1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, net alsof ik dat niet weet. Ik ben zelf een FIFA man en speel het al een aantal jaren. Nu is dit een wereld van verschil t.o.v FIFA09. Ik gebruik de "loop+paas" knop ook.

    Maar m'n tegenstander wacht netjes af en kon gewoon ALLE ruimte benutten die hij wilt hebben. 1 bal van hem en hij was er al doorheen omdat ... ja, mijn verdedigers staan gewoon NOOIT goed, overal en nergens.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Probeer is 4-4-1-1 te spelen.
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, ik kan echt niks doen omdat m'n aanvallers hele tijd vand e bal worden gezet.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    4-4-2, 4-3-3, 5-4-1 ... niks werkt. Alles staat stil.

    Speel je als Liverpool dan heb je echt helemaal NIKS aan Torres. Die gast valt al om als je een scheet tegen 'em laat. Probeer jij Benzema, Ronaldo, Messi of Ibrahimovic maar is van de bal te zetten :emo: 9/10 is het gewoon *FLUIT* ... oh, vrije trap of een kaart.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Probeer bij Liverpool Babel is te vervangen met Riera en Gerrard dan LS.
    Dus:

    LS: Gerrard
    RS: Torres
    SP: Babel

    Vind Babel in FIFA '10 echt goed spelen.
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Vind je? Ik vind het vrij gelijk aan Fifa 2009, de basis principes van het verdedigen en aanval zijn allemaal nog van toepassing. Alleen de beweging en het afronden gaat anders.

    En dan doe je toch iets niet goed, heb ik nooit last van namelijk. En je zal dit vast ookal weten, maar je moet anticiperen op je tegenstander. Het is net als schaken, wees je tegenstander een stap voor.
     
  7. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak een custom tactic (moet je bij quick tactics instellen voor wedstrijd)en custom formation aan. Het is echt een wereld van verschil. Ik speelde m'n eerste potjes zonder en toen werd ik knettergek dat er elke keer weer een mislukte buitenspelval was. Nu heb ik er veel minder last van.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zit dat hele Custom Tactic van FIFA09 er dan wel in? Want als ik Quick Tactics wil pakken krijg ik alleen OFF-SIDE, PRESSURE, POSSESION en dat was het.

    Ik miste ( als het er uberhaupt in zit ) om mijn spelers echt te laten doen wat ik wou. Dat was echt vet aan 09. Custom Tactics dus wel? Zit het gewoon ergens anders?
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nee, je moet er 1 maken en dan via quik tactics selecteren. In-game druk je dan op pijltje naar beneden en selecteer je het.
     
  10. Don_h

    Don_h Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje.
    Ik heb een minderjarige account op Live.
    Nu moet mijn zus(ik heb haar als ouder ingesteld) verifiëren dat ik mag spelen via Live. Alleen moet ze een creditcardnummer en shit hebben.
    Maar ze heeft helemaal geen cc.
    Kan dit niet anders?
     
  11. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, wat wel kan is een Wirecard aanmaken, dat is een virtuele creditcard.
    Zie voor meer informatie de tutorial van Ferron: LINK
     
  12. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Maken kan via bijvoorbeeld kick-off. Bij een formatie kan je ook spelers laten lopen zoals ze willen, dus bijv. dat een bepaalde speler naar binnen trekt en dat er opkomende backs zijn, dat is ook wel handig :)
     
  13. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde 2 potjes tegen een 40 jarige Schot|:-

    FC Twente 4-4 Celtic, hij scoort in de 89e minuut de 3-4 (een stoel vloog door de kamer), meteen daarna de 4-4 gemaakt en allebei als draw gedaan.
    Feyenoord 2-0 Celtic, ik maakte in de 1e en de 50e minuut de goals en hij quitte.

    40 jaar en nog zo zielig :lol: Hij stuurt me nu de hele dag berichtjes met iets van kebab knife carrying cunt :lol:

    Iig wel 140 punten ofzo erbij tegen deze nerd dus dat is wel lekker.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm, jammer. Dus niet het FIFA09 principe? Dat je een off-side val aan kon zetten ( standaard ) en dat je spelers ( in balbezit ) dan gewoon naar voren gaan om een aanval op te bouwen? Want in 09 kon je de "pressure" ook zelf bepalen.

    Nu heb ik het gevoel dat er geen fuck gebeurd.
     
  15. Don_h

    Don_h Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gedaan, maar welke nummers moet ik bij welke vakken invullen?
     
  16. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan wel. Ga naar Kick-off kies een willekeurig team. Ga dan naar custom tactics en stel het allemaal in, sla 'm op. Dan kan je voor een online wedstrijd naar quick tactics gaan en jouw net gemaakte custom tactic instellen ipv bijv. high pressure.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mooi! Bedankt, morgen eens proberen en uitvogelen. Want met 6 verloren potjes op rij ( behalve de laatste ) vind ik het wel ff goed.

    Chelsea 1 - 0 Barcelona.

    Klaar, gewoon heel nauwkeurig afgemaakt. Maar ook hier stonden Drogba en Anelka stil en waren ze 60% van de keer niet aanspeelbaar. Vind het ook raar dat na de spel hervatting mijn middenvelders altijd nog terug rennen naar de plek waar ze moeten staan om de bal v.d keeper te vangen 8)
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck sakes, speelde net twee keer tegen iemand. Ik Gala, hij Fulham. Heb in twee wedstrijden (rematch) misschien 4/5 keer een kans gehad om te scoren (meeste tijdens de rematch). Echt wtf, m'n aanvallers worden echt te snel van de bal afgezet.

    En hoe komt het dat m'n paasjes soms totaal niet belanden waar ik het bedoelde, heb je op 5 meter afstand een mannetje staan tikt hij opeens hemelsbreed helemaal naar de andere kant waar de bal natuurlijk word onderschept.. :{
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat ligt, net zoals bij het schieten, gewoon aan dat 360 graden systeem. Het werkt allemaal net wat fijner dan bij z'n voorganger.

    Oh, check ook even je controller settings. Die kunnen namelijk wel eens op "manual" staan.
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    'Net wat fijner'? Bij mij dus juist niet. Tikt af en toe zomaar naar m'n spitsen terwijl de bal nog niet eens de middellijn is gepasseerd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina