1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat die 'Pass assistence' op 60% oid. Als ik dit op 0% stopt hij dan met het geven van die ongelofelijke domme idiote kutpaasjes? Wou net een paas geven, paast de speler opeens hemelsbreed en dat word natuurlijk meteen onderschept. Speelde net tegen Udinese met Gala, hele wedstrijd aan het pushen en schieten. Tegenstander counterde alleen maar, scoorde net voor het einde van de eerste helft via de rebound. Tweede helft verloopt precies hetzelfde, scoort hij letter in de 93e minuut weer via de rebound. Heb uit ergernis m'n 360 meteen maar uitgezet.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2009
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een BS dat je niet eens als Ajax het stadion van Inter, Bayern, Barca of het belangrijkste Shalke kan kiezen :mad:
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat zijn jullie statistieken eigenlijk? Zie veel in top 100 die allemaal veel potjes gespeeld hebben, maar ook gewoon lui die bijv. bijna evenveel potjes verloren hebben als gewonnen!

    Heb zelf nu iets van 18 wins, 3 draw, 5 losses geloof ik
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vandaag echt absurd veel gelijk gespeeld. 1x gewonnen 5x gelijk en 1x verloren. Wel allemaal spannende wedstrijden zeg.

    Mijn stats van fifa 10 zijn.

    13 wins - 10 Gelijk - 12 Verlies
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedenk wel dat je tegen spelers van je eigen vaardigheidsniveau speelt, waardoor winnen in de top 100 een stuk moeilijker wordt.

    Zelf heb ik 14 wins, 1 draw en 5 losses, win of verlies alleen nooit echt overtuigend.
     
  6. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me herinneren dat je bij Fifa09 ook hoog in de rankings stond? Volgens mij nog wel eens tegen elkaar gespeeld. Wil nu ook niet echt lukken dan met fifa10? ;)
     
  7. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wist niet dat je echt helemaal kon inzoomen op hun gezichten (linker sticky naar rechts houden), damn wat een detail, waar komen die screenshots terecht die ik er van heb gemaakt?
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heerlijk om mensen terug te pakken die arrogant doen en irriteren.
    Vandaag potje, 2-0 achter.. ging hij achterin rondtikken.
    Maargoed ik vol erop en nog 2-2 gemaakt.. Breekt meneer door in laatste minuut..
    Schop 'm VOL van achter onderuit.. rood mar wel gelijkspel. Hij wilde natuurlijk doorspelen 11 vs 10 maar ik op draw gedrukt. Heerlijk hoe over de zeik die was.

    Niet echt mijn ding om zo "gelijk" te spelen, maar sommige mensen vragen er om.
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik sta 6e en heb geloof ik iets van 65-3-28
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Fifa09 Played: 413 Won: 267 Lost: 146
    Fifa10 Played: 27 Won: 18 Lost: 5

    Ben met Fifa10 beter op weg volgens mij hehe
     
  11. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt eaworld er soms uit, ik kan niet inloggen?
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    ja ligt er hier ook half uit..
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Het blijft jammer dat je online momenten niet kunt opslaan. (ook wel logisch natuurlijk)

    Soms stuur je mensen zo heerlijk 't bos in, vind ik echt heerlijk.

    LT inhouden en dan RS naar rechts en dan snel LS naar links, is echt heerlijk als je daar iemand mee uitspeelt.

    Of LS kort naar achter en dan naar links en naar rechts. Dan doe je een fake-hakje, o zo lekker:cool:
     
  14. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Wins: 9
    Draws: 0
    Losses: 3

    Helaas was 1 van de 3 losses connection lost..
    Ik speel altijd met Manchester City, in 09 was ik volgens mij de enige op aarde met City, maar in 10 zie ik al een stuk meer spelers die mijn favo team kiezen.
    Welk team is jullie favoriet?
     
  15. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Je staat 38e met 65-3-28
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Chelsea speel ik al mee sinds Pro Evo 5.. ben ook 1 van de weinigen (volgens mij online misschien 1x tegen chelsea gespeeld). Bij fifa 09 ook op één hand te tellen. Chelsea is wel een goed team maar heeft nooit van die supersterren erin zitten, dat vind ik dan wel weer leuk. Wil het mezelf niet te makkelijk maken. In pro evo 6 had je adriano die van alle hoeken ballen erin schoot, fifa 09 ronaldo die overal door kon lopen. Wie we dit jaar hebben komen we binnenkort wel achter, ik doe een kleine gok op ibrahimovic die vind ik toch wel wat overpowerd.

    Fake shot is trouwens dit deeltje heerlijk, bijna net zo goed als in pro evo vroeger. Lekker uitkappen. Heb één wedstrijd 3 penalties gehad omdat ik steeds de keeper uitkapte die mij dan haakte. :+
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2009
  17. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond in 09 Chelsea niet echt fijn spelen ook al hebben ze goede spelers rondlopen.
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jawel, maar speelt met bayern en dan ben verdedigend wat kwetsbaar. Ik zet Zlatan niet zo makkelijk weg met me verdedigers terwijl de tegenstander dat wel bij mij doet. Maar ik vertik het om een 5 sterren team te kiezen. Echt heel slecht gaat het niet. Vandaag dan 7 wedstrijden en maar 1 verloren.

    Vaak domineer ik ook een wedstrijden en dan is het ook lastiger scoren. Met een counter is er wat meer ruimte. Zo slecht vind ik het niet gaan :D
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Tering, bijna 100 wedstrijden gespeeld. Ben je werkeloos ofzo? :D
     
  20. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel normaal gezien ook met Bayern, wie weet kom ik je wel weer een keer tegen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina