@ Basser, Scorp en FC Danny, na wat overleg zijn we als club overeen gekomen dat we niemand meer nodig hebben. Sorry!
Túúúrlijk jonguh! Ik kom er zelfs nu al aan. Wat, nu al? Ja nu al. Onze elftalfoto: Natuurlijk ben ik de meest rechtse.
Haha, die gasten zijn echt niet normaal he. Maar Ralluf moet wel naar school dus kunnen pas vanavond spelen
Ik ga me vanmiddag daarbij toevoegen dan. Probleem is alleen vaak dat ik online ben tussen 18 en 21 uur en daarna filmpje ofzo kijk me me vriendin. De meeste bij Dutch lions zie ik altijd na 21 uur pas online. Maar ik voeg me toe en probeer wat wedstrijden mee te doen!
's middags zijn we ook best vaak online en tussen 18 en 21 uur in het weekend en vrijdag zeker ook wel.
Vanwege de club wisseling was het helemaal onduidelijk geworden wat betreft de video gegevens dus ik heb het allemaal verwijdert behalve die van gister. Met andere woorden we moeten weer even wat mooie doelpunten maken
Ik vind dat keiharde volley's op de paal of lat er ook wel bij mogen. Vind dat vaak ook wel wat hebben, een dikke poeier op het hout/ijzer werk.
Inderdaad. Man, al had je die goal van mij er nou bij gedaan.. Actie met mijn speler, schaar schaar, er langs, naar binnen trekken en in de verre hoek rossen.
Nee, dat weet je ook want ik zei dat me computer aan het kloten was en ik dus niet kon recorden. Ik heb nu eigenlijk niets meer, in ieder geval niets echt bijzonders. Enige nog die aanname op de borste en uit de draai scoren, dus we hebben weer meer nodig