1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Net 3 potjes gespeeld, maar ben nog niet overtuigd...

    Zitten gewoon wat slordigheden in.

    Ten eerste vind ik de keepers slechter geworden. Alleen al in de eerste helft van het eerste partijtje kreeg ik bijna 2-3 stiftjes om mijn oren omdat de keeper veels te ver voor zijn goal stond.

    Ten tweede scoorde ik in dat eerste potje de gelijkmaker, doordat een AI tegenstander de bal schitterend langs de eigen keeper kopte zonder dat daar aanleiding voor was.
    Daarnaast zei de commentary ook helemaal niets over de overduidelijke eigen goal, en kreeg Malouda hem op zijn naam, terwijl de bal niet eens richting goal ging en dus gewoon een pure eigen goal was...

    Dat bodychecken met de rechterstick voor een duel is in theorie aardig, maar in de praktijk verwissel je daarmee ook van het mannetje dat je bestuurt, dus gewoon zwaar iriritant en slecht uitgewerkt.


    Pluspunten zijn wel de 360 degrees controls, en dat je nu vaker ziet dat speler anders reageren met hoge ballen (volley's, andere kopballen, etc).

    Maar ben zeer zeker nog niet overtuigd, vooral vanwege die AI, en dat je ook gewoon aan vrijwel alles ziet (de nog steeds zeer slechte ongebruikersvriendelijke menu's, dezelfde graphics, nog steeds geen goed lijkende spelers, etc etc) dat er niet bijster veel aan gedaan is dit jaar. Wat zeer jammer is.

    Dus ik denk dat ik het bij FIFA09 hou, of wellicht dat de Pro Evo demo me zal verrassen, en ik weer eens probeer.

    Jammer.
     
  2. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar de 50% buuiillddddddddd.

    Aan een halve NokiaN97 heb je ook niets, aan een halve schoen ook niet, nou zo is FIFA nu ook. Wacht gewoon effe af.
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Zoals ik al dacht, dit heb jij heel heel heel lang geleden gedaan. Want je hebt 3500 punten, dat is maarliefst 3000 punten minder dan ik heb. Dus kom alsjeblieft niet aan met verhalen van dit is simpel, want het niveau is nu 100x hoger.

    Daarbij, heb jij slechts 79% van je wedstrijden gewonnen, ik 95% ;)

    Voor de duidelijkheid, met 3500 punten sta jij nu ergens op de 9000e plek.
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan geloof je het niet.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Een demo kan niet iedereen blij maken. Dit is, zoals ik dus begrijp, dezelfde demo als dat er op de GC in Duitsland stond. Jammer :) Ach, nog 3 weken.
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nou, sorry hoor, maar ik geloof niet dat het een 50% build is. 80% denk ik gewoon. De puntjes moeten nog op de i gezet worden. Inmiddels is het spel overigens wel zo'n beetje klaar hoor. Eeer 't gold is en verscheept wordt ben je al gauw drie weken verder.
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ? op welke naam kijk jij dan,
    en hoeveel gamertags heb je :+
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik geloof het best, maar dat heb je nu al zo'n lange tijd geleden gedaan dat het totaal niet meer relevant is. Je hebt slechts 3500 punten, dus je zit ergens op level 24-25. Dat is allang niet meer voldoende, je zou nou ergens op de 8/9000 e plek staan op de leaderbord. Het niveau is velen malen hoger

    De mensen in de 1000 die ik versloeg zijn allemaal level 28-29, ik zelf ben nu level 32. Ik heb op dit moment nu 3000 punten meer dan jij, dus jou met mij vergelijken heeft geen zin.
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Op PRO EVO GAMER 6

    En ik heb 1 gamertag, hoezo?
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Verkeerde topc, guys...
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al lang niet meer op de 360 fifa,omdat er op de ps3 meer toernooien zijn dus op die gamertag heb ik 3500 punten gehaald van oktober tot december.Toen ik dus begon met fifa op ps3 ben ik in 2maanden naar de top 200 gegaan.U wil ik wel is bezig zien op een groot toernooi eerlijk gezegd,ik ken veel zo van die gasten:+
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Er is niets mooiers dan aan toernooien offline meedoen en je daar meten met topspelers. Geen smoesjes over lag, jeuk aan de kont of mijn zusje speelde. Online ranking zegt mij echt geen drol, helemaal niets.

    Met PES droogde ik de gasten die bovenin stonden online gewoon af met 7-0. En nee, ik overdrijf niet. Tegen al die gasten die online hoog staan........ Ga maar eens meedoen aan een echt toernooi. Offline. Daar komen de echte toppers, niet praten maar voetballen. Dat is pas een hoog niveau.

    Nou zeg ik niet dat iedereen die hoog online in de ranking staat niet goed zijn hoor. Er zullen vast wel gasten zijn die heel goed zijn, ook bij toernooien. Maar vergelijken en zeggen dat iemand beter is dan ander omdat die hoger staat op de ranking? Neuh, dat gaat niet op.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  13. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Kom dan ook niet aan met dat het makkelijk te doen is, wil je in de top 200 komen heb je 8000 punten nodig. Dat is 5000 meer dan jij hebt, en 1000 meer dan ik.
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron?

    Dit was bij PES het geval, maar bij Fifa heb ik hier nog niets over gehoord.
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent dan ook de beste,echt waar respect,nu nog is die 20.000 euro winnen want jij bent de beste,respect man.
     
  16. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet precies maar hoger dan de 60-70 zal het niet zijn.
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom ben ik met fifa overgestapt op ps3,echte toernooien spelen is het beste wat er is,met fifa 09 heb ik er ene gewonnen in Duitsland en er is niks beter dan je daar als Belg te bewijzen,met Pes heb ik er vroeger ook nog gespeeld,met de pes6 heb ik nog de fnac trophy gewonnen,dat was toen de enige echte toernooi in Belgie.
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opzich een voetbalgame-leek maar ik vond Fifa10 verrasend lekker spelen , de animaties voelen heel soepel aan en het voelt allemaal minder scripted heb ik het idee .

    ik deed net ff een potje Fifa09 en ik vind het toch best wel een verschil , met die 360 gr draaien heb je echt het idee dat je meer en beter controle hebt , kan ook aan mij liggen hoor:+

    Speel niet zoveel voetbal games namelijk
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Mjah, maar de fouten die ik noemde zijn gewoon fouten in de AI (keeper) en in keuzes bij het programmeren (rechterstick) en de onhandige kut-menu's.

    FIFA09 vond ik echt uitstekend, en speel ik regelmatig, dus dan is dit gewoon een zware tegenvaller, ondanks de wat lekkerdere controle door die 360 degrees besturing.
     
  20. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Zeg ik dat ik de beste ben? Nee, jij bent degene die zegt dat het makkelijk is om in twee weken in de top 200 te komen. Het is nu onmogelijk om in de top 200 te komen in zo'n korte tijd

    Dan zeg je wel dat ik alleen maar tegen mensen speel die 1000e staan, maar in de tijd dat jij speelde zouden die mensen allemaal in de top 100 staan :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina