Je hebt me positief verrast en ook tijdens de game zei ik dat je een goede any blijkt te zijn. Ik had alleen met jou gespeeld toen we die wedstrijd met 8-0 verloren, dan is het toch niet zo gek als ik op voorhand geen hoge pet van je op heb? En dat kan ik begrijpen want meer mensen kunnen niet zo goed tegen arrogantie. Maar ik kan mezelf niet veranderen en met Fifa zal dat er bij mij altijd in blijven. Ook al verliezen we met 6-0 ik weet altijd wel wat te vinden waar ik over kan praten.
Misschien is het handig als jullie deze 'loze' discussie laten voor wat het is. Laten we ons maar gewoon concentreren op een eerlijke strijd tussen de 2 clubs. Vanavond wat mij betreft weer, want dan ben ik er weer bij.
Weet je wat, als blijk van mijn nederigheid zal ik alle goals in een filmpje doen zodat we een aandenken hebben x'D
Jij hebt dus ook gelijk een oordeel over iemand als je 1/2 potjes met diegene hebt gespeeld. Voorbeelden: Orange geen goede any, want: We verliezen één keer met 8 - 0 Ik sta altijd 3 meter buitenspel? Haha, je hebt misschien 1/2 keer in mijn team gezeten, dus ga a.u.b niet zo lopen lullen.
Eerste indruk is goud waard Ik heb wel vaker in jouw team gezeten hoor, doet er ook niet toe. De 3e wedstrijd was one of a kind van jullie kant en hopelijk ook van de onze
Kappen nu! Vecht dit lekker uit via pm of wat dan ook, maar niet via een topic dat daar niet voor bedoeld is. Vanaf nu gewoon weer op een normale manier met elkaar praten graag.
Kap eens met die discussies. We hebben verloren, dat is al erg genoeg Vanavond ben ik er pas rond half 10. Zometeen werken dusssssssssss
Moet lukken. Eerst nog ff naar de kapper na het werk. Moet ik niet vergeten daarna het kapsel van mijn virtual pro aan te passen.
Haha was maar een geintje ! Ben meer een team speler. Leg soms te vaak breed terwijl ik er beter voor sta
Orange heeft al gezegd niet meer te willen spelen, we kunnen ons beter weer concentreren op het verkrijgen van meer punten.
Mooi filmpje! Ik hoop dat we veel mooie doelpunten gaan scoren en dat je dan ook zo'n compilatie kunt maken. Goeie muziek eronder ook. Ik hoop op wat matches tegen Dutch Lions, vanavond 10 uur.