1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Honderd procent niet, omdat het nog niet officieel bekend is gemaakt. Maar de kans is wel heel groot. ;)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Scans van de PU mocht er interesse in zijn:

Laatst bewerkt: 19 sep 2009
  3. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel altijd met camera dynamisch en dan custom (Zoom minimaal en Hoogte maximaal). Ik vind dat deze camerastand de beste graphics/overzicht verhouding heeft:)

4. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt ;).

Toch mooi dat je 5 sterren teams kan ontlopen. Kan je ook kiezen dat je niet hoger dan bijvoorbeeld 4 sterren wil. Dan zal ik dat zeker doen, want dan komt ware skill naar boven.

HEB ER ZIN AN! ;)

5. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu beide demos gespeeld en moet toch de voorkeur geven aan fifa10.
    maar er is toch 1 ding waar pes stukken beter is en dat is de manier van presenteren.
    de opkomst van de spelers eerst in de spelers tunnel, je ziet ze staan naast elkaar wat praten, springen etc, camera posities zijn beter, tussen filmpjes zijn beter ( zeg niet mooier) , zo als spelers van het veld gaan in de pauze en dat soort dingetjes.
    bij fifa10 is de opkomst waardeloos, spelers staan al half in het veld of ze lopen wat door elkaar heen het veld op.
    je hebt bij pes gewoon meer het gevoel dat je aan een voetbal wedstrijd begint omdat je het wat kan vergelijken met hoe je het op tv ziet.
    ik vraag me dan ook wel es af of de mensen van EA wel eens een wedstrijd hebben gezien en hoe het wordt gebracht op tv.
    verder anders niks dan lof hoor, mooie game lekkere game play etc...

6. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat je daarin opzich wel gelijk hebt maar ik heb werkelijk nog nooit helemaal de 'opkomst scene' uitgekeken. Het kan me eigenlijk heel weinig schelen. Misschien hecht jij er wel veel meer waarde aan maar ik denk dat de meerderheid de meeste filmpjes gewoon skipt.

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ben het wel met hem eens. Hecht er niet veel waarde aan, maar het is eigenlijk precies hetzelfde als '09.

8. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    als je nou een belangrijke wedstrijd moet spelen dan wil je toch graag dat de spanning wat extra wordt opgebouwd, dat doe je door de gehele presentatie de opkomst etc... ik vindt het wel belangrijk

9. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het belachelijk. Er zit geen filmpje in als je kampioen wordt (Manger mode) en ook bij Be a Pro zit geen enkel filmpje als je kampioen of zelfs wereldkampioen wordt.

10. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het onbelangrijk wat voor filmpje, maar ik kan mij dondersgoed voorstellen waarom mensen teleurgesteld zouden zijn wanneer je weer het filmpje van 09' ipv dat ze een leuk nieuw voorproefje hebben gemaakt.

Laatst bewerkt: 20 sep 2009
  11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    DEEEEMMMMOOOO!

12. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit vind ik ook een blunder van EA... Dit is toch een punt dat regelmatig genoemd wordt op allerlei forums. Persoonlijk vind ik de filmpjes en build-up naar een wedstrijd belangrijk, zeker bij grote wedstrijden.
    Hopelijk is het door de beperkte grootte van de demo, en zit er wel meer varia in de full version. Fingers crossed!

13. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet of mensen dit al gezien hebben

http://www.youtube.com/watch?v=vNed4o27q2I

een filmpje van de nieuwe animaties die fifa heeft , en wat voor mij ook een belangrijke reden is waarom ik fifa veel leuker vind dan pes

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Die kleine dingetjes maakt FiFa 10' zo fantastisch:D.

15. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    wel jammer dat je andere spelers niet kunt wisselen bv Zenden weer in het nederlands elftal zetten

dat gaat wel maar niet met ranked matches :mad:

maargoed ik heb er echt zin in :D

17. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Fifa 09 kon dit wel hoor :eek:

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het filmpje gezien en ik vind het zeker goed. Moet wel even een aantekening maken, PES heeft al dit soort animaties ook, al zijn ze lang niet zo mooi als hier, maar ze zitten allemaal in het spel, van het dekken tot de teleurstelling van het missen van een kans.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Beter zijn de keepers beter in de volledige game, net staan schelden tegen die kut keeper. Wat een zooi is het geworden, ze komen echt veel te ver naar voren. 2/3 goals die ik tegen krijg komt doordat die kut keeper steeds naar voren komt. Twee keer op 'Y' drukken helpt ook niet.

20. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je dat oplossen door in de echte game de settings aan te passen. Minder CPU-hulp bijvoorbeeld met positiekiezen.

Skilled-dribbel is zeker leuk en handig maar nog steeds lastig. Het gaat nog niet vanzelf ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina