3 online potjes gehad, 2x winst en 1x verlies(tegen Real)
1e potje tegen Bayern (ik Arsenal, zoals altijd), ik was beter en scoorde al gauw 2-0. Een paar schitterende combinaties eruitgegooid maar het bleef bij 2-0.
2e potje tegen Liverpool, meteen na de aftrap een meesterlijk snelle aanval met o.a. een hakje van Arshavin en een goeie voorzet van Walcott, Van persie tikt hem binnen: 1-0.
Na die 1-0 krijg ik nog een paar kansen maar ook Liverpool wordt gevaarlijk en het wordt dan ook snel 1-1. Daarna gaat het op neer maar vlak voor rust maak ik weer 2-1. Tweede helft sta ik zwaar onder druk en Liverpool krijgt kansen, het wordt dan ook weer 2-2. De laatste 15 min kom ik weer in het spel terug en in de allerlaatste minuut scoor ik de 2-3! Pfff, wat een geluk
Leuke pot!
3e potje tegen Real Madrid, erg lastig. 3-1 verloren. Je moet echt heel geconcentreerd spelen wil je die aanvallers afstoppen. Zowat elke speler van Real is sneller dus je moet echt heel goed samenspelen. Maarja toen het 2-1 stond ging ik dus vol op de aanval en counterde hij 3-1. Het zei zo
P.S. Eigenlijk wou ik vandaag allemaal shit voor school gaan doen maarja, dat komt er niet van vandaagKlik om te vergroten...