1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan: http://www.freerecordshop.nl/vig-beta

Ik heb mijn PU kaart daar ook geregristreerd. :)

Ik weet nog niet of ik Fifa 10 ga kopen.
    Fifa 09 heb ik best veel gespeeld, maar ik vind Fifa 10 erg veel op Fifa 09 lijken. Nu is dit natuurlijk wel goed omdat Fifa 09 ook een erg goede voetbalgame was, maar ik heb geen zin om 60 euro neer te leggen voor wat kleine updates (op dat 360 graden dribbelen na dan).

Misschien dat ik de verleiding niet kan weerstaan om 'm niet te kopen. Of anders koop ik 'm 2e hands.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Thanks, is gelukt. Vanmiddag nog even een €7 code regelen en dan heb ik FIFA10 voor iets meer dan €45. Proberen FIFA09 nog even te verkopen voor iets van €15 euro en dan is alles tof. :cool:

3. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    weet het nog niet precies maar pes geeft mij meer een voetbal gevoel, de manier waarop de cameras staat bij herhalingen, de opkomst van de spelers, veel meer het idee zoals je het ziet op tv.
    qua gameplay is fifa toch veel soepeler.

4. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    FIFA 10 en Modern Warfare 2 pre-ordered, met deze games ben ik wel weer even zoet :D ik hoop trouwens wel dat manager mode flink is opgepoetst. PES master league heb ik tot nu toe eigenlijk leuker gevonden, hopelijk brengt fifa 10 daar verandering in. Is er eigenlijk al iets meer over bekend?

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb hetzelfde als jou. Die keepers stompen de makkelijkste ballen achter, en dat zijn dan nog de betere keepers in het spel.

En als ik met anelka puyol voorbij ben dan haalt ie me in. Ben blij dat je niet meer veel sneller ben want ik ben toch niet zo van de diepe ballen. Maar dit gaat wel iets te ver. Je kan je lichaam als aanvaller niet zo goed gebruiken, je word best easy opzij gezet.

Ben ook niet overtuigd dus had gehoopt dat PES beter was geworden, maar daar ziet het er ook niet naar uit na die demo :mad:!

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Dat krijg je als je een snelle vrije trap neemt ;)

7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Die keepers is gewoon een demo fout, net als met Fifa 2009 zaten daar ook fouten in die verholpen waren in het daadwerkelijk spel. Ik maak me daar geen zorgen om

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben het met je eens, ook de kleuren zijn echter. Dat veld in fifa is gewoon niet realistisch! Maar de gameplay is beter als pes dus ik neem fifa dit jaar. Dat staat wel vast. Hopelijk zijn in de uiteindelijke versie de domme keepersfouten eruit en die blur weg. En hoop dat de verdediger niet elke keer weer terug kan komen. Als je er met een snellere speler voorbij bent moet je niet ingehaald kunnen worden door een slome drol als puyol. Maar het moet ook weer niet zoals in 09 dat je met een steekpass iedereen eruit kan rennen en makkelijk scoren!

9. Vriendloos

Vriendloos Guest

Denk je dat een verdediger na een goed aangegeven steekbal op Messi hem nog kan inhalen? Misschien Evra als hij een goede dag heeft maar daar houdt het dan ook echt mee op.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    In 09 was het te overdreven, 90% drukte alleen nog maar op Y voor een diepte bal en die hoefde maar 1x met geluk er doorheen te komen en dan stond je achter. Ben blij dat dat in 10 niet meer werkt. Alleen als ik met anelka voorbij puyol ben wil ik niet ingehaald worden :p

11. Sonneberrug

Sonneberrug Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ff uitleg over de vrije trappen in 10...
    met lt is of over de grond zodat ie onder het springende muurtje door gaat ( zo heb ik 2x gescoord) of langer b ingedrukt houden met lt is een strakke bal....
    wat is de rest en hoe kan je ze van welke afstand het best nemen van 20 yards of dichterbij snap ik het maar de rest?....

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    RT is met een boog/effect, niet te hard schieten want dan schiet je al heel snel over. Is vooral handig om van ver te schieten, schoot zo met Alves op de paal van 35m ongeveer. Jammer dat hij er niet inging.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Met RB draai je hem in met effect.

14. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net in de PU dat het Nederlands elftal in Fifa 10 zit! :D

16. Spartacusss NL

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou heel mooi nieuws zijn.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het Nederlands elftal zit er toch elk jaar in? :+

18. Spartacusss NL

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar niet met de officiële licentie

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat zei JoJo niet. Vraag me af of er echt in de PU stond dat het elftal ook gelicenseerd is.

20. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, uit de PU:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina