1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Gasten ga ergens anders wellus nietus spelen, dit topic gaat over Fifa 10!

Ik ga me er zo ook eens aan wagen. Ben ook echt een leek qua voetbalspellen (laatste was fifa street ofzo wat ik 10min speelde). Maar opzich vind ik het altijd wel leuk bij offline multiplayer (wordt ik ook altijd afgemaakt:+).

2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een uurtje werken en dan kan ik het eindelijk testen.

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Heb nu een paar wedstrijden gespeeld. En tot nu toe ben ik er redelijk positief over. Zoals al eerder gezegt voelt het minder scripted aan. 360 graden systeem was even wennen en in de arena zag het er heel raar uit. In wedstrijden valt dit overigens wel mee. Ik vind dat de verdediging een stuk beter zijn best doet om het je moeilijk te maken. Steekpasjes lukken niet zovaak als in 09, en ook zitten ze erg vaak meteen op de bal als je hem aanneemt.

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik moet nog twee uurtjes werken. Trek het alleen niet meer man. Airco op hol geslagen, superwarm... pfff. Nergens zin in.... Zou nu niet eens zin hebben in een potje FIFA 10.... ;)

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha ja inderdaad, zit ook maar op me stage beetje op XBW te browsen. Ben klaar met mijn opdracht, vraag morgen wel voor een nieuwe. Helaas moet ik kom ik pas om half 6 thuis, en moet ik om 7 uur weer werken tot 10. Kan ik hopelijk voor het eten nog even Fifa 10 spelen. En dan vanavond weer switchen naar 09 om Ralluf af te slachten. :3

6. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo ook paar potjes gespeeld. inderdaad erg wennen! Ook bal bij je houden is soms wat lastiger in het begin, maar dat moet je gwn ff onder controle hebben. Maar het speelt idd lekker met dat systeem. je kan er veel tactischer langs je tegenstander, wat het leuker maakt. Voor de rest heb ik niet echt hele bijzondere dingen nog ofzo.. gwn w8 op fifa 10 en zeker halen die handel!! :D

7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Het is inderdaad erg wennen, ik vind het wel leuk dat je nu ook speler gewoon voorbij kan lopen met schijn bewegingen, dat hij zeg maar links of rechts langs de speler gaat, dat ging bij Fifa 2009 niet dan verloor je altijd de bal. Ook lijkt snelheid minder belangrijk te zijn als in Fifa 2009, ik ben over het algemeen tevreden over de demo, dat is al een goede stap want zoals ik al zei, de Fifa 2009 demo vond ik drama.

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik hier ook last van,ik ga de week van 1 oktober maar verlof vragen.:cool:

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zegt iemand die vorige week met 12-2 van me verloor.8)

Wauw, net een super mooie goal gemaakt met Ibrahimovich van 35 meter. Hard schot in de kruising.
    Net kreeg ik een corner, en de verdediger werkte de bal weg met een omhaal!

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    But i had a bad day.. :'-(
    Ontopic:
    Dat is wel erg tof dat de verdediger de bal weg kan werken met een omhaal. Wat vind je tot nu toe van het schieten en scoren, kun je nog steeds zo makkelijk scoren?

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Schieten is beter ten opzichte van fifa09. Schoten zijn gevaarlijker en gaan niet meteen torenhoog over. 1 op 1 op de keeper is nog steeds hetzelfde gebleven helaas.

Voordeelregel weer niet goed uitgewerkt! Werd net neergehaald, en kreeg voordeel. Uiteindelijk geef ik een steekpass zodat ik 1 op 1 kwam. Fluit hij alsnog af.

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Jullie spelen of amateur of jullie zijn al meteen meester spelers, want op wereldklasse ben ik er maar een paar keer door gekomen en of ik schoot naast of de keeper had hem. Was welliswaar 1 potje maargoed 8)

13. Jows

Leuk Bevonden:
    111

Tjah, ik weet nog dat er hier iemand was die telkens 7-0 en 8-0 won online. Toen zei ik "tegen wie speel je dan??? Zijn wel kneuzen dan!!", dus ik met hem afspreken online, 8-1 verlies :p

MWOEHAHAHA

Ik dacht... Ach, die bal wilde er niet in (kreeg ook wel wat kansjes), dus we doen nog een potje, 6-0 verlies... Ik werd gek!!! :p Maargoed, hij wist blijkbaar erg snel precies hoe hij moest scoren, want de ene pegel van afstand na de andere vloog erin.

En offline zo goed als alles winnen van mijn maten.

14. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een potje gespeeld op wereldklasse, 1-1 maar hoe vaak ik wel niet de paal heb geraakt jezus. Hoopte dat ze dat toch wel eruit hadden gehaald. Verder vind ik het raar dat Cech een rating van 64 heeft en nu kijk ik bij Juve en daar zie ik Buffon een rating van 66 hebben. Raar

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat zal wel een bug zijn.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Keeper uit laten komen wordt 9/10 keer afgestraft met een subtiele lob! :+

17. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Dat met die paal zat er vorig jaar ook al in. Vind ik erg raar hoor. Dat vond ik toen ook al nep (gaf ik toen aan in de review). Jammer dat dat er niet uit is. Geeft toch aan dat het flink scripted is soms.

Ik hoop met name dat het spelbeeld er wat beter op is geworden. Bij Fifa09 was het soms voldoende om heel veel met een speler te rennen. Echt tikken was soms niet nodig. Hoop dat je echt goed moet opbouwen om uiteindelijk voor de keeper te komen.

18. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Diegene die vroeg over dat schieten. Dat vind k persoonlijk stuk moeilijker. Met goede acties kom je er wel doorheen, maar waar je met fifa09 verzekerd was van een doelpunt (schuin aan komen lopen en buitenkant voet in de verre hoek), heeft de keeper hem hier toch vaak wel of stoot het weg. Dat maakt het wel spannender ja.

19. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet nu bijna wel tikkend erlangs. tenzij je jezelf vrijspeelt op de rechterkant en een steekpaas krijgt en je bent supersnel. dan kan je nog wel is voor de keeper komen, maar is veel lastiger geworden!

En de snelheid van het spel is ook minder belangrijk idd. Het gaat wat soepeler maar ook minder snel, waardoor tikken belangrijk wordt.

20. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    M'n eerste goal in de demo is een omhaal met Drogba 8), jammer genoeg kan ik 'm niet uploaden :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina