1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha op de uitshirtjes van Real Madrid staat wel gewoon netjes bwin.com

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bij de thuisshirts ook..

3. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik zie gewoon blanco. Net als op Fiasco's foto:

4. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een paar potjes gespeeld en moet zeggen dat het erg lekker speelt. Je hebt veel meer controle over de bal en de speler. Dat laatste merk je vooral als je aan het sprinten bent. In de vorige delen duurde het te lang voordat je kon schieten als je aan het sprinten was en in 09 gaat dat veel soepeler. Alles ziet er ook veel realistischer uit etc.

Ook erg vet dat het gewoon een goede volledige demo is inplaats van dat je maar 1 gierige helft kan spelen. Ik ga Fifa 09 zeker weten weer halen dit jaar.

5. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gaf net een pass over 50 meter tussen 2 man, wat een bal was dat. Heb het opgeslagen op mijn telefoon, echt heerlijk hoe die spelers een run maken. Zal het dadelijk uploaden.

Je tikt bijzonder lekker rond, echt heerlijk. Alleen mooie aanvallen zit er nog niet in, maar na 2 FIFA's smeek ik hierom want ik kreeg het veels te snel onder de knie.

Jullie moeten niet al te snel teveel conclusies trekken, want er staat in zo'n filmpje als je opstart dat het niet responsable as definite version ofzoiets is.

Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Dat staat altijd bij een demo;)

7. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ?? :{

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    hoe zit 't eigenlijk met de kwaliteiten van elke speler online met die 10 vs 10 mode? Heeft iedereen dezelfde kwaliteiten, of heb je je eigen stats wat met wedstrijden beter/slechter worden? of heb je de kwaliteiten van de speler die je op dat moment bent?

9. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft zijn eigen stats, jij werkt je eigen stats bij. Je bewaart altijd je eigen stats, dus stel je hebt best goed gewerkt aan je scoringsvermogen en je zoekt een andere team dan zien trainers gelijk of je goed bent of niet. Het is als ware een echte voetbalwereld waar jij jezelf maakt.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar hij bedoeld toch online? :)

11. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook over online. De 10v10 mode werkt ook op deze manier.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus als je met Robben speelt online dan krijg je niet zijn kwaliteiten?

13. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, iedereen begint bij 0. Je moet jezelf omhoog zien te voetballen. Een Robben staat gelijk een een Jermaine Lens.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    O dat vind ik persoonlijk wel matig.

15. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Dan zullen er no-lifers komen met mega stats haha. Maarja, vind de demo wel redelijk. Maar erger me nog aan de reactietijd van spelers als je een kap beweging maakt ofzoiets. Ik ben PES gewend dus dan is dit wel even wennen..

16. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet overtuigd door de Fifa 09 demo. Ik heb nog maar 2 wedstrijdjes kunnen spelen, dus misschien komt dat nog wel. Anders wordt het "gewoon" weer PES :)

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Voor mij hetzelfde. PES is tot nu toe voor mij de voorkeur maar ik wacht de demo uiteraard af

18. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of het al is gepost, maar dit kwam vandaag naar buiten.
    Je kan dus in feite je eigen club maken met 50 vrienden en dan 10 tegen 10 doen (dus 5 wedstrdijden tegelijkertijd in theorie, allemaal voor jouw club) en dan promoveren / degraderen spelers van andere clubs aantrekken:

Nieuws | 11 september 2008 - EA SPORTS heeft vandaag een nieuwe online FIFA-functie bekendgemaakt: FIFA 09-clubs. In dit speltype, dat speciaal voor PlayStation 3 en Xbox 360 is ontworpen, kunnen gamers overal ter wereld clubs samenstellen en elke voetballer door een gamer kan worden bestuurd. In FIFA 09-clubs kun je maximaal 50 vrienden uitnodigen om in je club te komen spelen. Daarna kun je je sterkste team opstellen voor wedstrijden in Speel als prof: 10-10 Online teamspel. Dankzij deze functie kunnen 20 spelers op 20 verschillende consoles, waar dan ook ter wereld, met en tegen elkaar een voetbalwedstrijd spelen in FIFA 09.

In FIFA 09-clubs wordt dan bepaald welke club het beste virtuele voetbalteam van de wereld is. De ranglijstpositie van clubs en de divisie waarin ze spelen wordt bepaald aan de hand van het totaalaantal punten van een club. Afhankelijk van hun prestaties tijdens het seizoen, promoveren of degraderen clubs naar een hogere of lagere divisie. Daarnaast kunnen coaches in FIFA 09-clubs spelers van rivaliserende clubs scouten en aantrekken voor hun eigen club. Per voetbalwedstrijd kunnen maximaal 10 spelers van dezelfde club meespelen: met 50 spelers kan een club dus meerdere wedstrijden tegelijk spelen.

EDIT: Ik zie dat ie idd al is gepost...

Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Bij mij loopt ie 3x achter elkaar keihard vast (na een aantal seconden in de wedstrijd). Zal um ook herdownen, maar ik verdenk al tijden mijn 2e 360, is vrij brak nl. (Destijds liep mijn eerste 360 ook vast op een demo, RSV1, wat uiteindelijk een RoD werd)

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    hmm, jammer dat de reacties matig zijn. Morgen maar eens de demo zelf checken..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina