1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    In Duitsland en Frankrijk zijn die Bwin reclames verboden. Dus in die versies geen sponsors.

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik vind hem trouwens niet is de PS Store :)

Even mijn indruk grafisch vind ik hem niet veel beter als 08.
    De slidingen zier er wel beter uit.
    game play misschien iets beter zeker als je al perongeluk geschoten had dan ging het schot nog komen nu kun je gewoon nog passen als je wil.

ik ga deze zeker halen, maar ook even met een oogje naar pes kijken eerst

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Word er eigenlijk een xbw team gemaakt, voor online ? ;)

4. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig om te lezen dat sommige mensen deze spel nog slecht vinden. Dit spel is het spel van de eeuw tot nu toe qua voetbal, snelheid is realistisch, je kunt niet overal doorheen combineren of kappen, dan speel je maar PES. FIFA ownt gewoon dit jaar en wie hierop ingaat is een fanboy, its hust the way it is.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    wakker worden, kerel:+

er is in het live gaming forum al een lange tijd een thread van gemaakt, je kan hem niet missen.

@ Red & Yellow, dat was juist de grootste fanboy reactie die ik lange tijd heb gezien,
    niemand heeft PES goed kunnen beoordelen, het enige waarom iedereen fifa beter vond was vanwege de geruchten dat PES geen licenties had en dat FIFA 10 vs 10 kon.
    Ik vind FIFA ook beter, maar van het PES filmpje dat ik heb gezien vandaag, ziet het er prima uit, en er zit een gelicenseerde champions league in, je kan zonder het checken van de PES demo niet zeggen dat FIFA de footie van de eeuw tot nu toe is.

Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :| idd, iedereen die reageert op een mening is absoluut een fanboy

ben vooral benieuwd of de A.I beter is geworden , grafisch was het al goed genoeg wat mij betreft maar kleine dingetjes zoals verdedigers die niet goed stappen bij dieptepassjes vanaf de zijkant maakten dat het niet altijd even leuk was om te doen. Soms zat de A.I of jou of je tegenstander een beetje in de weg en ook al heb ik er zelf voordeel van is het toch niet leuk om door dat soort "exploits" te winnen

7. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    hoop dat ze de snelheid wat hoger zetten, was vorig jaar ook met de 08 demo dat het erg traag speelde (altijd van fifa gehouden begon bij 96) maar fifa 09 maakt het bij mij nog niet waar.

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

owja :eek: niet eens aan gedacht :+

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij las ik een paar maanden geleden dat je in de game zou moeten kunnen kiezen tussen 3 speelsnelheden FIFA08, UEFA08 en nog een snellere,... zit zeker niet in de demo die optie?

10. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn eerste doelpunt van FIFA09 was een prachtige omhaal in de kruising van onze Ruud. In FIFA08 heb ik nog nooit een omhaal gemaakt, en met FIFA09 krijg ik hem in mijn eerste 2 minuten. Heerlijk spel :)

11. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een verrassing, de gameplay is overtuigend beter geworden dit keer. Het stroeve gebeuren van FIFA08 is helemaal weg, het dribbelen, tacklen, sprinten alles werkt fijner. Je hebt zoveel vrijheid op het veld omdat je overal kunt lopen, in PES kun je maar 8 kanten op waardoor je nogal beperkt bent.

Verder ziet het er grafisch allemaal net iets beter uit, het stadion en de (meer) bewegende shirts en broeken. Al met al ben ik zeer tevreden hiermee. Als je eens nagaat hoeveel je eigenlijk wel niet krijgt voor 60 euro, een ongelooflijk uitgebreide online modus inclusief de Club mode, online leagues(zit er ook nog steeds in), carrière mode, be a pro mode, honderden echt gelicenseerde clubs. Werkelijk fantastisch gewoon.

Alleen eventuele lag online kan het voor mij bederven, maar ik heb nog nooit lag meegemaakt met FIFA dus dat komt wel goed. Kan niet wachten tot we met het XBW elftal eindelijk een potje kunnen voetballen!

12. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk kan PES09 me overtuigen....Anders denk ik dat ik toch maar aan Fifa09 moet wennen ofzo. Ik vind het niet een supergame, best trage gameplay en de ballen gaan gewoon NIET hard, weet niet hoe het komt maar lijkt niet echt real...

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Klein detail:

Je hoort de stadion omroeper geen vd vaart opnoemen.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zat er inderdaad ook op te wachten. Maar z'n nummer klopt ook niet, dus kan nog gewijzigd worden.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    tsja kan best zijn dat de build van de demo al een paar maanden oud is

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo ook maar gedownload en ik moet zeggen dat het er mooi uitziet en ook erg realistisch is. Het passen gaat best lekker en het is allemaal wat langzamer dan PES2008. Dat is ook meteen het kritiekpunt, ik vind het iets TE langzaam. De speler reageert nogal traag en met Robben kom ik mijn man niet voorbij(Dat kan ook aan mij liggen :+). Dat vind ik dan weer jammer want in het echt is zoiets wel mogelijk. Dus misschien iets te realistisch.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wie is hier nu fanboy? Iedereen op dit forum geeft gewoon z'n mening over de game, vergelijkt het met 2008, noemt de min en pluspunten en geeft argumenten.
    Jij bombardeert de game meteen maar tot de game van de eeuw.. Echt, jij moet nog veel leren. |:-

18. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Speelt best aardig. Maar ik mis toch echt de click nog. Beter dan de vorige delen. Dat zeker. Maar ik ga nog niet naar de winkel rennen als hij uit is.

19. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Is er in de demo al iets te zien van het uitvak?
    Hoe is de sfeer in zijn algemeenheid?

Ben geen Live-abonnee, dus ben op jullie aangewezen. ;)

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja is hij ook, aangezien er in deze build spelers als robinho, shevchenko en cissé nog bij hun oude clubs spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina