1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die actie bij Game MAnia vandaag ook al of moet ik per se tot morgen wachten..
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Net mn eerste paar potjes gespeeld! Heerlijke game!

    Ik had alleen stiekem wel gehoopt dat ik de eerste 10 potjes met 3-0 zou verliezen tegen een Legendary CPU maar ik heb er maar 1 verloren(na penalty's). Ik vind de CPU nog steeds net iets te makkelijk.

    Online nog niet geprobeerd, vanmiddag maar ff doen:)
     
  3. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    speel je dan ook op alles manual als je alles zo makkelijk kunt winnen?

    en de actie van game mania begint vandaag :p
     
  4. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb um ook eindelijk binne :D kga gelijk ff spelen!
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb 'm ook.. en eerste potje online kansloos met 3-0 verloren. Was niet eens veel slechter trouwens. Maar z'n eerste schot van meter of 20 ging er al in.. dat had hij fifa 09 nooit gehaald.

    Ballen worden constant onderschept dus je moet heel anders spelen dan fifa 09. En ik weet nog niet hoe. Misschien als ik daar achter kom dat ik het wel waardeer.

    Dit: krijg steeds online this session is no longer available.. had bij fifa 09 ook al.. daar kon ik alleen maar als uit spelende team spelen.. hier dus helemaal niet :mad:
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het vooral mooi om te zien dat iedereen die in fifa09 alleen kon winnen met een steekbal op Ronaldo (of een andere speedy gonzalez) met fifa10 compleet door de mand valt.

    Eindelijk moet je nu gewoon echt voetballen om te winnen en zijn er geen wedstrijdwinnende elementen in de gameplay die kunnen worden uitgebuit.

    Alleen al daarom vind ik het een uberverbetering tov 09. _O_
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilde hem eerst niet gaan halen, tot dat eerder iemand dit al zei. Eindelijk!

    *Start hem nu voor het eerst op.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Veel plezier, kijk maar of je vanavond nog wat oefen potjes wilt spelen. :b:
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan er zelf nog niet over oordelen.
    Vond Fifa 09 relax dat ik met chelsea anelka voor snelheid had en droga balvastheid... dat is nu zo'n beetje verdwenen, ga ff barca proberen
     
  10. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, misschien wel eens het proberen waard. In fifa 09 vond ik het wel redelijk irritant.
     
  11. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    dan gaat er veel voor je veranderen, dat maakt het veel mooier maar ook meer frustrerend. je moet dan even door bijten maar als je dan scoort heb je wel echt zelf gescoort , zonder hulp. try it out :p
     
  12. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    ahh speelt echt heerlijk. net mooie actie met cisse tegen van der wiel, lange diepe bal en met een fysiek duel met van der wiel achter de bal aan. de bal valt tussen de spelers en cisse neemt hem echt heerlijk mee met een lichaamsbeweging, alleen schoot wel naast helaas:9

    Ja echt lekker spel tot nu toe. Lekker tikken in plaats van alleen maar sprinten:b:
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is geen geen NAC probleem maar een NAT probleempje!
     
  14. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Hebben er meer mensen een rare opkomst op t veld?
    De allereerste wedstrijd van mij stonden de spelers zich voor te bereiden in de tunnel/catacomben, heel normaal eigenlijk.. Maar daarna heb ik dat nooit meer terug gezien en staan de spelers stil op het veld achter elkaar naast die van de tegenpartij! Beetje vaag eigenlijk, want ik heb het idee dat dit een fout is:+
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    is 10 vs 10 online er nu uitgehaald?
     
  16. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    das geen fout, das een typische tussen filmpje van fifa.
    dat doen ze dus niet goed, pes doet dat veel beter, geeft veel meer sfeer.
    als ze naast elkaar staan hebben ze ook altijd ruzie lijkt het.
     
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Net eerste potje gespeeld, 3 - 0 gewonnen met AZ van Twente (op wereldklasse). Speelt echt super lekker. :)
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Nog een aanvulling op mijn vorige post: ik denk dat het met clubs ook veel belangrijker wordt om als team te functioneren. Omdat je nu gezamenlijk goed moet voetballen. Alleen maar diepe ballen en steekpasjes op de snelste spelers helpt niet meer; en bovendien heeft iedereen nu zijn eigen speler met eigen kwaliteiten. \o/
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het spel is net een dag uit. De bugspelers ga je echt wel tegenkomen online. Is het niet dit, dan is er wel een ander foefje om easy goals te scoren. Komt niet door het spel, maar dat is inherent aan online gaming. De game waarin gamers geen wedstrijdwinnende elementen zullen vinden en gebruiken moet nog uitgevonden worden. Ik geloof er niets van dat men in Fifa 2010 die elementen niet gaat vinden.

    In PES zal hetzelfde gelden (mits je in die game fatsoenlijk online kunt dan) daar maak ik mezelf geen illusies over.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb het over gameplay elementen, niet over bugs (cheats) als de stats van spelers kunnen aanpassen en uberteams te formeren van alle beste spelers.

    Ik heb al iets van 10 wedstrijden gespeeld en op die manier spelen zoals ik aanhaalde kan gewoon niet meer. Ja, het kan wel, maar leidt onherroepelijk tot balverlies. Des te meer voldoening geeft het overigens als je er wel goed door komt met een mooie steekpass. In fifa09 was het alleen zo dat bijna alle steekballen over 30/40 meter goed aankwamen. Nu niet meer. Scheelt een hoop frustratie. :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina