FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    nee
     
  2. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zelfs makkelijker. Omdat je nu zo'n 360 draaicirkel kan maken plaats je de bal precies bij de paal aangezien je dat kan aanvoelen. Ik won meteen met 4-0 van Bayern met Juventus op niveau Prof.

    Koppen is vernieuwd, je moet pas een knop indrukken als de bal net bij je hoofd is dus is timing alles. Als je gescoord hebt zijn er nog steeds dezelfde celebrations en ook bij wissels ziet er precies hetzelfde uit.

    Het voelt wel allemaal soepeler maar heb toch al dingen gezien waar ik van gehoopt had dat ze eruit waren gehaald. Ribery ging langs Puyol en dan kan je hem niet meer terug halen vervolgens doet hij een stift maar mijn keeper tikt de bal nog net omhoog. Ribery kan dus doorlopen aangezien de keeper op de grond ligt maar Ribery loopt tegen mijn keeper aan en stopt met rennen |:-.
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    :p De game gaat er nooit meer uit.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Respect voor EA dat ze het echt beter hebben gemaakt.

    Het speelt idd soepeler en de animaties zijn ook weer beter een daardoor realistische situaties krijgt. Zoals net en voetje ertussen of en een goede sliding.

    Pre order. :)
     
  5. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Jwz Dubbel-O plein ntb hatersz pratersz.

    Heeft iemand hier de keeper kunnen voorbijrennen?
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Op wereldklasse was het nog best pittig, maar ik vind hetl ekker spelen, je hebt nu veel meer het idee dat je ook echt elk stukje veld kan gebruiken, meer vrijheid. Ik kwam een paar keer voorin maar elke de bal net naast dus dat word nog oefenen 8)

    Pro evo, als jij van top 6000 naar top 200 bent gegaan binnen twee weken heb je echt heel veel gespeeld en geen 1x verloren. Of je hebt het zolang geleden gedaan dat er niet zoveel punten waren. Ik stijg nu met elke overwinning steeds maar 3 plaatsen omdat ik niet meer krijg dan 10 punten
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2009
  7. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, met Messi liep ik richting keeper en ik stopte met sprinten en toen hij dichtbij kwam ging ik erlangs en kreeg ik een hand tegen mijn been. Toen kreeg ik penalty en Cech geel.
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat was bij Fifa09 ook al zo;)
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Keepers lijken slechter geworden. Heb al 2 keer gescoord door een blunder van de keeper.
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je tegen sterkere tegenstanders spelen dan ga je sneller omhoog in de rangking,heb niet echt veel gespeeld daarvoor,gewoon winnen en heb maar 2 keer verloren in 2weken,en dat was tegen mensen in de top50,dus dan verlies je niet veel punten.
     
  11. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je nu verkeerd timed dan neemt hij de bal aan, het is een ander soort systeem.

    Ik denk dat ik Fifa 10 wel gaan aanschaffen, sinds 98 alle Fifa games gehad dus kan ik deze niet laten liggen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol kreeg net een vrij trap tegen. Omdat ik met een te hoog opgeheven been in kwam.
    Dribbelen gaat ook beter, spelers springen vloeiend en snel over tackels heen, zoals Robben dat altijd doet. :)
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ai
     
  14. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan had ik dus ook. Schoot met Messi recht op de keeper maar de bal ging gewoon langs hem terwijl hij makkelijk zijn arm kon uitsteken. En bij een corner kwam de keeper heel vaag uit waardoor ik makkelijk kon binnen schieten.
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik vind de 360 graden beetje tegen vallen (misschien gewenning)maar als je langzaam van buiten naar binnen wil lopen gaat dat nog niet zo fijn (om lekker door te rennen zeg maar)

    wel zie ik veel meer variatie in het spel en goals, dat doet mij goed.

    Ik ga nog niet tot een koop over want ik wil zeker ook eerst pes even testen!

    Ben benieuwd.
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nee, aangezien mensen die 1000e staan level 28-29 zijn. Ik weet niet wanneer jij dat voor het laatst hebt gedaan, maar het spelen tegen iemand van mijn level is een zeldzaamheid.

    Het is nu onmogelijk om zo snel in de top 200 te komen, en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik jou ook niet helemaal geloof. Wat is je naam dan zoek ik het eens op op de EA website.
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoop ook dat je online meteen kunt zien wel level iemand is, en welke plek in de rankings enzo.
     
  20. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Al 5 goals tegen uit een lob8) Toch maar minder met de keeper uitkomen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina