Helaas, ik kan niet. Zit nog tot 4 uur op school, tenzij ik laatste uur NED skip, daar moeten we toch luisteren naar presentaties van mede-leerlingen. Maar ik denk dat gewoon blijf tijdens die les. Ik ben denk ik, 16.50 thuis. Kijk maar of jij kan, en even kijken of Reuj of Wixx kunnen. Is iemand van hen toevallig online robbin?
Nou een week...maak daar maar eind december van hoor. Ik heb te horen gekregen dat ze pas rond de 20e me salaris over maken.
Dat kan ook niet, heb alleen nog wat stufi en dat gaat naar telefoonkosten, zorgverzekering enzovoort
Moet vanavond werken en mis dus een groot deel van PSV , maar als ik thuis ben kijk ik die wedstrijd af. Misschien dat ik daarna clubs kom doen, moet ook nog wat voor school doen dus weet niet of ik dat haal.
Oke is goed! Ik hoor het wel, misschien kunnen we om 22.30 ofzo. Jeeuj! Ik ook wel, toch maar 5 uur project uur morgen. Hebben jullie nog enige suggesties voor een team met mooie thuis én uit shirtjes, dan hoor ik het graag. (geen nederlandse teams)
West Ham United en Celtic vind ik persoonlijk mooie shirts. Jammer dat deze niet in het spel zit: fc fossombrone Spoiler
Zit nu aan het huiswerk dus haal het niet meer vanavond Jammer dat Shaktar er niet in zit, hebben erg mooie shirts vind ik zelf.
's maandags moet ik altijd trainen. Gisteren ging het niet goed, we hadden veel, heel veel pech. 4 verloren, 1 gewonnen. Echt de meest belachelijke goals tegen gehad, iemand die hem er in loopt bij een corner, iemand die de bal op z'n borst in het doel loopt, enzovoort..
haha de krachtmetingen tussen mij en daz waren altijd leuk, wij hebben echt vaak tegen elkaar gespeeld he