1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 10] De Toppers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Daz, 12 okt 2009.

1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Haha, ja heb ik ook eindelijk een beetje geluk :+
    NoFear heeft al aardig wat manager mode en be a pro gespeeld dus zijn virtuele pro is nu wel redelijk goed. :)

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Redelijk? Gast, die rent als een stier door dat veld heen met de sprint snelheid van Hussain Bolt. 8) En dan ook nog 's keihard en raak schieten.

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nou, oké, laat me het zo zeggen:

Hij heeft de achievement van 50 uur al, en volgens mij is dat allemaal offline :+

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    maakt het nog geen zelfkennis ;)

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo goed vond ik NoFear niet, te veel kansen verprutst, omdat hij weigerde te lobben. :+

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    En dan ook nog het feit dat het een vriend van mij is die ik zelf bij de Dutch Lions heb gehaald:emo:

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie willen toch niet zeggen dat jullie dankzij hem hebben verloren? Hij is spits, verprutste veel kansen, ok, knalde er een paar lekker in. Zelf had ik echter ook een aantal goals en veel assists, ook Ferron speelde goed. NoFear liep er niet zomaar doorheen, maar kreeg de bal wanneer hij vrij stond. Jullie creëerden veel minder kansen, dus we hebben terecht gewonnen, met of zonder NoFear.

Heb niet de behoefte om nog keer tegen jullie te spelen, aangezien jullie alleen maar met kut-smoesjes komen, in plaats van ook maar één positief ding te zeggen.

Ga maar weer lekker voor jullie stats spelen. Zal nog maar even wat gaan oefenen, toppers. _0/

Jij denkt dus dat NoFear elke kans zelf heeft gecreëerd? Knap voor een spits, of is jullie verdediging zo enorm slecht?

Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kut smoesjes? Geef eens voorbeelden dan.
    Geen positieve dingen? Oh dat hebben we wel gezegd hoor.
    Misschien dat je gewoon geen rematch durft? ;)

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Maar lieve Orange, waar hoor je mij zeggen hij iedere kans zelf heeft gecreëerd? Het was gewoon sarcastisch bedoeld....
    Dat ik zelf iemand bij mijn oude team heb gehaald en hij dan tegen ons nieuwe team, meteen er een paar inlegt.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar jullie hebben zaadloos :9

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is die wel van dit forum?

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nee, ken hem zelf, en wist hij best goed was, en de hele Be a Pro al had doorlopen. Leek me dus wel een goede om erbij te nemen.
    Bedank me maar! :+

13. Vriendloos

Vriendloos Guest

Smoesjes? Volgens mij heb ik op de vorige pagina nog gezegd dat jullie verdient gewonnen hebben. En van gecreeërde kansen kan je niet echt spreken, het was meer hoge ballen naar voren en dan de bal afpakken met die grote spitsen. Of is het toeval dat jullie nou in 1x 3 spitsen van 2 meter voorin hebben lopen?

En we hebben geen oefening nodig, we hebben welliswaar twee keer tegen jullie verloren, maar voor de rest staan we nu op 16 winst en 4 verloren.

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ok, nergens smoesjes te vinden, alleen maar positieve dingen. ;)

Waar de arrogantie en sarcasme van afstraalde. Geen van onze spitsen is volgensmij 2 meter, mijn is iig 1.85. Jij kiest er echter zelf voor om voor snelheid te gaan.. smoesje dus. ;)

Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Vanavond doe ik weer mee. :) Gisteren was live abo verlopen en was te lui om de laptop aan te zetten om een nieuwe code te kopen. :+ Weer tegen de dutch lions? O-)

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ze durven niet meer;) Weet gewoon bijna zeker dat als we vanavond weer spelen, we gewoon weer winnen.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als ze willen, dan wel ja.

18. Vriendloos

Vriendloos Guest

Wat kan mij het nou schelen dat ik arrogant overkom? Ik maak het toch waar of niet dan? Ik sta aan de buitenkant dus als we verliezen is het niet 100% mijn schuld. Eerste wedstrijd mistte ik 2 kansen, voor de rest heb ik ze allemaal gemaakt. 3e wedstrijd geen bal voor het doel gehad en ik kan niet uit het niets scoren.

En ik zei toch IK heb gezegd vorige pagina of die daarvoor dat jullie verdient gewonnen hebben. Ik verlies dan liever met 6-0 dan dat je met de winst vandoor gaat als in de 2e wedstrijd.

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hierbij bevestig je mijn punt, want het kwam zo over dat NoFear dat wel kon, en dat Ferron puur geluk had, en ik geen functie had. Dankje. ;)

En ja, jij was wel positief, maar ik kan gewoon niet tegen arrogantie, dan krijgen mensen automatisch grote mond terug. :+

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar wil je nou nog wat potjes tegen elkaar spelen vanavond, Orange?

Deel Deze Pagina