! :b:

5. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had meer verwacht van de graphics tijdens het spelen zelf, de animaties daarintegen zijn schiterent. Als ik bijvoorbeeld madden 09 speel ziet het gras er echt heel mooi uit terwijl het bij de demo van fifa09 iets minder is. Verder ben ik het met je eens betreft het overspelen, dit gaat traag door dat metertje. Daardoor gaat de tempo niet soepel, wel blijft het op een redelijke hoogte alleen had ik liever dat metertje alleen gezien als je voorzet geeft of schiet.

Over het algemeen heb ik me wel vermaakt tijdens het spelen maar een concrete mening heb ik nog niet echt. Waarschijnlijk zal ik fifa én pes2009 kopen omdat ik erg geniet van de gameplay van pes maar daarnaast wil ook online spelen. Bijvoorbeeld die 10 vs 10 mode lijkt me geweldig. Daarvoor komt er een soort clanmode :D

.

bron

Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nog steeds vind ik het dribbelen niet vloeiend.. Het zag er allemaal wel schitterend uit, ik realiseer me wel dat PES nu echt flink achter loopt, ook qua presentatie en muziek... Ik ga nog even wat meer spelen voordat ik al ga zeggen dat FIFA het niet gaat worden dit jaar..

PS, demo loopt wel veel vast zeg! :/

7. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn blijkbaar nog mensen met dat probleem, gewoon wissen en nog een keer downloaden zou ik zeggen.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bij mij is de demo nog geen enkele keer vastgelopen.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nee, bij mij ook niet. Loopt prima. Als je er last van hebt moet je misschien de demo even opnieuw downloaden. Bij iemand in dit topic werkte dat

10. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    zo ben nu aan het downloaden, ff shoarma eten en dalijk spelen. Lees veel positieve dingen dus ben benieuwd:)

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vond hem lekker spelen, idd gaat het passen niet zoals ik graag wil Iets sneller reageren zou prettig zijn. Ga dit jaar voor fifa door de 10 vs 10 mode en pes omdat dat toch mijn spel blijft :)

12. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de download nu aangezet en over een uur is de game klaar om te spelen :p Ik hoop wat ze ervan gemaakt hebben, en daarna ter vergelijking eens de PES demo downloaden.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    2e wedstrijd vond ik al een stuk lekkerder spelen. Stukken beter dan 08 deze.

14. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Heerlijk spel dit... 1ste potje even wennen (speelde bij een vriend) en dan is het erg chaotisch in het begin. Na een paar potjes ging het lopen en ik heb al een paar fraaie goals gescoord (vrije trap drogba:)). Nu tegen computer beginnen, 1ste potje net gewonnen van real met 2-0.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe spelen jullie eigenlijk met alle assists aan of uit?

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Alles loopt veel beter dan fifa 08 dat was te stroef.De snelheid ligt goed.Hopelijk gaat pes ook de goede kant uit dan hebben we 2 goede voetbalgames.

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Net 3 potjes gespeeld. Wat mij opvalt is toch wel dat het stukke beter is dan deeltje 2008 , maar of het nou echt zo 'perfect' is zoals sommige zeggen, kan ik niet echt begrijpen. Natuurlijk, het is een hele goede game en pes moet alles op een rijtje hebben wille ze weer meedoen. Ik ga dit spel toch kopen, simpelweg voor de online 10 vs 10 mode. Anders had ik het denk ik ook niet gekocht, maar deze nieuwe mode moet het gewoon helemaal worden, en ik krijg al kippenvel als ik eraan denk:), dus wat dat betreft doet fifa 09 in mijn ogen hele goede zaken, maar het kan nóg beter qua gameplay.;)

18. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik hem iets minder. Maar ik zal er moeten inkomen zeker :) Maar al toch snel een foutje. Het was strafschop reek. Na dat tegenstander 2 mist kon ik de match beslissen. Ik mik ik druk op B en gelijk gaat de eindfluitsignaal, dan gaat de bal binnen. Dus wist al iets eerder dat ik hem binnen ging hebben. Resultaat is minder spanning :p

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    10 vs 10 is voor mij ook gewoon het belangrijkst, anders had ik ze toch wat beter naast elkaar neergelegd, PES ziet er ook aardig uit..

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iemand die trouwens ook merkt dat soms sponsers op shirts zijn verdwenen ?

Iets viel me op aan het shirt van Real, kwam er later achter dat Bwin er niet op stond. Ook al een paar keer gehad met AC Milan, de meeste keren is er gewoon een sponser maar dit is wel raar. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina