FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111

2. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    PES2008 is geen slechte game. Als je met clubs als Barca, etc. speelt is de balans gewoon weg. Speel je met 'kut-teams', dan merk je dat het veel leuker is om te spelen. Het verschil tussen slecht, goed en zeer goed is gewoon te groot in PES2008. En dat met die keepers... Tjah, was wel eens irritant, maar had ik persoonlijk niet zo heel veel last van. Online was het drama, zelfs na de zogenaamde patch die alles zou doen vergeten.....

3. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Waarom is deze game eigenlijk alleen met een Gold ding te downloaden?
    En weet iemand of het uberhaupt een beetje snel normaal te downloade is?

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Omdat zilvermembers een week langer moeten wachten op demo's
    En het werkt gewoon goed het downloaden

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wauw, ik ben echt onder de indruk van Fifa 09. Deze game speelt echt heel erg lekker. In combinatie met mooie graphics, goede balsnelheid en physics, goede sfeer en goede gameplay.
    Pes 2009 moet van erg hoog niveau zijn wil het hier aan kunnen tippen.

6. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    True.... de gameplay kan er zeker wel aan tippen, maar de rest gewoon niet. FIFA09 is gewoon een totaalpakket en daarom veel interessanter. Ik ga ook voor FIFA09. Of ik PES2009 koop zie ik nog wel....... Voorlopig hou ik het bij FIFA09.

7. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel de ps3 versie, maar kan je tactieken ook opslaan of moet je ze voor elke wedstrijd instellen? (opstelling e.d.)

8. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    ik haal uiteindelijk toch beide, maar inderdaad..pes moet wel stukken lekkerder spelen..maar dit is wel super hoor.
    En voor mij vooral het online gedeelte..heeft PES me vorig jaar toch een beetje mee verneukt vind ik hoor.

9. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt een stuk beter weer als 08, ziet er ook weer beter uit.Gaat echt de goede kant op,snelheid is ok,ik vind het schieten alleen nog niet lekker, het gevoel dat ik bij PES heb met schieten en passen(de bal rolt echt en als je schiet heb je echt het gevoel dat je schiet)heb ik helaas niet bij fifa09(gisteravond iets van een uurtje of 4 zitten spelen)
    De bal zijlt zweeft,je kunt uit stand met een geplaatst schot gewoon vanaf 25 meter in de kruising schieten(het is echt een gevoel dat ik eigenlijk moeilijk met woorden kan omschrijven)...is overigens wel een briljante optie met RB een binnenkant voetje of een buitenkant voetje schieten.Ik ga toch eerst weer voor PES en als die mij weer teleursteld, donder ik hem in de vuilnisbak en haal Fifa09,maar chapeau voor EA,hij is nog weer een stuk beter als Fifa08.

Laatst bewerkt: 12 sep 2008
  10. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een Ajax-fan, maar ik vind het echt vet dat Dsuzdsak (of hoe je het ook schrijft) van PSV écht is nagemaakt in FIFA, dat is veelbelovend voor de rest van de Eredivisie.\o/

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zn hoofd lijkt wel aardig maar is die jongen niet blond?

12. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor.

13. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    *Edit: Deji is me voor.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij blijft lelijk ;)

15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zag seedorf gisteren en die lijkt echt meer op elke andere negeroide man,maar behalve op seedorf zelf!!Dus afwachten maar

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dat was ook in PES 2008. ik rende tegen de scheids aan en viel, ik vond dat toen zo vet dat ik een filmpje maakte met me mobiel en aan me vrienden liet zien die me toen uitlachten omdat dat kennelijk een gewone zaak was:+

Jah inderdaad, vooral online is dat leuk, een beetje je tegenstander zout in de wonden strooien:)

Misschien heb ik het fout geformuleerd maar ik bedoel eigenlijk dat ik dat het verschil tussen PES en FIFA 09 vind om daardoor voor FIFA te gaan, nu ik al die berichten lees van details had fifa een streepje voor, maar die 10 tegen 10 mode is gewoon revolutionair en die moet iedereen in mijn oog checken, daarom denk ik dat de mensen al sowieso met een roze bril naar fifa zouden kijken..

Zie hierboven..

Pff, je maakt een review over 2 games, als je dat doet moet je ze allebij helemaal gespeeld moeten hebben en dat betwijfel ik, en als je ze toch allebij helemaal hebt gecheckt, maak dan een echte review.
    Bovendien begin je in de be a legend mode dat Duitsland en Portugal niet bruikbaar zijn, who cares! je kan uit alle top landen kiezen en zelfs nederland!!
    Ik hoef echt niet de linksbuiten van Vitoria Setubal te zijn hoor:confused:
    Niemand kan nu al zeggen dat FIFA beter is aangezien PES gewoon nog niet gespeeld is, dus laat de slechte reviews voor je.

echt:eek: kijk dat zijn de mooie berichten:cool: wat gebeurde er?

Nice, wat gebeurde er?? kan je zelf je shirtje uittrekken ofzo??:lol:
    Maarja die kleine details maken inderdaad de voetbalgame, bij FIFA 99 op de n64 stond er een bidon in het goal die omviel als je de bal er tegenaan schoot, dat vond ik prachtig:+

Wow dat ziet er echt schitterend uit!
    Ik kan niet wachten tot ik Kermit Erasmus zie..

17. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er weer hard aan toe hier zo te zien. :9

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hmm, September, beste forum maand van het jaar:cool:

19. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb jij Seedorf nog nooit gezien.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Paar dingen na 20 potjes.

Het ziet er super uit gewoon de beste animaties van een voetbal game ooit punt.
    Speelsnelheid ligt gewoon goed.
    Passing systeem werkt ook goed.

Minder dingen:

Het kappen, het lukt gewoon niet goed als ik de achterlijn met Robben en ik kap terug dan ben je altijd de bal kwijt, ik hoop dat daar nog aan getweaked wordt.

Het schieten over het algemeen is het goed, maar soms heb ik er een beetje een nep gevoel bij ik weet niet was het is maar soms krult de bal gewoon om het mooi te laten blijken.

Verder is het gewoon een vooruitgang ten opzichte van 08, of het beter is dan Pr evo? qua graphics en animaties wel, de gameplay daar kan ik niet over oordelen dan moet ik het eerst gespeeld hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina