1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 10] De Toppers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Daz, 12 okt 2009.

1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Haha wel grappig dat we jullie tegenkwamen.. maar die lui hadden geen idee maar ik zei ik weet wie dit zijn, deze wil ik wel winnen.. en toen kwam er bij ons in de party een wedstrijdspanning die er normaal niet echt is haha, dus bij de goals juichen en tegengoals schelden ;)..

Moet wel even zeggen dat we niet echt op oorlogssterkte waren, jullie misschien ook niet, maar dit waren wel de lastigste 70 minuten van de avond!
    Waar staan jullie op de ranglijst?

Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  2. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Jammer dat mijn xbox en die van Vriendloos vastliepen.. Hopen dat we jullie nog een keer tegenkomen en dat dan niet gebeurd:)

3. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Jij was zeker 1.Feyenoord... toen wilde onze any ook meteen winnen toen die dat zag haha

4. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leest iemand mijn aanvraag wel? Of wordt er express overheen gelezen? Ook admins reageren trouwens niet op pms (stuk of 4 gestuurd). ik kan heel jullie clan niet vinden in fifa meh

5. Vriendloos

Vriendloos Guest

Wij gingen weg, waarom denk je dat we weg zouden gaan als we voorstaan in de 75e minuut? Mijn Xbox liep vast, call yourself lucky.

Daarbij vond ik het niet gelijk op gaan, met alle respect, alle twee de doelpunten van jullie kwamen voort uit fouten. 1e doelpunt lopen de twee verdedigers tegen elkaar op en de 2e doelpunt was een blunder van mijn kant. Daarbuiten niks weten te creeëren

En ik zeg dit niet om ruzie te maken ofzo, ik vond het alleen niet zo gelijk opgaand. Wij zijn de morele winnaars

Laatst bewerkt door een moderator: 23 okt 2009
  6. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Tsja meningen verschillen. Dacht inderdaad dat jullie weggingen omdat wij wel heel hoge druk op de ketel zette.. en je dan achteraf kon zeggen "ja we stonden voor en toen verloren we connectie... dus eigenlijk zijn wij de winnaars"...
    Vind dat wij meer kansen hebben gehad. Denk ook dat wij in die laatste minuten makkelijk gelijk waren gekomen als het niet langs zij was. Maar zoals ik al zei; het ging aardig gelijk op. imo was een gelijkspel reëel. En dat terwijl er 2 spelers bij ons meespeelden die nog nooit voor fifa 10 fifa hebben gespeeld (laat staan clubs)..
    Vandaar dat ik zei dat we niet op volle oorlogssterkte waren.

Maargoed wij hebben de punten, till next time, morele winnaar. _0/

Laatst bewerkt: 23 okt 2009
  7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, dit ga je niet menen hé? Jullie scoren twee keer met geluk en jullie denken dat we hem peren vanwege de 'hoge druk op de ketel'? Kom op man kerel, wat voor kansen hebben jullie dan gehad? Ik kan geen 1 kans bedenken hoor, eerlijk waar niet. De twee doelpunten waren voor jullie zeer en zeer gelukkig.

En ik ben liever nu de morele winnaar wat dit betreft. Jullie weten dat jullie verloren zouden hebben als mijn Xbox niet zou hebben vast gelopen. Prijs jezelf gelukkig, maar kom hier niet doen alsof we 'best wel goed zijn' terwijl jullie weinig hadden in te brengen.

Kom morgen nog maar een keer langs dan doen we het riedeltje wel weer opnieuw. Dit keer blijven de punten waar ze horen :b:

En wat dit betreft ben ik inderdaad een slechte verliezer.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 okt 2009
  8. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ehm.. weet niet hoor, maar het is een complimentje dat jullie best goed zijn..8)
    Wij staan 30e van de wereld en altijd binnen de top 10 van Central Europe.. Als je dan nog redelijk mee kan vind ik dat persoonlijk wel knap :)

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    redelijk mee kan, wat de fack gast jullie stonden 3-2 achter!

10. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik vind het geen compliment, ik vind het neerbuigend. Jullie scoorde twee vanwege een fout in de verdediging. 2e was compleet mijn fout, van 1 tegen 1 ben ik gewend oop te bouwen maar schoot per ongeluk in de voeten van de aanvaller, eerste doelpunt botste mitsie tegen me op waardoor ik de bal kwijt raakte en jullie konden scoren. Wij scoren 3 goede doelpunten en we stonden dan ook voor in de 75e minuut. Van druk absoluut geen sprake en uitgespeelde kansen net zo min.

Jullie konden nog aardig meekomen bij ons, niet andersom. En hoeveelste jullie staan zal me een rotzorg weten. Het draait om de any, en ik was weet niet hoeveel levels boven die van jullie.

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Nogmaals.. het was een bedoeld als een complimentje :):
    Maar blijkbaar vinden jullie jezelf ó zo goed dat zelfs complimentjes afgeketst worden :'-( :lol:.. hierbij rest ik my case hier in deze topic.. want je kan toch niks goed zeggen tegen de "toppersssssssssssss"

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja hoor, als je had gezegd dat jullie extreem goed zijn weggekomen dan had er geen probleem geweest. 3-2 achter in de 75e minuut en je gaat hier zitten zeggen dat we weg gaan vanwege 'de druk'.

En wij vinden onszelf niet zo goed, je ziet Robbin of Alex toch hier niet? Dus laat de club 'de Toppers' hier buiten, ik ben hier degene die onszelf 'o zo goed' vind en die wedstrijd tegen jullie bevestigde het enkel.

13. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ??

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

Voeg dan gewoon xDaz toe en vraag om een invite...

15. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    ik ben vanaf nu digitale hooligan

BOEREN! BOEREN!
    :9

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja het is gewoon De Toppers en we spelen met Palermo.. Ik kan er niets aan doen als jij ons niet kan vinden.

@ Het verhaal hierboven, kom op, dat is belachelijk Aernhem.
    Ik vond het leuk dat we jullie tegen kwamen, maar sorry hoor, ik citeer:
    ''Dacht inderdaad dat jullie weggingen omdat wij wel heel hoge druk op de ketel zette''
    Hoe kun je dat in Gods naam bedenken als je 3-2 achter staat en wij de wedstrijd vrijwel onder controle hadden?

''Vind dat wij meer kansen hebben gehad. Denk ook dat wij in die laatste minuten makkelijk gelijk waren gekomen als het niet langs zij was. Maar zoals ik al zei; het ging aardig gelijk op. imo was een gelijkspel reëel.''
    Meer kansen? Nee niet echt, er werd goed verdedigd bij ons, en zelf hadden wij de 'grotere' kansen. Maarja, wij verloren Robbin al snel die naast mij in de spits stond, dus dat werd al een stuk moeilijker. Want Mitziej speelde op het middenveld, Zaadloos als Any.

Jullie tweede doelpunt was gewoon zo vies, en zo lucky he. Je kan het geen kans of rechtvaardig doelpunt noemen want hij ging er zo ongelofelijk slecht in. Zaadloos wil de bal wegknallen, krijgt een duw van iemand waardoor hij tegen Mitziej loopt, de bal komt tussen 3 verdedigers bij jou speler en die tikt hem van dichtbij in. Eerste doelpunt was ook niet geweldig.

Nee, ik ben het totaal niet met jou eens wat betreft een gelijkspel of dat jullie alsnog beter zijn/of waren. Let's meet again.

En oh, wij waren ook niet op volle 'oorlogsterkte'.

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Geen idee wat er is gebeurd en het boeit me ook bar weinig. Ik was in de Arena en heb iig een leuke avond met 'echt' voetbal gehad. :+

Ik dan dus beamen dat wij niet op volle oorlogssterkte waren, want ik was er niet bij O-)

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Lees hierboven maar, verklaard een hoop.

19. Vriendloos

Vriendloos Guest

1e doelpunt vond ik erger imo, ik had de bal alleen botste mitzie tegen me op waarop ik de bal kwijt raakte en hun hem zo konden scoren. De 2e tegen-doelpunt was volledig aan mij toe te schrijven, ik had de bal weg moeten schieten maar ik ben het gewend voetballend op te lossen :+

20. Mitzz

Mitzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    t was echt fokkin lelijk, en we waren stukken beter

Deel Deze Pagina