1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Het is ook niet de bedoeling dat het FM word met transfers dat is helemaal niet leuk. Zelf hou ik me er wel een beetje aan dus dan heb ik gewoon de keuze om bijvoorbeeld honda te halen ipv hamsik. Het is in ieder geval een stuk realistischer, of misschien is dat niet het goeie woord, maar moeilijker om spelers te kopen. Vorige keer had ik met Leeds 5 grote talenten gehaald waaronder Wilshere, maar die is nu bijvoorbeeld al 4,5miljoen.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb alleen Gaël Clichy gekocht, maar goed ik speel dan ook met Barça in de MM :+. Vanmiddag Real verslagen met 4-0, Messi is weer een beetje in vorm terwijl Xavi nog steeds heel erg uit vorm is. Maar goed, kampioen worden is easy.
     
  3. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik hoor nu veel leuke verhalen hoor etc, maar verschilt ie nou echt zoveel van 09?
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa, speel nu bij een Engelse 2de divisie club en heb nog geen goede aankopen(Spelers van 65+) kunnen aantrekken:+. Gaat trouwens wel lekker, speel wereldklasse en sta 1ste. En zit in de kwartfinales van de FA cup
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja en nee. Grafisch verschilt het niet veel. Qua gameplay verschilt het heel erg! In positieve zin mijn inziens..
     
  6. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft iemand al zijn gezicht in de game kunnen zetten, bij mij krijg ik telkens op het eind "server not responding".
     
  7. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja, maar ziet er nog niet echt heel erg lijkend uit. Zal het nog wel eens een beetje veranderen als Gameface het weer doet op EA site want die lag er even uit geloof ik. Of is ie al weer terug?
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat is ook de enige reden waarom ik wel veel win, als de wedstrijd korter zou zijn zou ik gewoon veel meer wedstrijden verliezen niet en staan waar ik nu sta. Ik schiet die ballen gewoon in zoals het met Fifa 2009 ook altijd ging, er zijn weinig andere opties. Alleen nu is het verschil dat ze nu zovaak mis gaan, en ik vind dat zonde. Hoevaak ik wel niet een prachtpass geef op me aanvaller en die voor hem voor het intikken heeft en dat ik dan tegen de keeper schiet of net naast. Dat vind ik gewoon jammer, niet alleen voor de punten, maar ook als voetbal liefhebber. Rauwdauwen heeft nu veel meer effect

    En ik heb plezier als ik win, als ik verlies heb ik er geen plezier meer erin 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2009
  9. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn managerteam bij Feyenoord staat er zo voor op het moment:

    -------------------Darley-----------------------
    Dani Fernandez----Vlaar----Bahia----------Fucile
    --------------Fer-----------El Ahmadi----------
    -------------------Honda----------------------
    Cissé--------------Pandev-------------Wijnaldum

    Maar ik rouleer veel, Biseswar en Slory spelen ook geregeld. Op zich een prima ploeg en El Ahmadi blijkt een doelpuntenmaker te zijn:D. Ben wel flink door mijn geld heen, alhoewel... na het kampioenschap weer 10 miljoen in de kas.
     
  10. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook begonnen met de managermode, speel op wereldklasse. Heb wat vriendschappelijke wedstrijden afgerond met FC Liverpool, en heb al twee wedstrijden in de competitie gehad. Manchester United 1-0 verlies, Arsenal 2-0 winst.

    Mijn team:

    Reina
    Johnson - Skrtel - Agger - Carragher
    Mascherano
    Aquilani - Afellay
    Gerrard
    Gignac - Torres​
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck, vandaag twee wedstrijden verloren in de Manager Mode. Heb echt veel kansen gehad maar alles ging scheel of op de paal/lat. En dan krijg je in de 80e minuut een counter tegen die ongelukkig verloopt voor jou en dan sta je 1-0 achter :{.
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik speel net me eerste potje met aanwinst Evra tegen Heerenveen uit op Legendary.
    Evra krijgt de bal en ik begin meteen te sprinten vanaf de linksback positie, ik kon helemaal door sprinten tot aan hun 16, echt mooi _O_
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net een update, waar is die voor? :9
     
  14. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    De 1e of is er een 2e?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Anders schiet zo'n gozer van Zaragoza even 3 vrije trappen erin tegen mij in Manager Mode. 8)
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar dagen geleden had ik Fifa 10 al geupdate dacht ik.

    Net gewoon drie keer tegen de paal aangeschoten in een online match :emo:
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    wtf!!

    ik speel in manager mode Ajax - PSV en de stadionspeaker begint opeens Nederlands te lullen8)
    Hij zij; ''We herrineren u eraan dat.'' en toen hoorde ik het niet goed maar het ging geloof ik over rascisme..

    Klopt dit..?:+
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wanneer je met een Nederlandse club thuis speelt, spreekt de stadionspeaker Nederlands. Wanneer je met een Duitse ploeg thuis speelt, spreekt ie Duits etc.

    Was in FIFA 09 ook al.
     
  19. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    er is me al een aantal keren opgevallen dat je het stadion hoort al paar keer gehoord over dat publiek moest gaan zitten of dat ze nog iets te drinken konden halen ofzo:p

    best wel leuk gedaan maar weet niet als dit in fifa 09 ook al was.
     
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, bij mij ging die een verhaal ophangen over geweld: " geweld in het stadion wordt niet getolereerd " en volgens mij ook iets met straffen :+
    En over eigendommen niet kwijtraken enzo :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina