1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Chelsea is gewoon een overall goed team maar niet zoals Real Madrid, Man United en Barca. Speel vaak express niet met die clubs.
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  3. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    WAT!? Ik dacht altijd dat Fifa 10 dus 70 euro zou zijn,, omdati k bij 12game.com zag staan ; Normale prijs: 70 onze prijs: 57, voordeel: 13

    uzcht.. anders zat ik nu ook al dik te fifa'en, bij BS gehaald dan denk ik.. :mad: ! Shit @_@#$!@!@
     
  4. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx, dat gaat wel werken dan ! :) !

    Ps, ik speel trouwens ook vaak niet met superclubs, meer met ''middelmatige'' zoals Arsenal (Van Persie) en Liverpool (Gerrard, Kuyt *soms*, Babel) :)!


    Hoewel, Real Madrid lijkt me toch ook vet, met ronaldo, kaka, etc. etc. je weet het wel :p Wnnr ik me fifa 10 krijg *morgen* ga ik sowieso eerst manager mode Ajax xd ! :D
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat zijn altijd van die bullshit advies prijzen, en bij Bart Smit zijn ze er niet vies van om €65 te vragen voor een game. =(
    Ik haal mijn games altijd bij MM, dan betaal je €55 of €50.
     
  6. Achillias

    Achillias Guest

    Nogmaals.
     
  7. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, weet ik het weer voor volgende x ;) ! Och, anders was ik op me fiets gestapt, 10 minuten trappen naar almere stad, ff ophalen & binnen 5 minuten terug *Duh, fifa 10 in me tas!* en spelen maaarrr :p!
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dribbel nooit, pass alleen maar. Of valt gewoon met de bal een stukje lopen ook onder dribbelen? Dan gebruik ik geen knopjes. Is het handig om te dribbelen dan? :+

    Eerste ranked match gespeeld en gewonnen, yeah.
     
  9. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa, daar valt dribbelen ook onder xd dat is dribbelen :p

    ps, het is wel handiger om knopjes ermee te gebruiken, zoals harder sprinten enzo, of trucjes :p maargoed, in het wilde weg lopen te scharen enzo is ook niet handig xd
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    euh, met de analoge stick :+
     
  11. VANDERPLAS

    VANDERPLAS FR1908

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh wat haat ik die Real Madrid hype, iedereen waar je online tegen moet speelt met die kut club.

    Iedereen die niet met Real Madrid wil spelen maar gewoon Eredivisie of Premier League, invite VANDERPLAS360!.
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo goed is Real Madrid helemaal niet. Ze zijn in ieder geval niet vergelijkbaar met Man U in Fifa 09. ;)
     
  13. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, precies :p ! Als ik nou me fifa al had, had ik dat graag gedaan :D !
     
  14. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Wie zin heeft in een potje straks of dadelijk voeg me maar toe. Robinsky009
     
  15. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Online gaat het ff minder. Stond eerst 17-2, nu 20-8 :mad:. Ach, nog steeds een aardige score. Als ik maar top 10.000 overall sta als Fifa 11 uit komt :D.
     
  16. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahahaha :p wat boeit het toch :) ? Nietss :p
     
  17. Ninodebest

    Ninodebest Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hem FIFA10 binnen!!! Ik ben net een carriere begonnen met ajax en het bevalt me wel :)
     
  18. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je hem besteld? :p
     
  19. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach vind het wel lachen om te kijken hoe ik ver ik kan komen. Weet zelf ook wel dat ik niet de beste fifa speler ben.

    Net nog gespeeld tegen Spartacusss NL. Hij was Lyon en ik Atletico Madrid. Ik won met 0-3, maar was wel geflatteerd.
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    3 online potjes gehad, 2x winst en 1x verlies(tegen Real)

    1e potje tegen Bayern (ik Arsenal, zoals altijd), ik was beter en scoorde al gauw 2-0. Een paar schitterende combinaties eruitgegooid maar het bleef bij 2-0.

    2e potje tegen Liverpool, meteen na de aftrap een meesterlijk snelle aanval met o.a. een hakje van Arshavin en een goeie voorzet van Walcott, Van persie tikt hem binnen: 1-0.
    Na die 1-0 krijg ik nog een paar kansen maar ook Liverpool wordt gevaarlijk en het wordt dan ook snel 1-1. Daarna gaat het op neer maar vlak voor rust maak ik weer 2-1. Tweede helft sta ik zwaar onder druk en Liverpool krijgt kansen, het wordt dan ook weer 2-2. De laatste 15 min kom ik weer in het spel terug en in de allerlaatste minuut scoor ik de 2-3! Pfff, wat een geluk8)
    Leuke pot!

    3e potje tegen Real Madrid, erg lastig. 3-1 verloren. Je moet echt heel geconcentreerd spelen wil je die aanvallers afstoppen. Zowat elke speler van Real is sneller dus je moet echt heel goed samenspelen. Maarja toen het 2-1 stond ging ik dus vol op de aanval en counterde hij 3-1. Het zei zo:9

    P.S. Eigenlijk wou ik vandaag allemaal shit voor school gaan doen maarja, dat komt er niet van vandaag:+
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina