1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    2 nieuwe vids van Xbox 360 versie, Arsenal - Chelsea.

Link

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Er vallen een paar goede dingen op. De reactiesnelheid van de spelers is sneller(kapbewegingen etc.) en de stadions zijn sterk verbeterd met verschillende vakken voor de uit en thuis fans:thumbs:

Verder kun je hier niet super veel uit opmaken omdat je het vooral zelf zou moeten spelen om de veranderingen te merken. Ook konden degenen die het speelden er niet veel van wat misschien ook logisch doordat het een nieuwe game is.

Owja, gelukkig hebben ze de commentators van fifa 08 en niet die van Euro 2008, die waren namelijk bagger. Hopen dat ze nu gewoon dat Engelse commentaar bij de Nederlandse versie doen!!! Misschien moeten we dat EA op de een of andere manier laten weten dat we dat Nederlandse commentaar niet meer willen?:9

3. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, anders zal ik de Engelse versie weer moeten importeren. Want dat commentaar is echt zoveel beter.

Maar goed, je ziet ook dat de keepers niet meer zo belachelijk goed zijn als je richting de kruising mikt. Zeer belangrijk.

4. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    de bal ziet er zweverig uit soms. Vooral bij voorzetten, dat mogen ze wat strakker maken. En het passen mogen ook strakker.

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zweverige viel me ook op.

Maar goed, het spel gaat gewoon veel beter worden dan 08 en dat was al een verdomd goed spel.

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik zie ook dat er gewoon door elkaar gelopen wordt (bij een tackle is het helemaal goed te zien.. erg jammer. Hopen dat ze dat maar opknappen! verder ziet het er aardig het zelfde uit. ik vraag mij af of het wel.. juist ja!

Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  7. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik ook het slechste punt van fifa, die keepers pakken soms de onmogelijkste ballen. Hopen dat ze dit punt verbeteren

8. JBS

JBS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je bijvoorbeeld in een aanval een mede-spits iets of wat kan beïnvloeden door hem bijvoorbeeld wat dieper te laten meelopen zodat een voorzet wat beter uit kan komen. Ik geloof dat op de PC met een oudere FIFA wel mogelijk was.

9. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik ga de ps3 versie kopen. De ps3 controller is toch iets meer geschikt voor voetbalgames, en de ps3 versie heeft het engelse commentaar er ook inzitten. (tenminste bij fifa 08 was het zo)

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vind dit er erg goed uitzien :)

11. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er goed uit maar waarom dat commentaar nou niet opnieuw ingesproken word...

12. JBS

JBS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, heb groot deel van het filmpje gezien en nog niet één nieuwe zin gehoord.. :confused:

13. forzav

forzav Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er echt helemaal top uit..

De tackles en het vallen zijn echt geweldig. En als je kijkt naar de schijnbare bewegingsvrijheid van de spelers zou dat echt een hele goede verbetering zijn.

Laat maar komen!

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ziet er echt zwaar goed uit:)..maar ik dacht dat ze hadden gezegd dat je net als bij Euro2008 je eigen vreugdedansje kon verzinnen?

Ik zie daar ook bij de herhaling bij Y upload staan, zou gaaf zijn als je net zoals bij burnout je goals aan je vrienden kon laten zien in een lobby oid. en je kunt screenshot maken, ook heel vet!

Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  15. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Kan toch later pas gebeuren. Is niet de final build hoor.

16. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dit spel ga ik sowieso halen, want het is alweer 2 jaar geleden dat ik een voetbalspel kocht. PES is geen optie, want ik heb totaal geen vertrouwen in hun online modus. Het enige dat ik wil is online voetballen. Met FIFA zit je dan sowieso goed. De demo van Euro 2008 was al top, maar ik wil wel met clubs (Ajax) spelen. Daarom wachtte ik liever op FIFA 09.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind nog steeds dat de bal wat erg zweverig overkomt bij voorzetten etc.

19. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja dat mag verbeterd worden, maar dat laatste filmpje zag er goed uit. Al die verbeteringen zijn een vooruitgang. Vooral die laatste actie in het filmpje met die steekpass gevolgd door een snelle 1-2tje. Dat is een actie die je alleen kon maken in pes en nu zie ik het in fifa. Konami mag uitkijken.

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ziet er goed uit, heel goed. Dit jaar komt Fifa 2009 zeker in mijn collectie. En dat zegt heel wat voor een PES/WE speler die al zo lang PES/WE speelt. PES 2009 komt er waarschijnlijk ook wel, maar Fifa 2009 zou weleens een heel goede concurrent kunnen worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina