1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fifa 10] - 5 star Tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Big Failure, 20 jun 2010.

  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb gisteren na het gespam al een report gedaan omdat ik het ook triest vind hoe iedereen hier de grapjas gaat uithangen, maar daar is (nog) geen gehoor aan gegeven..
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik denk dat dat zeker meespeelt. Maar zijn registratie datum en onbekendheid zal ook zeker een rol spelen. No offense though.

    @ Viktor, Dan kun je altijd nog een Moderator die online is PM'en hé.
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Like I don't know.
    Maar een report kunnen ze zien en ik ga niet blijven aandringen voor iemand anders dat zijn thread wordt volgespammed. Een report leek me wel op zijn plaats though.
     
  4. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk mag iedereen een toernooi beginnen, maar de bedoeling van het Toernooicentrum was dat we dat goed en georganiseerd te werk zouden gaan. En tot nu toe gaat dit goed. Jorrit, House en ik hebben leuke toernooien georganiseerd in overleg met elkaar. De ongeschreven regel die op xbw leeft is dat er niet met 4,5-5 sterren wordt gespeeld. Tevens probeer ik met de GP-Award een beetje competitie aan te brengen. Ook staat er een speciaal toernooi op de agenda, die nog nooit vertoond is op xbw. We zijn dus bezig met pakweg 40 xbw-ers om van elk toernooi een uniek toernooi te maken. Misschien had Big Failure aan iemand hier eerst kunnen vragen hoe dat werkt, omdat hij zich toch liet inschrijven als Toernooimember. Nogmaals iedereen is vrij om een toernooi organiseren. Maar laten we het op deze unieke manier blijven doen, lijkt mij eigenlijk het leukste

    Big Failure, wacht anders na de zomer met een toernooi en wordt eerst actief, leer ons en elkaar kennen
     
  5. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt

    BF (ik kort hem ff af :p ) heeft net zo veel recht als wij op het organiseren van een toernooi, een nieuwe member wordt idd niet snel vertrouwd omdat niemand hem kent, maar het onderspammen van zijn topic is niet de oplossing en erg puberaal, mischien heeft dit iets te maken met de toon die BF aansloeg in het toernooi centrum, maar volgens mij bedoelde hij het niet zo slecht, geef iedere nieuweling de kans om de omgangsregels te leren, als iemand die al 2 jaar lid is met veel posts 5 dubbelposts maakt met spam dan mag je zeuren, help deze jonge in plaats van hem gelijk af te serveren!
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2010
  6. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, je hebt gisteravond ff 3 wedstrijden verloren :thumbs:
    Jij hebt eerste wedstrijd 3-1 verloren, 2e 5-0 en de 3e 4-0 in de eerste 20 min. en toen smeerde jij hem. :lol:
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb tegen jou niet gespeeld tegen iemand anders uit je friendslist. Heb 2x gespeeld 1x 3-1 of 4-1 of zo 2x verloren met 3-1 alleen tweede helft begon het te laggen 3e pot is nooit gespeeld. Maar die gast was beter kwam niet door zijn verdedigende opstelling heen :) dus als je wat post graag eerlijk :)
     
  8. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was mijn neef :b:
    Je liep zo op te scheppen, dus ik dacht, laten we dat eens ff testen.
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    En wat heb je nu bewezen? Dat je niet zelf durft te spelen dus je neef maar laat spelen?
    Speel dan tenminste zelf...

    Volgens mij heb je trouwens echt niet door Looney sarcastisch was? 8)
     
  10. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet van mijn neef winnen. :+
    Looney zat op te scheppen, daar ergerde ik me gewoon zwaar aan.
    Beetje mijn topic verzieken. Dus dat was gewoon zijn lesje.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    BF, zoals je ziet gaat het hem niet worden met dit toernooi. Word nu alleen maar vol gespamd en dat trekt ook geen spelers. Ik weet niet of je je al ingeschreven hebt in het toernooi centrum maar ik zou dat gewoon doen en wachten tot het nieuwe toernooi begint. In de tussentijd add je wat mensen van het forum en speel je wat oefenpartijtje, en niet je neef laten spelen ;).
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    En dan laat je een familielid spelen:lol:
     
  13. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij wint echt serieus tè veel. Maar ik zal wel wat mensen toevoegen om oefenwedstrijden mee te spelen. Iemand al interesse?

    Die wedstrijd moet nog steeds gespeeld worden.
     
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Vervolgens liegen hoe het gegaan was laat ook wel weer zien uit welk hout je gesneden bent... En als je beetje hersenen had dan had je wel door dat ik niet serieus was :)
     
  15. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Liegen hoe het gegaan was? Jij bent hier de gene die aan het liegen is. :D
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Tevens zal ik pas mijn lesje hebben geleerd wanneer jij mij met 10-0 verslaat :) dus binnenkort maar eens even :)
     
  17. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vanavond of morgen? ;)
     
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
  19. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu voetbal kijken. Dus misschien vanavond nog, anders morgen wel.
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind BF wel een leuke toevoeging aan het fifa gedeelte van dit forum :)
     

Deel Deze Pagina