1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10: Clubs

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Ralluff, 25 sep 2009.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik had eerst ook Orange, maar na een heroverweging kwam ik tot de conclusie dat Mitziejj eigenlijk een betere any is (No offence Orange).

Zal het gelijk ff aanpassen. :thumbs:

Maar goed het gaat erom of we dit een goede verdeling vinden. Wie dan de any in het andere team wordt zal mij daarna een worst wezen natuurlijk. Het andere team moet spelen zoals ze dat zelf denken het beste te kunnen.

Onze win/verlies ratio moet iig omhoog.

Laatst bewerkt: 8 okt 2009
  2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, any is toch niet leuk. :+

3. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik moet mijn virtual pro weer opnieuw doen :'-(\

@Paribus

Geen goede teams, Dyonko en ik moeten bijelkaar anders bakken we er niks van

Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2009
  4. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Tja, we moeten keuzes maken. :+

Maar goed, we kunnen het nog aanpassen. Alleen het gaat er wel om dat de balans in beide teams goed is.

5. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik vind het sowieso geen goed idee, ik vind gewoon dat er teams moeten worden verdeeld in de lobby.

6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, maar we moeten wel ergens vanuit gaan. Niet voor niets staat er in de startpost een basisopstelling. Denk dat het goed is als we wat vastigheden gaan creeëren. Dan gaan de prestaties ook weer wat omhoog.

7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Halllooooo

34 doelpunten en 15 assists heb ik

Het lijkt me gewoon niks om niet te kunnen spelen omdat de rest van mijn ingedeelde team niet online zijn. Daarbij hadden we al toegezegd geen 10 vs 10 wedstrijden te spelen maar 3/4 vs 3/4 dus die basis opstelling heeft er weinig mee te maken

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    We moeten gewoon 3 teams van 4 hebben eigenlijk. Vind 5 of 6 weer wat te druk..
    En voor de rest ben ik het met Vriendloos eens.

9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24

Maar dat zeg ik toch ook niet? Ik geef aan dat we - in het geval er meer dan genoeg mensen zijn - wel enigzins moeten weten wie met wie gaat spelen. Als je vaker met elkaar speelt komen er gewoon meer vastigheden in de teams. Het klopt dat de basisopstelling er niets mee te maken heeft, maar ik haalde het aan om te benadrukken dat we wel een soort van uitgangssituatie moeten hebben als we gaan spelen en niet altijd in een andere samenstelling spelen. Maar goed, als er maar 3/4 mensen online zijn lijkt het me logisch dat die gewoon samen spelen. Dat zeg ik ook. :)

Ik zeg ook niks over persoonlijke prestaties hoor vriendloos. Dus je hoeft je niet aangevallen te voelen. ;)
    Het gaat mij er meer om dat het aantal winstpartijen omhoog gaat. \o/

10. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ik wil ook wel bij de vaste groep eigenlijk. Gisteren kon ik er niet bij zijn omdat ik moest trainen maar verder nog de hele week er geweest. Vanavond zal ik er ook weer zijn

11. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich vind ik het idee van vaste teams niet verkeerd, zorgt er idd voor dat je beter op elkaar raakt ingespeeld. Maar vind dat we dat alleen moeten doen als iedereen er het mee eens is. Maargoed, vanavond moet ik werken en weet niet hoe laat ik klaar ben. Als dat niet te laat is kom ik vanavond nog wel ;)

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Als de spitsen gewoon randje buitenspel blijven staan, loop acties doen wanneer er ruimte is en vrij lopen dan hoeven we echt niet met elkaar ingespeeld te zijn, dan is het gewoon een kwestie van op de pass knop drukken.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Alleen doet niet iedereen dat.

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

Nee, dus dat moet er dan afgesproken worden. En ook als iemand er beter voorstaat afleggen, gister liep ik met dyonko op de keeper af, had makkelijk met een lobje erin kunnen leggen maar ik koos er alsnog voor om hem te laten scoren. Gewoon meegeven als iemand er beter voorstaat en dat voorkomt ook ergenissen binnen in het team.

15. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Als je vaste teams wilt maken moet je gewoon een nieuwe club oprichten. En enkel spelen als de besten online zijn. Anders gaat het toch niet werken.

16. Vriendloos

Vriendloos Guest

Inderdaad, als je echt voor de wins en losses wilt gaan spelen moet je een groepje van de 5-6 beste doen die dan altijd met elkaar spelen. En dat is ook niet echt de bedoeling lijkt me

17. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Kut dat mn headset het niet deed. Ik ga nu nog even single player spelen, was weer vet en toch weer lekker paar goals en assists gepakt ;)

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, hadden we er bijna vier achter elkaar gewonnen, krijg ik opeens enorme lag, en loopt hij vast. :emo:

19. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
  20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    paribus zit je niet meer bij de club?

Deel Deze Pagina