1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Real Madrid is slecht, dus daar ga ik niet mee spelen :+

    En je hebt inderdaad meer aan een sterke spits, word constant van de bal afgezet =(
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed om te horen dat Ajax lekker speelt, speelde in FIFA09 toch wel vaak met Ajax(en af en toe hield het echt niet over met een Suarez van 75 ofzo 8)).
     
  3. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde je naam dus, niet je ondertitel. PRO EVO6 dus.

    @Juugen waarom zouden ze het niet veranderen? Een overwinning is een overwinning, dan maar wat minder punten. Dan kan ik dus straks lekker tegen Real VVV kiezen en dan lekker niets doen, verleis ik 40-0 maar krijg ik wel de punten (zo gaan dus veel zielige mensen doen)
     
  4. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    tuurlijk niet, want real hoort toch wel dik te winnen van vvv, dus als jij dan niets doet met je vvv, krijg je ook geen punten als real dan dik wint
     
  5. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant is dat wel beter. Maar als mensen zo vol gaan verdedigen en irritant zitten doen is dat wel klote. Dan heb ik liever gewoon dat je heel weinig punten krijgt als je 1-0 wint dan dat er punten af gaan. Want voetbal blijft voetbal, wie wint krijgt de punten klaar.
     
  6. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, zo zullen hun ook wel denken.

    Zo niet, wie krijgt dan de punten als er 2 4*-teams tegen elkaar spelen en er 1 wint?
     
  7. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm, waarom maken we ons uberhaupt druk over die punten? Je kan er alleen kleertjes mee kopen
     
  8. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die punten bepalen je rank ;)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Haha, die punten mag je van mij in iemands reet stoppen. Ik speel mijn online potjes omdat ik er zin in heb, die punten kunnen me echt niet boeien. :emo:

    Premier League, Primera Division, Ligue 1, Bundesliga, Serie A en de Mexicaanse Primera Division zijn alleen degene met Live Season in FIFA10. Same als 09 dus.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2009
  10. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Juugen:

    Heb je nog steeds dat je geen punten krijgt als je met Ajax van Barcelona wint?

    Of was het een eenmalige fout.
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad:
     
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Eens;)
     
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Excelsior won ook nipt van die amateurploeg. Een schande natuurlijk maar ze kregen wel de ''punten''. Er werd niet opeens gezegd ''omdat jullie eigenlijk veel beter en proffs zijn hadden jullie met XX moeten winnen maar nu gaan jullie niet door in de beker.

    (zelfde met AZ - jong ajax)
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2009
  14. Quintenw

    Quintenw Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zelf gepre-ordert bij bol.com.
    Zal Donderdag wel niet aankomen door slome pakketpost in Amsterdam, maarja heb dan toch niet veel tijd.
    Vrijdagavond, Fifa-avond dan maar. \o/
     
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    De feature voor vrije trappen maken is echt GEWELDIG.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    hoe zit het eigenlijk met dieptepasses.. steekbal dan hoog.. als ik dat bji fifa 09 doe gaat hij altijd heel hard in de buurt van penalty gebied terwijl ik m precies voor voeten wil neerleggen ook al geef ik zacht tikje..
     
  17. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks dat ik eerder zei dat ik dit deel over zou slaan omdat het teveel op Fifa 09 leek (wat ik positief bedoel, maar er niet de meerwaarde in zag om weer 60 euro neer te leggen) kom ik daar nu op terug.

    Die gameface en alles wat je met je eigen speler kan doen is echt gaaf gedaan. Ook vind ik dat je je eigen vrije trappen kunt ontwikkelen een toffe toevoeging. Een verbeterde career mode is ook zeker welkom.

    Al deze verbeterpunten zijn het toch zeker wel weer waard om 60 euro aan Fifa te besteden... Het is en blijft toch Fifa, en dat koop je elk jaar weer. :+
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Had ook een post later een lange spits gezet en een snelle. Speelde in 09 ook nooit op snelheid. Alleen als ik bv met benfica speelde tegen manchester. Dan speelde ik alles diep op suazo en die lange spits kon dan koppend scoren. maar met een 4* vond ik het geen schande om zo te counteren!
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat loopt iedereen trouwens te zeuren dat kleine teams niet de punten verdienen als ze maar 1-0 verliezen van een 5* team? Als je ziet dat iemand een 3* ster dan neem je toch ook een 3* team als je bang bent dat je maar met 1-0 wint? Door dit systeem word er straks gewoon met allerlei teams gespeeld en nu alleen met de 4 beste. Goed gedaan door EA!
     
  20. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu 10 wedstrijden verder met Ajax, team gelaten zoals het was. (transfers wel redelijk op to date zonder update, pantelic en zeehondendribbelaar zitten er standaard al in)

    Ik ben geen doorgewinterde fifa speler maar de menu structuur in coach mode is wel stuk verbeterd en overzichtelijker. Tevens heb ik het idee dat het scoren vanuit vrije trappen wel makkelijker is geworden sinds fifa 09.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina