Die lag in de eerste twee potjes was echt storend, er viel niet te verdedigen. Wie waren nou te slecht?
Niet zo moeilijk, ik maakte de winnende en de gelijkmakers. Daarbij goede overwinning van jullie. Wees trots op jezelf, zou ik ook wezen als ik te slecht bevonden werd en zo me revanche neemt. Geniet nog even na en ga dan weer verder met de dingen die er echt toe doen in leven.
Ik heb daar ook alle reden toe, ik heb er voor alsnog gewoon 5 ingelegd. Schaam me nergens voor. Ik was daar topscoorder en dat ben ik hier ook. Geen reden tot klagen.
zelfkennis is weten dat je kán scoren, arrogantie is dat je elke keer zegt hoeveel je er hebt gescoord.
Neh eh Als er word gezegd dat ik arrogant ben dan moet ik daar een reden voor hebben. En dat is de hoeveelheid goals, daarom zei ik het *)
Waren leuke potjes, alleen ging vrijwel elke kans bij jullie in het derde potje erin. Na de 2-0 zagen wij het al niet meer zitten, al helemaal niet meer als je goals tegen krijgt via het been van een medespeler, of dat ferron de bal tegen iemand aanloopt, hem weer op een magische wijze meekrijgt en hem afmaakt. En dan die schoten en loop acties van Nofear, die gast is ziek groot, sterk en snel. Maarja, wanneer gaan we weer spelen? Dan kunnen jullie hopelijk Dyonko erbij hebben en wij ook iemand anders. Speelt net ff iets fijner.