1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

Vriendloos Guest

2 uit 30 volgens mij die de demo niks vind, dus ik denk dat jij ons eerder gelijk moet geven, niet andersom _0/

2. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PES 6 was de laatste goede footy..daarna drama!
    Demo van Pes2010 heb ik nog niet gespeeld, dus daar kan ik nog niet over oordelen.Maar de passing van PES en het echte gevoel vind ik altijd nog wel in PES zitten, hoe shit de game verder ook is.Ik wil graag overstappen om Konami te fucken, maar gaat hem weer niet worden dit jaar.

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor ik heb het over de spelers!!...die zien er heel smal/dun uit...is een feit!vergelijk maar met 2009.Dan die voorzet...altijd weer die verrekte bananen boogbal...pfff...is ook gewoon een feit...het enige waar je het oneens mag zijn is dat ik er geen gevoel in zit, dat is mijn gevoel, ik vind het fucking arcade!

Laatst bewerkt: 11 sep 2009
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een demo van PES is ook nog niet te downloaden.
    Feit. ;)
    ''Altijd weer die verrekte bananen boogbal..'' dat vind ik raar, je kunt ook gewoon strakke voorzetten geven, zelfs lage voorzetten. Hoe geef jij voor, als ik vragen mag, welke knoppen druk je in?

5. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha..als je zag dat ik de tweede keer wel Feit schreef, zag je dat ik het expres gedaan had om van die zifters te triggeren...hehehe
    Als je richting de achterlijn loopt en je drukt op de voorzet knop...voila...bananen voorzet!

En o ja ik weet ook wel dat de Pes demo pas over een week of 2 komt, ik gaf alleen antwoord op jouw vraag wat ik van pes vond, dus ik refereerde eraan dat ik de demo nog niet gespeeld heb en de FIFA 10 demo wel..En je had hem wel op de Gamescon kunnen spelen, dus zo gek was dat niet geweest!!!

6. Vriendloos

Vriendloos Guest

Dus wat jij vindt is ook meteen feit?

Grappig dat je dan ook meteen PES aandraagt, dat zegt al genoeg. Pijnlijk moet het zijn dat die serie zo verkracht is. Daarbij, ik heb PES 6 1x gespeeld en ik vond het he-le-maal niks, wat een verschrikkelijk spel is dat zeg. En dat is dan zogenaamd de beste uit de serie, triest.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Die achievements :lol:

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Pes 5 is de beste uit de serie (verreweg), PES 6 was wat mij betreft de eerste waarbij het downhill leek te gaan.

Ik vind het wel jammer dat PES de stijgende lijn een aantal jaar geleden is kwijtgeraakt. Hoe meer goede voetbalspellen die met elkaar concurreren hoe beter het voor ons is wat mij betreft :)

wat betreft de FIFA10 demo, ik ga hem denk ik niet eens proberen omdat ik FIFA10 toch meteen ga kopen. Ik ga mezelf alleen maar irriteren aan de beperkingen van een demo :+ Ik wacht wel tot het volledige spel uitkomt.

(Ben wel blij met de positieve reacties van de FIFA fans)

9. shifty_afca

shifty_afca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag ik me ook af :D

Vind het nu nog beter dat je hem voor de eerste paal kan gooien of tot de tweede paal, bij 09 had was het random.
    En strak voor kan nog steeds helemaal hard voorlangs zodat je speler er tegenaan loopt.

Maar goed PES gaan we ook gewoon even testen :):

10. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik draag PES niet aan, ik val het af...LEZEN sjakie!!!
    Er werd mij gevraagd wat ik van PES vond!!!!...Nogmaals...LEZEN Karel!!

11. Vriendloos

Vriendloos Guest

Wat kan mij het nou schelen op wie of wat jij antwoord, jij zegt dat Pes 6 een goed spel was en ik zag dat het 1 van de slechtste is die ik heb gespeeld. Zelfs Juiced op de Playstation 2 vond ik nog enigzins beter, en dat zegt een hoop.

Je commentaar slaat nergens op 'dunne spelers', denk je dat die spelers in het normale leven een bmi van 30 hebben ofzo? Grafisch loopt Fifa 10 stappen voor op PES, is altijd al geweest en zal altijd zo blijven.

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het netjes houden he , anders kom ik jullie allemaal in elkaar slaan:D

13. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deeltje 5 is de beste!

Feit is dat het grootste gedeelte van de profvoetballers PES prefereren boven Fifa, hoe shit pes ook geworden is...het gaat om het gevoel dat hetgene dat je op de controller doet ook direct op het beeld terug ziet dat je echt het gevoel hebt dat jij die bal in de kruising geschoten is

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

I'd like to see proof coming with that

PES is meer arcade dan Fifa, met PES kan je vanuit alle hoeken en standen scoren met spelers als Messi, ook kun je door alles en iedereen heen rennen. En deeltje 5 was This is Football 2005 neem ik aan? Ook een waardeloos spel op de Playstation 2, ik snap niet waar je het vandaan haalt dat hij zo goed was.

Maar goed voor jou dat jij het zo'n goed spel vindt, dan koopt iemand het tenminste nog :)

Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2009
  15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Kom van die berg af kerel!!!de gelijkenis met de echte spelers is in de PES 2010 demo veel beter dan in die van Fifa, staat het hele internet vol van!
    Ennuh ik ga zo lekker International Superstar soccer spelen...dat is pas top!!...hehehe...mooie sjaak!

16. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was vroeger zo, allang niet meer...met fifa heb je die zekerheidjes, die je met PES niet hebt...de eerste vragen van FIFA fans op fora was: Is naar binnen komen en dan schieten met RB nog steeds een goal?....hahahahaha...dream on!

17. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je naam zegt genoeg...

18. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PES 5 was op de gewone Xbox...en daarvoor had je 4...ehm en daarvoor...pfff..1962?...je moet het theater in..hehehe alleen praten als je je zeker weet dat je geen somme dingen gaat zeggen he!!En ik heb het niet over MENINGEN!!!maar over Now this is football...ben je geboren in 2006 ofzo?

19. Vriendloos

Vriendloos Guest

En je probeert hier voor te komen als iemand met een neutrale mening? Het is overduidelijk dat je gewoon nog 1 van de weinige PES-wannabe's bent die nodig moet zeiken.

Heb jij maar veel plezier met je gelijkenissen hoor, wie wilt nou niet een van Persie die sprekend lijkt bij Highbury? _0/

4 posts achter elkaar, je raakt wel gefrustreerd als ik begin over PES hé? Als PES5 uitkwam op de Xbox dan kwam hij ook uit op de Playstation 2, daarbij heette het toen 'This is Football 2005' en niet PES5.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2009
  20. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Dannyn1972: Als je op meer posts wil reageren gebruik dan de multi-quote optie. Je hebt nu vier posts op een rij.

Maar die achievements worden echt een uitdaging, misschien word Fifa 10 wel één van de moeilijkste games qua achievements.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina