1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10: Clubs

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Ralluff, 25 sep 2009.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    kom ook wel ;)
     
  2. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien, ligt eraan of er nog maten langs komen.
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik ga denk een soort van promotie filmpje maken, waar we aan andere kunnen laten zien hoe we spelen enzo. In plaats van in het begin een saai lijstje met namen te doen wil ik zeg maar de naam met een individuele actie/celibration/pass of whatever. Inprincipe mag je het zelf weten wat je dan zeg maar wilt bij je naam, maar bij bijvoorbeel Ralluf had ik een stukje met een driedubbele schaar en dat hij er dan voorbij gaat. Zo lijkt het me bijvoorbeeld ook leuk als Nofear 1 van die speciale celibrations doet. Van sommige heb ik wel doelpunten, maar als je bij mij in de game zit en je doet een actie/pass/goal die je dan wilt moet je het ff zeggen en schrijf ik hem op en kan ik het zo beter onthouden.

    Ik heb tot nu toe een shitload aan goals enzo en vanavond zal ik dan verder gaan en ff kijken of er nog wat (verdedigende)acties uit te halen zijn want alleen goals vind ik neit zo :)
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Cool initiatief. Van mij mag je er wel een mooi doelpuntje of individuele actie/steekpass/assist in gooien. :thumbs:
     
  5. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben er vanavond ook weer bij. Als ik scoor of ik maak een lekkere assist of trick kan je die er van mij wel in gooien ;) Zal het wel even zeggen dan mocht je dan toevallig meespelen
     
  6. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer er ook te zijn vanavond.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    als ik een goal maak mag je hem er al bij doen, speciaal genoeg :+
     
  8. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Als Ralluf eindelijk eens mijn request accept ;) kan ik vanavond ook mee doen. Krijg een schijt hekel aan random mensen die niet op hun positie kunnen spelen.
     
  9. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je hem hebt mijn goal onderkant lat:), volgensmij in het potje dat jij rechtsback stond:+
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Haha, bij jou vindt ik het leuker om 1 van die grote blunders erbij te doen :emo:

    Overigens Van jou scorp heb ik 3 assists en 4 doelpunten geloof ik, ik ga hem nu ff on geedit op youtube zetten en dan kunnen diegene ff zelf nog kiezen of je er daarvan 1 wilt of niet. Van Reuj/Scorp/Voltreffer/No Fear/Robin heb ik doelpunten en van die personen ook ongeveer wat assists enzo

    Er zullen wat doelpunten van dat filmpje ook uiteindelijk in dat filmpje zitten, maar als 1 van degene met assists/doelpunten erin wilt dan kan dat. Als je liever een celibration of een truuk wilt hebben dan moet je het ff in-game tegen me zeggen dan is het makkelijker terug te vinden want als je 2,5 uur opneemt zit er ook veel junk tussen.


    Die heb ik niet robin, was gister pas begonnen met opnemen. Wel jammer want het was een mooie, gister had ik ook een mooie een lob buitenkant 16 over de keeper maar die heb ik ook niet. Vanavond weer een kans
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2009
  11. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok jammer, doe er dan maar een fake rabona in als je die hebt.
     
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dan moet je die vanavond ff doen als je bij mij in het team zit, maar dat zou inderdaad een mooie wezen! :)
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hoe doe je die eigenlijk? ziet er altidj vet uit
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    [yt]KOnrUUmzBYw[/yt]

    @2.53
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Moet je wel denk ik zorgen dat je dribbeling een beetje hoog hebt want anders kan je sommige truukjes niet. Toch?
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vast wel, ik kan misschien net de schaar en zidane maar meer niet 8)
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Kan er helaas pas rond een uur of 22:00/22:30 bij zijn.

    Daz, maak jij de teams als iedereen in de dressing room zit?
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Daar komen we wel uit hoor. :)
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Degene die nu willen spelen moeten mij maar even toevoegen aan party :)
     
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Trucjes zijn erg simpel vrij te spelen, die van mij heeft al vanaf het begin 5 sterren. Ik zag namelijk bij verdiensten dat als je 5x hooghoud je balvaardigheid 2 sterren krijgt. Daarna moet je alle trucjes bij de betreffende ster doen. Als je het niet snapt, gewoon even zelf kijken bij verdiensten.
     

Deel Deze Pagina