1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bedoeld wat anders. Voor die update draaide de bal op de doellijn. En automatisch schopte de verdediger bij de eerste de bal in het goal. Heel vaag was dat :D.

2. nickyyyy

nickyyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onsportievelingen die computer zeg :p
    Is afellay gebleseert , schiet ik de bal uit omdat die op de grond ligt, daarna geeft heerenveen de bal niet eens terug

3. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Ja duhh, het is heerenveen.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb online 7x gewonnen en 0x verloren maar nu kan ik 2 weken niet online..
    Wat gebeurt er nou als je leaved bij een gelijke stand?

5. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    @Rivanov - bedankt:)

6. Ashavan

Ashavan Guest

Ze zeggen dat je in Fifa10 de paal minder raakt. Ik weet niet wat er gebeurde maar het was een soort tennis tussen Henry en Messi omdat ze 8x achter elkaar de paal of lat raakte binnen de 16m.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb nu FIFA 10 ook op m'n iPhone! :+

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ManagerMode is nu wel super vet trouwens, met name doordat je moeilijk spelers kan kopen.
    Ik heb zo'n 12 wedstrijden met Ajax erop zitten en speel regelmatig met 2 gescoute spelers en Zeegelaar.
    Er is ook veel scoringsdiversiteit.
    Ik heb al zo'n 2x met Atouba en Vertongen gescoord, ook Alderweireld heeft gescoord en De Zeeuw staat waarschijnlijk op de topscorers lijst.

Weet iemand hoelang je manager mode carriére kan duren?

9. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij vijf jaar.

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    5 jaar maar..? dat lijkt me niet... in FIFA 2005 was het 15 jaar en FIFA 09 een jaar of 7 dacht ik..

11. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

15 seizoenen.

12. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik snap het niet echt... Ik speel nu ook Manager Mode met Ajax op World Class, maar spelers zijn zo traag als dikke stront in een trechter.... Trager dan als je een Exhibition match doet. Is dat normaal? Kwam er tegen AZ niet aan te pas op World Class... 5-1 verlies. Mijn spelers draaien moeilijk om hun as, passes komen niet aan, terwijl ik in een vriendschappelijk potje prima speel....??

Ook vind ik het raar dat bij Ajax de middenvelders op de flanken de diepte niet zoeken als ze de ruimte hebben.... Als ik met Inter speel, dan tik ik op worldclass heerlijk weg. Is er ruimte aan de flanken, dan lopen mijn medespelers die ruimte ook in (zoals het hoort)....

Kan zijn dat ik iets fout doe, maar volgens mij is hier geen knop voor (om aan te geven dat een speler diep moet)????

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het vooral kut dat je voor het kleinste duwtje, of soms zelfs een onschuldige tackel, telkens een vrije trap tegen krijgt. Helemaal gek word ik daarvan.

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Concurrentie is ook goed in manager mode.
    Ik sta gedeeld eerste samen met AZ terwijl ik van de eerste 16 wedstrijden 14 heb gewonnen..
    Tegen PSV uit won ik 0-1 door Pantelic in de laatste minuut :D

15 seizoenen is wel chill.
    Eerst de treble halen met Ajax, dan na een aantal seizoenen naar de 1ste divisie in Engeland om dan een paar keer te promoveren, dan naar Spanje, Italie, Duitsland en Frankrijk en na 15 seizoenen heb je alle achievements wel:+

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eens , heb echt het idee dat hun bijna alles kunnen flikken en ik telkens de vrije trap tegenkrijg.

Net zoals ik 20 kansen krijg en de makkelijkste ballen naastschiet en hun 1 kans krijgen en scoren :mad:

16. Arie Moens

Arie Moens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet/ Heeft iemand nog de standaard controller settings? Heb aan die van mij eens geprutst om wat uit te testen, maar ik vond de oorspronkelijke het beste.

Ik bedoel dus:

Pass Assistance
    Shot Assistance
    Lob Pass Assistance

...

Thanks

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt heel bekend :emo:

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Standaard is alles assistance behalve de voorzet, die is semi-assisted.
    De speler wisselingsautomatisme kan je ook instellen, hij is standaard een streepje naar rechts, maar dat kan je helemaal naar je gevoel instellen.
    Ik raad je aan niet helemaal niks, maar wel weinig te doen aangezien je anders echt loopt te kloten met dat je steeds de verkeerde speler krijgt geselecteerd.

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, speelde net tegen Dutchman020. Hij Nederland, ik Turkije.

Zijn keeper wilt de bal wegtrappen uit z'n handen maar mijn speler stond nog onbewust voor hem, de bal komt tegen m'n speler aan en rolt terug. Ik ren snel en tik hem erin. Daarna volgt de gelijkmaker van zijn kant, beetje kutgoal. M'n keeper hield de bal tegen met een sliding, maar die stuiterde verder en kwam zo in m'n goal. Daarna gewoon uitgetikt en scoorde toen de 2-1. Even later een prachtige lob met Nihat. En daarna ook nog een keertje gescoord.

De enige keer dat een speler de bal blokkeerde en zo wist te scoren was voor mij tijdens Fifa 99.

20. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb soms dat ik ineens, als de bal uit het spel gaat bijvoorbeeld. Een speler van mij uit het niks een gele kaart krijgt. Is dit het gevolg van de voordeel regel of hoe moet ik dat zien?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina