1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Neehoor,
    Als je met een eredivisie je plaats voor de champions league of Europa League kan je ook de treble halen ;)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oh shit, is dat weer zo dat je in het eerste seizoen geen Europees speelt? Lame.
     
  3. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan moet je dus een topclub hebben, en het duurt dan een stuk langer. Denk eraan om Arsenal te nemen, en dan op Wereldklasse alles proberen te halen. Er zijn trouwens al glitched achievements, mijn stadion manager had ik geupgrade naar level 10 maar geen achievement.
     
  4. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Irritant zeg, win ik online, zit in dat scherm waar je kunt kiezen voor een rematch, krijg ik unreadable disc en telt het als disconnect :{
     
  5. ReneMNL

    ReneMNL Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0

    Op World Class, soo dan ben je zeker een stuk beter als mij! Veel geoefend in Arena of hiervoor al veel delen FIFA/PES op Xbox 360 gespeeld?
    Ik niet, eerste Fifa serie op console voor mij, veel oefenen is voor mij denk ik de oplossing.
    Succes met AZ in halve finale beker, het is een zeer sterke ploeg vooral Dembele en El Handoui, ik heb er nog nooit van gewonnen, 1 keer 0-0 tegen gelijk gespeeld voor de rest van verloren!
    Toen ik met PSV speelde, viel me ook op dat bijna iedereen weleens scoort.
    Voor de rest, mooie opstelling sterk team! :cool:
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wie heeft ook probleem dan dat de scheids tegen bijv. barca zwart shirt heeft waardoor het een barca speler lijkt door odnkere kleuren.. dat is echt balen ik loop gewoon soms de scheids te verdedigen..
     
  7. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook online. Ik was Bordeaux en moest tegen Marseille. Marseille had zwarte shirts aan en de scheidsrechter ook |:-.
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Als het je eerst FIFA is ben je goed bezig op Professional hoor!
    Ik heb 2-3 van AZ verloren en thuis 2-0 gewonnen, het zou wel klote zijn als ik verlies:+
    Maar ik blijf nog wel een jaartje bij Ajax, een goed team maken en op Legendary voor de treble gaan.
    Dus ik ben nog wel ff bezig ;)
     
  9. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik speel zelf met PSV op legendarisch en Toivonen is de eerste wissel bij het duo Reis-Koevermans (Lazovic verkocht), wat ik simpelweg een leuker duo vind 8) Heb Toivonen pas eenmaal laten invallen, dus kan er eigenlijk niet veel zinnigs over zeggen. Waarom ik dan toch reageer?

    Geen idee :'-(
     
  10. ReneMNL

    ReneMNL Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, je bent sowieso lang bezig als je heel de coach mode voltooid. 15 seizoenen duurt het.
    Ik speel 5 minuten per helft, dat is 10 minuten per wedstrijd, je hebt al snel 45 wedstrijden per seizoen: 34 eredivisie, beker wedstrijden, Europese wedstrijden, eventuele playoffs. Dus laten we maar gemiddeld 45 wedstrijden nemen.
    45 wedstrijden * 15 seizoenen = 675 wedstrijden * 10 minuten = 6750 minuten.
    6750 minuten / 60 minuten in een uur = 112,50 uur.
    En dat zijn alleen nog maar de wedstrijden, je moet nog navigeren door je menu, teamwissels, transfers.
    Het kan sneller, als je wedstrijden simuleert dit doe ik eigenlijk nooit, dan stop ik liever met spelen en speel ik de volgende keer wel die wedstrijden.

    We kunnen nog wel even door met deze game.:)
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Omg _O_

    Bij FIFA 2005 heb ik de carriére van 15 seizoenen gedaan, maar wel af en toe gesimuleerd.
    Ik zie net dat je spelers ook slechter kunnen worden:eek:
    Pantelic en Wielaert zijn een puntje omlaag
     
  12. ReneMNL

    ReneMNL Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd leuk, een reactie!
    Koevermans vind ik zelf vaak sloom, maar heeft wel slimme tactieken en is fysiek sterk als ze weer eens schoudertje - schoudertje aan het duwen zijn.
    Daar is Reis, weer een stuk minder in, Lazovic vind ik lekker snel samen met Dsudszak over de flanken!
    Toivonen daar in tegen sloom en dom tegelijk in het spel, komt gewoon niet langs tegenstander.
    Maar als jullie allemaal op hoge niveaus spelen, maken jullie dan ook allemaal gebruik van die technieken die in Fifa10 worden uitgelegd?
    Zoals 1 tweetje en bal achter stambeen langs etc.? :confused:
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup je kan bij Exhibition en Manager Mode je Pro mee laten spelen. Dan zul je ook de accomplishments krijgen.

    Pff die achievement voor 5 consecutive matches winnen kwam maar niet. Na die 5 wedstrijden nog 2x gewonnen, niets. Daarna uiteraard verloren met 1-0(hij had 1 schot op doel en ik heb 7x immense kansen gemist, zul je altijd zien, maar ja eigen schuld :+). Beetje jammer dat ie geglitched is, gelukkig is het niet een heel moeilijke achievement ofzo. Zou wat zijn als straks die Phoenix achievement geglitched is. :lol:
     
  14. ReneMNL

    ReneMNL Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0

    Had ik met Salcido, van 81 naar 78, komt mss dat ik hem vaak heb gewisseld uit frustratie dat ik een tegen doelpunt kreeg.
    Orlando Engelaar daarin tegen van 78 naar 83, top middenvelder fysiek sterk mede door zijn lengte!
     
  15. ReneMNL

    ReneMNL Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, dat dit bij sommige Fifa10 gebruikers het geval is, ik had deze achievement na 5 gewonnen wedstrijden toen der tijd met PSV.
     
  16. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    even vraagje, heeft één van jullie die adidas live update al gekocht? Als ik dit wil kopen krijg ik de volgende melding: "Can't retrieve information from Xbox Live, Please try again later. Status code: 80153003"

    Iemand een idee?
     
  17. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik sta nu 5e

    En als iemand wilt spelen moet je me maar even toevoegen op Zaadloos. Ik maak gewoon even teams dus het maakt me niet echt uit maar me voorkeur gaat uit naar 5 sterren teams.

    Ja, die gast was een beetje sneu. Ik kreeg een 1 op 1 en de bal was net hard genoeg om nog in het doel te gaan en toen liep hij hem er nog net in. Zat hij de hele tijd hoe oneerlijk het was dat hij er nog in ging. Daarna 6-0 gewonnen en er kon geen sportief gebaar vanaf en hij verwacht dan wel dat ik een rematch speel. Zo werkt het niet bij mij
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    wat maken de keepers ongelofelijk veel fouten zeg
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Net 3-0 van Heracles gewonnen, 2x vd Wiel 8)
    En nu dan de belangrijkste wedstrijd..
     
  20. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Gister was het echt belachelijk, een diepe bal en me keeper komt uit terwijl me verdediger de bal gewoon kon oppikken. Nou je raadt het al, me keeper en verdediger botsen en de bal rolt voor de voeten van de aanvaller en was weer een tegen doelpunt 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina