1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hahahaha heerlijk die engelsen! Gaat zon gast me lopen dreigen dat hij mn account gaat hacken omdat ik 1-0 voor stond hahahaha
    En dan ook nog zeggen: You are not even english, why are you playing with chelsea? hahaha
    Was zon irritant mannetje dat steeds zn team ging verwisselen toen ik Barca wou nemen.

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik sta 163e en ik heb 11 wedstrijden gespeeld :p

Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  3. Colintt

Colintt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha moet jij zo nodig zeggen.
    Iemand potje ranked vanaaf?

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet waar. Je hebt er 12 gewonnen en 5 verloren, ik heb er 9 gewonnen en 3 verloren. :+

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Was jij nou eerst colint12?

Pfff :+

6. Colintt

Colintt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, Name change gedaan.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja ik fap na alle wedstrijden die ik win.

ot;
    met managermode is het nog best makkelijk om een goede speler aan te trekken, je moet hem gewoon facking veel salaris geven.
    Ik heb met Ajax, Agbonlahor gekocht voor 12 miljoen en een salaris van +/- 15.000 euro.
    Hij is heel alert en supersnel, echt zalig

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, je ziet idd zijn Club Interest evenredig toenemen met het verhogen van het salaris. 8) Had zelf Eden Hazard gekocht, 18 jaar en al 77 geloof ik. Moest gewoon een nieuwe rechtsbuiten hebben want met Kennedy en Rommedahl kan je geen potten breken.

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik mag ook geen spelers meer verkopen omdat mijn selectie dan te veel veranderd.
    Vind ik niet zo gek, ik heb Oleguer, Ogararu, Silva, Rommedahl, Kennedy, Verhoeven (sorry) en Van der Heyden verkocht en daarnaast Padt, Anita, Zé Eduardo en Donald verhuurt.

Is er nu een ranglijst waarop je kan zien welke rank je van Nederland bent?

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Verkopen gaat best wel makkelijk eigenlijk. Zette Kennedy op de transferlijst en Twente deed meteen een bod van 4,5 miljoen, hilarisch :lol:

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ze bieden hoger dan je vraagprijs terwijl het bij 09 andersom was, wel gunstig :cool:

12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wist je dat nog niet? Dat verklaart je reactie van net. :+

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ooooowh.
    Ik dacht dat hij zichzelf #4 van Nederland vond, want bij FIFA 09 kon je dat niet zo zien en moest je namen tellen;)
    Oké dan heeft ie gelijk.

14. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het dat ik 3 spelers mis bij fifa bij Feyenoord waar onder: Fer, v. Bronckhorst en de Guzman? (Kick-off)

15. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Na veel wikken en wegen maar weer eens voor de 360 versie gegaan bij een multiplatformtitel vandaag. Dus mensen die willen spelen kunnen me toevoegen en ik zal mezelf ook aan de lijst toevoegen in de startpost.

16. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net twee Unranked Matches met Inter gespeeld tegen Real Madrid en Liverpool. Beide wedstrijden met 2-1 gewonnen, maar in beide wedstrijden heerste ik eigenlijk wel en had ik er best wat meer mogen scoren. De tegengoals vielen alleen snel na mijn goals, ik heb altijd een klein concentratieprobleem na een goal. Inter heeft opzich een goed team. Van de aanval ben ik nog niet zo kapot, alhoewel Milito een heerlijk schot in de benen lijkt te hebben en Eto'o een sterke spits is die in ieder geval goed op goal kan schieten. Maar wat Inter Milan vooral zo'n sterk team maakt is de verdediging, heerlijk. Maicon, Samuel, Lucio, Zanetti, stuk voor stuk verdedigend ijzersterke verdedigers maar ook aanvallend zijn ze nuttig. Maicon die kan goed via de flanken komen opzetten en Zanetti doet wel eens hetzelfde. Ook Cambiasso is een stofzuiger, alleen aan de bal is ie minder sterk.

Maar goed, wat ik vooral zo heerlijk vind aan FIFA is dat de kans dat je met een 3.5 ster team van een 5 ster team wint niet meer minimaal is. Zo hoort voetbal in elkaar te steken, als je als superteam dramatisch speelt, dan red je het ook niet tegen een goede eredivisionist bijvoorbeeld. Komt ook nog eens bij dat de individuele klasse veel minder doorslaggevend is in een wedstrijd. Bij FIFA 09 werd je soms compleet vermoord door Fernando Torres omdat hij gewoon niet aan te pakken viel. Het verdedigen is echt geniaal geworden, ik vind het zo veel beter en realistischer werken dan in het vorige deel. Verdedigers onder de 85 avg zijn geen trage lamlullen meer en kunnen ook gewoon een balletje trappen en verdedigen. Ook het LT+A werkt erg goed, je kan veel gemakkelijker iemand van de bal afzetten.

Ik ga weer spelen:D!

17. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik sta nu 6e geloof ik van Nederland met Fifa '010

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Real Madrid FTW:):

19. Vriendloos

Vriendloos Guest

Klopt :b: