1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nog niet gespeeld, maar ik speel de demo, en wanneer ik gewoon goede acties zoals scharen etc. maak, kom ik prima langs de verdedigers; In combinatie met zijn enorme snelheid natuurlijk ;) !
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    hoe geef je eigk een voorzet die niet achter gaat meteen..
     
  3. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 0-6 verloren online. Hij scoorde alles vanaf 30 meter, volgens mij stat glitch. Niet normaal was het, combinaties etc.
     
  4. luke33

    luke33 Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    1
    wie wilt er een potje online? opperman33 is mijn gamertag voeg maar toe
     
  5. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het Nederlands Elftal er in al meer dan genoeg xd ! Ik merk 360graden dribbling wel btw, :p vooral met wat vluggere spelers zoals messi =) ! *Ps, ik heb '09 nooit gespeeld.. had de RROD en nooit wat met me xbox360 meer gedaan, laatst probeerde ik het weer; BOEM ! Hij deed het xd*
     
  6. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er weer mensen moeten zijn die glitchen.. zucht :mad: Ps. ik voeg je morgen ff toe, heb '09 niet gespeeld dus je moet me makkelijk kunnen beaten ;) morgen pas omdat fifa 10 aps morgen binnekomt..
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Reken er maar op dat hij het dan niet zo lang meer doet 8)
    En, huh, zijn er weer glitches?
    Oh well, ik vertrouw erop dat EA dat wel patcht.
     
  8. Octagon_Prince

    Octagon_Prince Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Telkens als ik online wil gaan (normale head-to-thead match) moet ik telkens opnieuw elftallen downloaden. Dit is behoorlijk irritant. Is dit bij iedereen zo of is het alleen bij mij
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Hij vroeg het bij mij de eerste match, daarna niet meer. :)
     
  10. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa, dat dacht ik ook al.. maar doet het nu toch al 1.5 week en 2 dagen geleden fifa 10 besteld, en vandaag NFS: shift,, dus als het kapot is.. tjah.. erg spijtig xd
     
  11. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan je je zelfgemaakte dode spelsituaties ook online gebruiken?
     
  12. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Arghhh !!!

    Ik liep net naar beneden, ff wat te eten pakken, en wat ziet mijn oog; !

    EEN PAKJE!
    Ik half-huppelend ernaartoe, *mijn kuit is kapoet van me rechter been, dus huppelend / hinkend XD* en wat zie ik; niet voor mij -_-

    maarrr !! Ik zie nog iets; ''Er is een pakketje afgeleverd baldiebla, niet thuis etc.* Ik schoenen aan getrokken, wop; op weg naar de buren, zijn het boeken voor me moeder..

    Helaas, dan toch maar wachten tot morgen :mad: !
     
  13. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ging hij toen roken en mijn Fallout 3 cd doodmaken :) 3 dagen na de RROD
     
  14. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    IK had ook zo iets man!, maar mijn linker enkelbanden zijn beschadigd en nog wat banden daarboven, want me enkel is ook al 2 weken dik terwijl ik 1.5 week met me enkel naar boven heb gelegen.

    Zaalvoetbal he :p, kwou snelle actie en uithalen, maar ik plaatste mijn voet niet goed dus doen klapte ik er doorheen
     
  15. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, klinkt niet heel erg goed xd naja, me garantie is al weg.. meteen vanaf de release had ik hem gekocht; Dus naja.. geen zin om paar honderd euro voor of een nieuwe of een reparatie te betalen.. ik zie wel wat er gebeurt :mad: !@
     
  16. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is helemaal klote, ik denk er over om morgen thuis te blijven, ik zou wel naar school kunnen, maar met in me achterhoofd dat Fifa 10 & Nfs: Shift morgen in de bus vallen.. hmm.. denk ik toch maar niet te gaan xd !
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    WAT???
    de keeper gaat vanzelf veel te ver voor de goal staan bij 1 vs 1 sitauties zonder Y in te drukken... omg...
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja. Toewijzen aan de d-pad en je kunt zo ook online gebruiken.
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot mijn verbazing lag Fifa vandaag om 1 uur al in de bus. Gelijk gespeeld natuurlijk, 5 online matches gespeeld, allemaal gewonnen met 5-2, 5-1 etc. 2 keer tegen Real gespeeld, maar als je Chelsea pakt, zijn ze ook gewoon simpel om te verslaan
     
  20. Achillias

    Achillias Guest

    Nogmaals.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina