1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    FIFA 10 net binnen gekregen van de FRS. Ik ben niet echt goed in voetbal spellen, maar ze blijven altijd wel leuk :eek:. Ben benieuwd hoe het nu speelt, me laatste FIFA was 2005 of 2006. :x.
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Als je gelijk speelt, verlies je of win je dan allebei punten?

    Gister trouwens gespeeld tegen de nummer 1 op de leaderbord, Kwaliteit huppelepup. 5-2 verloren, een eigen doelpunt ook nog eens. Hij speelde wel irritant constant over de vleugels en dan naar binnen afgeven en omdraaien en scoren
     
  3. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb dat heel vaak tegen een kameraad van mij. Heel frustrerend. In het boekje staat dat je dmv Y (2x kort) de keeper niet uit kan laten komen. Dit is mij echter nog niet gelukt.

    Edit. Iemand zin in een potje unranked?
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  4. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Neig nu toch weer meer naar Fifa toe. Zitten er verschillen tussen de ps3 versie en de 360? Ik las ergens dat er bij de ps3 versie meer commentaar zit (meer landen) verder nog iets?

    En krijg je nu wel filmpjes te zien als de de beker/competitie etc wint ?
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De talen kun je voor FIFA op de Xbox360 gewoon downloaden.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tof.. eerste competitie wedstrijd Fifa 10, ga ik nu naar Team Management staat er dit:

    Stekelenburg
    Van der Wiel
    Oleguer
    Wielaert
    Aldeweireld

    En dan kom de middenveld en aanval posities:
    Geen naam, gewoon een leeg flak en aan de form en ovr kant staat er:
    -110378
    -110378
    -110378
    -110378
    -110378

    Als ik op Manage Team klik dan loopt mijn Fifa en Xbox vast.
    Echt raar.. ga nu maar gewoon een nieuwe manager mode file beginnen, want zo ver was ik niet.
     
  7. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Daar moet je voor payen.
     
  8. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Old Trafford snowy _O_
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar je kunt ze wel gewoon downloaden! ;)
    PS3 versie staat op een Blu-Ray, dus daar passen meer talen op. Nu ga je natuurlijk zeggen, je betaald net zoveel voor de PS3 versie als Xbox360 versie dus waarom moet je dan voor die talen bij de Xbox360 wel betalen? Geen idee, ben geen EA Sports! :+
     
  10. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat vind ik ook altijd raar inderdaad. Maar ligt dat aan EA of aan MS?:9
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat je er voor moet betalen ligt deels aan MS, deels aan EA. De opbrengsten van DLC zal wel verdeeld worden over de uitgever en MS.
     
  12. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dan ff blij met me ps3 aangezien mijn xbox weer eens naar de mallemoeren was ;)
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Tell me about it. Gister had ik verloren omdat de computer in extra tijd een vrije trap van 30 meter in de kruising schoot. Ik zat met verbazing te kijken.
    En toen vloog mijn controler weg omdat ik de hele wedstrijd domineerde en het wel leek alsof ik niet mocht winnen.

    Wat ik trouwens wel grappig vind is dat de computer soms de bal hoog houdt nadat er gefloten is:).
     
  14. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je in Lounge Mode match??? :{

    Edit:// hmm heb het al gevonden!
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit voor BS. Win net 5 Ranked Head to Head matches achter elkaar met 5 verschillende teams maar geen achievements hoor. Zat tevens een wedstrijd bij die ik won met een slechter team dan de tegenstander, ook geen achievement. Lekker gedaan, EA. :mad:
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik gebruik alleen maar Engels, dus de overige talen interesseren me ook geen moer. :)
     
  17. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel raar zeg, doet die het wel gewoon bij een andere manager mode dan?


    Weet iemand trouwens nog wat leuke talentjes die je kan kopen voor manager mode ?
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vreemd, ik kreeg ze wel gewoon in 1 keer. Alleen bij het ongeslagen blijven voor 5 wedstrijden kreeg ik hem maar niet. Pas toen ik voor de 8e keer op rij ongeslagen bleef kreeg ik de achievement. Daar zat dan ook een gelijkspel bij.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat het komt door de early quitters. Al zou dat wel genaaid zijn, want wat kan ik eraan doen. Moet ik straks me dus gaan inhouden zodat ze niet leaven.
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Begint wat beter te gaan bij mij. Win nu wel weer veel, misschien komt het omdat ik nu 4.5 sterren teams neem, in plaats van Feyenoord.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina