Denk je echt dat iedereen FIFA koopt om 10 vs 10 ?
Kan mij namelijk geen bal schelen, van mij halen ze het er zelfs uit. Boeien. FIFA speelt gewoon heerlijk, iets wat ik al een aantal jaren niet meer kan zeggen over PES, FIFA heeft voor mij PES gewoon verslagen. Punt klaar, boem.
FIFA koop ik voor de competities, waarmee ik gewoon de Premier League kan spelen zonder teams die geen licentie hebben, waar ik heerlijk een potje online mee kan spelen. Daar om koop ik FIFA, de enige echte pluspunt dat PES in mijn ogen nog steeds heeft is de Edit Mode ( Al weet ik niet hoe dat in elkaar zat bij PES8 en nu bij PES9 ). Daar ik me vroeger ongelofelijk veel mee vermaakt, en vind het dan ook vaak jammer dat het nooit zo uitgebreid is bij FIFA. Ook dat je niet gewoon een training kan spelen vind ik best jammer, wat volgens mij nog wel gewoon bij PES zit. Maar voor de rest, sfeer, graphics, animaties, licenties, gameplay = FIFA voor mij!
Sure, ik zal de demo van PES zeker downloaden. Maar ik verwacht echt niet dat het opeens 50x zo beter zal zijn als PES8.
Klik om te vergroten...