1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het hier over jouw afgekraakte versie pes 6

Ik heb het vaak op TV gezien als ze bij spelers thuis komen, zitten ze pes te spelen...oo ja en hier een stukje over PES6 en Fifa07 waarin dit ook genoemd wordt:

http://www.xbox.com/nl-NL/community/thisweek/archive/oct2606.htm

2. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ben jij een vervelend mannetje. Jouw mening wil je aan iedereen opdringen, en daarbij praat je tegen mensen alsof je voor een kleuterklas staat. Iedereen die het niet met je eens is is een sjaak, karel, leeft op een berg etc. Zit net ff de discussie te lezen, wat jij als feiten aandraagt berust vooral op je eigen ervaringen. Probeer dat dan niet als waarheid neer te zetten. Kan best dat jij de demo bagger vond, maar onthoud dat dat JOUW mening is.

Maar goed, ik heb er eigenlijk al teveel woorden aan vuil gemaakt.

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Auw...je kennis is niet optimaal...helaas heette hij op de PS2 ook gewoon PES 5....auw,auwauw...auw...pijnlijk dit!!

http://www.modern.nl/PRODUCTEN/PRODUCTINFO/785005.jpg

http://www.07588.06jn.thinkquest.nl/IMAGES/pes5omslagstorbild.jpg

Laatst bewerkt: 11 sep 2009
  4. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    +1.

Hij is in de minderheid qua zijn mening maar toch is hij er van overtuigd dat hij gelijk heeft. Dat is dus onmogelijk aangezien het een mening is en geen feit. Als hij met feiten komt als Fifa is al jaren de best verkochte game bijvoorbeeld dan is hij nog geloofwaardig.

5. Vriendloos

Vriendloos Guest

Dan moet het natuurlijk zo zijn, als jij het hebt gezien. Het feit dat de selectie van Barcelona en Manchester United als promotie Fifa speelde telt dan natuurlijk niet? Dat wat jij ziet op tv heeft niks met PES/Fifa te maken, maar aan degene die het meeste geld ervoor over heeft om gepromoot te worden.

En PES6 was ook gewoon een slecht spel, grafisch was het een ramp, de gameplay was enorm houterig en het schoot voor geen meter. Als je zo'n spel prefereert boven een Fifa 2009 dan kan je niks anders concluderen dat je eens uit die ontkennings-fase moet komen.

Zóveel PES spelers zijn al begonnen met Fifa te spelen omdat Fifa PES nu eenmaal ontschoten is en veel beter is. En dan kom je hier aan met verhalen van dat de graphics niet goed zijn terwijl je PES gewend bent. Als er 1 spel is dat grafisch altijd achterloopt is het PES wel.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Discussieer dan niet. Uitlachen, op de man spelen, dat doe je maar op het shoolpein.

Punt. Een aantal mensen moeten hier eens nodig kalmeren. Dit is het Fifa topic, dus gaat het hier over Fifa. Niet meer en niet minder.

7. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik kom eraan , nu is het genoeg

8. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je koffie,thee of limonade?Of al bier?

9. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik snap niet wat je hier komt doen, je ziet mij toch ook niet in het PES-topic me gal spuwen op dat spel?

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lastig lastig, maar niet onmogelijk. Wordt een uitdaging om hem op 100 % te krijgen. :9 Ik zie sowieso al dat je 5 seizoenen Manager Mode moet spelen, wordt wel ff bikkelen. Ook goed dat je een achievement hebt voor 100 online wedstrijden.

11. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste zijn ook een uitdaging die veel tijd in beslag nemen. Ze hebben het gelukkig wat meer gebalanceerd, wat meer online achievements. Niet elke achievement is helemaal duidelijk.

12. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(
    Ik had gehoopt eindelijk van Konami af te zijn, stelletje leugenaars...ik ben gewoon teleurgesteld dat de demo van Fifa10 voor mij persoonlijk teleurstellend is:'-(ik ben dus gewoon gefrusteerd dat die flappers van Konami weer geld van me gaan krijgen

13. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, je hebt altijd nog een groepje wanhopige PES-aanhangers die angstvallig blijven vasthouden aan hun geliefde serie.

Gelukkig word die groep steeds kleiner met de dag.

14. shifty_afca

shifty_afca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heerlijk topic verneuken weer, bijna weekend wat zeggen we daarvan :b:

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is meer dat ze zoveel PES hebben gespeeld en daar zoveel van hielden, dat ze nooit FIFA kunnen spelen omdat dat gewoon 'anders' speelt. Ze spelen dan ook maar geen footie meer aangezien de PES-serie de laatste tijd faalt.

Lijkt me wel klote, gelukkig heb ik er geen last van. 8)

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als je nu net zoveel tijd had gestoken in de FIFA 10 demo als dat je hier het topic zit te verzieken, dan had je misschien de gameplay van FIFA goed in de vingers kunnen hebben. Jouw posts zijn niet echt een plezier om te lezen door je ongefundeerde mening na een paar minuten spelen. Ik wil ervaringen lezen van mensen die weten waar ze over praten als je het niet erg vindt.

17. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, dat kan ik begrijpen want ik heb altijd alleen maar Fifa gespeeld, dus ik ken het door en door en als ik dan PES speel dan vraag ik me echt af hoe ze zoveel ellende op een schijfje durven te zetten.

Echter ga ik daarvoor niet naar de PES-topics om iedereen op de hals te halen om in het wild te roepen dat ik het niks vind, dat het er niet uitziet en voor geen meter speelt. Dat is hun probleem, niet het mijne :)

18. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is puur een kwestie van bekrompenheid.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Er is wel 1 minpunt aan FIFA, die rotkop van Rooney als je het spel opstart ;)

20. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En nu gaan we het weer over FIFA 10 hebben i.p.v. op de man te spelen, zoals the Matrix ook al zei.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina