1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gameplay ziet er goed uit zeg! Het speelt ook lekker snel.

2. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat dat kaartje in het midden onderaan met het overzicht van het veld + de spelers nog altijd zo onduidelijk is

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het eerste wat me opvalt is, dat die zei dat de keepers verbeterd zijn maar in het eerstvolgende fragment zie ik de keeper naar een bal duiken die al 3 kwartier in de goal ligt. Nu maar hopen.

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Had hij waarschijnlijk de tijd per level drie kwartier ingesteld;)

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit, was dit jaar al overgestapt van PES naar Fifa, denk dat ik bij de volgende generatie weer voor Fifa kies.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    altijd trouwe pes fan geweest, maar ik denk dat ik ik dit jaar toch maar is overstap.

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    je ziet nu de scheidsrechter op het veld.Dat is weer goed nieuws

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    t gaat veel te snel!

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige nieuwtjes.

10. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar vooralsnog wacht ik op video footage met betere kwaliteit waarop ze dat alles laten zien. EA Belooft altijd veel en uiteindelijk word er maar een klein deel daarvan waargemaakt. Dat fifa 09 goed word dat geloof ik wel, maar ik wil wat concreter dan nieuwtjes etc. Ben daarom ook erg benieuwd naar de demo

11. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Demo heb je eigenlijk ook niet zo veel aan, althans afgelopen jaar niet! De uiteindelijke winkel versie was stukken beter.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik hoop wel dat je weer gewoon Engelse taal kan kiezen, anders koop ik hem wel via Engeland.

13. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, dat heb ik dit jaar ook gedaan alleen duurde dat heel lang door die problemen met de post toendertijds8)

Dat stomme Nederlandse commentaar is niet om aan te horen.

14. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk wordt dat commentaar wel wat beter want tot nu toe is het gewoon zo slecht dat het weer grappig wordt. Sowieso vond ik het nogal raar dat je alleen uit Zweeds, Spaans en Nederlands kan kiezen.

15. Commentaar gewoon uitzetten. OOk al is die goed na een tijdje valt het amper meer op. Hoor je toch gewoon dezelfde zinnen

16. Kaap

Kaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik mistte in de vragenlijst was de partijdigheid van de scheids. Hoe vaak de AI een vrije trap krijgt en hoe zelden ik een vrije trap krijg is gewoon belachelijk. Zelfs zonder sliding, schouder aan schouder, hoppa vrije trap!

Een strenge scheids vind ik niet erg, maar maak hem wel onpartijdig.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  18. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    ah eindelijk heb je ook wat dunnere mannetjes. ik vind die voeten nog steeds iets te groot maar ik ben blij dat benzema al wat slanker is dan altijd maar die spierbonken met big ass kuiten. iedereen had zowat het lichaam van makelele in de voorgaande fifas!

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Plaatjes zien er tot nu toe wel mooi uit allemaal. Ben benieuwd naar ingame...

20. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    De rest van het artikel kan je hier lezen. Op het eerste gezicht lijkt het weer gewoon een verkoop praatje. In iedergeval in mijn ogen dan. Maar toch ben ik wel benieuwd. Hopelijk laten ze snel wat meer gameplay trailers zien zodat ik met men eigen ogen kan zien dat ze ook daadwerkelijk waarmaken wat ze in dat artikel beloven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina