1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat het voor geen meter, loop altijd tegen allemaal verdedigers op, terwijl mijn tegenstander gewoon voorbij mijn verdedigers rent. Snap er niets van. 8)
     
  2. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Net update gedownload.. iemand enig idee wat je er mee opschiet? Ik zag net Van der Heijden nog bij Ajax zitten, terwijl hij toch echt uitgeleend is aan Willem II.. Niet dat ik het erg vind want dan kan ik hem straks laten groeien in Manager Mode, ben wel een fan van deze speler.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Yeuh, ik dacht ik neem Arsenal maar weer even ( Eerst Barça, Gala en Inter gepakt. Toen alle 3 verloren ) online en ze spelen weer echt heerlijk. Meteen 2 potjes gewonnen. Enigste is dat ik Song eruit haal voor Nasri en Denilson eruit voor Diaby. Eventueel als het nodig is Eduardo er later nog in voor Van Persie. :cool:

    Zo'n heerlijke goal gemaakt. Kreeg de bal bij Walcott, doe een dubbele schaar en ontwijk de verdediger, maak een sprint naar de zijkant. Laat de bal iets los voor mij, knal hem vervolgens richting de 16 en Van Persie schiet hem met een halve omhaal erin, heerlijk.
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Er was gisteren een cornerbug: Dit hield in dat je vanaf rechts met een linksbenige speler de bal kon indraaien en dan kwam hij tegen een verdediger of keeper en dan ging hij het doel in. En dat is nu weggehaald.
     
  5. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het nou uit dat je met Real Madrid speelt... ik snap echt niet dat mensen daar zo'n groot probleem van maken. Net alsof je het jezelf expres moeilijk moet maken ofzo. Je redt het overigens niet alleen met Real Madrid als je er niets van kan, Vriendloos zou vast ook wel skills hebben.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Real is anders niet zo heel bijzonders in de game. Sowieso is er niet echt een grote noobclub voor alle aapjes zoals in FIFA09 met Man United.
     
  7. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, je redt het nu gewoon niet alleen maar met goede spelers, je heb gelukkig ook wat skills nodig (hoewel dat in het vorige deel ook zo was natuurlijk, maar nu nog veel meer). Ik vind Inter, waar ik zelf mee speel, bijvoorbeeld een veel sterker team door de verdediging die ze hebben of Arsenal, die hebben toch even een harde aanval:D, Arshavin (beetje overrated in het spel trouwens, 88 avg is wel wat aan de overdreven kant), van Persie, Walcott... en dan ook een niet onaardige bank.
     
  8. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe aan de mensen die met Gala hebben gespeeld: Ligt het aan mij of valt er echt niet met ze te spelen? Wat solo's met Keita en daar blijft het bij mij, echt gaar zijn ze gemaakt. Alle Turkse teams zijn sowieso gaar, kan echt niet met ze spelen.

    Custom Ranked Match pwnt btw, mooi dat dit erin zit!
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel 4-3-1-2 met Gala en dan werkt perfect.
    Tip: Probeer Elano CA en in de spits Baros/Nonda.
     
  10. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Man city is wel fijn,

    Clubs die ik fijn vindt:

    - Man city
    - Spain
    - Inter

    En dan ook nog:

    - Bordeaux

    Wat moet verbetert worden is die kopballen.
     
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Wat is jouw probleem? Dan speel jij toch lekker tegen mensen met mindere teams, ik speel zelf ook tegen Barcelona/Inter enzovoort. Nu we die filters hebben mag dat gejank wel eens ophouden
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Je zegt een paar posts geleden dat je op de 6de plaats sta en dat met de allerbeste team ter wereld met Ronaldo 96... Ik 'jank' niet, ik laat alleen weten dat je suggeert dat je goed bent maar wanneer jij met minder dan 3 sterren moet spelen word je (hoogstwaarschijnlijk) geownd...
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een potje doen? Aub iemand die niet al te goed is :+.
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Voeg me maar toe.
    Ik stond net 3-0 voor quitte weer eens iemand.
    Ze mogen ook wel veranderen dat als je op goal schiet en de keeper raakt de bal nog aan maar het is nog wel een goal dat het dan als eigen doelpunt word gerekend.
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Allerbeste team?

    Real Madrid is slechter dan Inter/Barcelona/Manchester/Chelsea, ik weet niet welk spel jij speelt 8) En dan daag ik jou bij deze uit om tegen me te spelen met een 3 sterren team.

    En Alizor, spelen voor de Xbox dinges cup?
     
  16. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Bam, eerste keer dat ik echt eens lekker begin met scoren, Aston Villa met gallery-play aan de kant gezet in de eerste helft met 3-0, daarna ... ja hoor, tweede helft gequit. Kom op zeg, het is maar een Unranked Match. Maar goed, Inter wordt lekkerder en lekkerder om mee te spelen. Nog een aantal grote scores en dan maar eens Ranked gaan, want ik durf dat nog niet aan als ik nog niet makkelijk genoeg scoor.
     
  17. rolandinhoo

    rolandinhoo Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een spannend potje gespeeld, was Feyenoord en hij Ajax. Hele wedstrijd veel kansen op en neer, maar de bal wou er maar niet in. Zelfs een intikker van hem schoot ie over :9 Toen verlenging + strafschoppen gedaan. Gelijk al spijt van, want hij maakte de 1-0 in de eerste helft van de verlenging. Ik gelijk ultra aanvallend gedaan, nog een paar kansen gehad maar zoals ik al zei wilde de bal er maar niet in. Had de moed al bijna opgegeven toen ik in de 120ste minuut nog een voorzet gaf op Wijnaldum, en die knalde hem er heerlijk in! Zijn eerste 2 penaltys gehouden en ik maakte ze zelf allemaal. Toen was ik wel ff blij :+
     
  18. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Net eerste serieuze test gehad van vandaag. Ik Inter, hij Bayern. Hij kwam op 1-0 in de eerste helft door een ontzettend grote fout van mij, gooide de bal op de middelste verdediger en hij zette natuurlijk aan om die bal te kunnen veroveren en erin te kunnen knallen. Maarja, in de eerste helft kwam ik alsnog op 1-1, ik lijk geleerd te hebben rustig te blijven na een achterstand, meestal ga ik dan passen naar blind spots in de aanval, maar dat heb ik nu gelukkig voor me gehouden en gewoon rustig naar een 1-1 gebouwd. Tweede helft op 2-1 gekomen en ik begon steeds beter te spelen. Kreeg na de 2-1 jammer genoeg meteen en op dat moment ook onverdiend de 2-2. Verlenging dus. Ik scoorde vrij snel de 3-2, best een mazzeldoelpunt. Ik wou afgeven aan een andere speler bij een uitbraak, alleen de keeper onderschepte de veel te zachte bal, maar liet hem gelukkig los, waardoor ik hem kon inlopen. Toen in de tweede helft van de verlenging 4-2 gemaakt en toen... je raadt het al, quitte mijn tegenstander... pfff, wees een man, erken je verlies, simpel:thumbs:.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mijn god, ik ben langzaam echt de lauwe zeik van deze game te krijgen. Serieus waar.

    Telkens kom ik deze teams tegen : Real Madrid, Barcelona, Manchester United. Heb nog NOOIT geen enkel ander team gezien en van alle teams krijg ik dik klop. Ik probeer netjes rond te tikken, gewoon balbezit. Op het moment dat hij aan de bal is, stormt alles ineens naar voren. Mijn verdediging staat overal en nergens, dus buitenspelval ... daar kennen ze niet van. En hopa, komt die kut keeper ook nog eens en sta ik weer 0-1 achter. Fan-tas-tisch!

    Als ik dan zo'n ( counteren ) aanval wil beginnen staan ALLE spelers in het elftal gewoon stil. Ze kijken maar een beetje en lopen niet vooruit, zelfs niet als ik op de knop druk. Het team wat gewoon DOET en MEE VOETBALT is Chelsea.

    Ik speel zelf als Liverpool, het elftal wat in FIFA09 ook gewoon lekker "stabiel" was. Nu heb ik momenteel de trial versie van LiveSeason. Zou het daar dan aan kunnen liggen? Tips zijn gewenst!
     
  20. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Als je naar custom match gaat kun je instellen dat je alleen tegen bepaalde sterren-teams wilt spelen. Dus dat hoeft geen issue meer te wezen

    En je moet het niet overdrijven in balbezit, balbezit is leuk, maar je wint er geen wedstrijden meer. Je moet zorgen dat je een lopende man hebt naar de 16 van de tegenstander, als de tegenstander dan naar voren komt om de bal te pakken dan pass je naar de aanvaller en zo ontstaat er ruimte. Maak gebruik van de 'loop+pass' knop en speel de lopende speler weer in de voeten. Nu je niet meer zomaar iedereen en alles voorbij kan rennen moet je meer passen. En rond tikken is leuk, maar het moet wel naar voren anders kan je het net zo goed thuis laten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina