1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Net viel m'n controller online uit... had hij ook door want ik deed niks.. en dan alsnog scoren is zoooo zwak. Dus meneer lekker laten scoren paar keer en ondertussen zoveel mogelijk rode kaarten pakken. Wedstrijd van 11 - 1 veranderde zo in 3 - 0. Mooi, alle energie van hem voor niks. Laffe hond.
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Als ik achter zou staan zou ik het ook doen hoor
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je bereid je custom tactics te delen? Eventueel via PM. Als je het niet wilt, is het ook goed. ;)
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Jawel hoor, me opstelling mag je ook wel hebben. Alleen garantie dat het gaat werken kan ik natuurlijk niet geven. Ik zal nu wel even online komen en ze uploaden, we hebben elkaar al in de vriendenlijst geloof ik

    *ze staan nu in me spelers hub, weet je hoe je het moet downloaden?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2009
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Thank you, ga ze niet gebruiken, maar zo heb ik een beetje een indicatie van hoe het moet. :)
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Tis hetzelfde als die ik bij Fifa 2009 altijd deed, behalve dat ik nu speed helemaal vol heb gedaan in plaats van 50. Met Fifa 2009 ging het allemaal al wat sneller en met Fifa 2010 lijkt het net alsof ze niet door hebben dat ze wat sneller moeten doorgaan om kansen te creeƫren dus heb alles doorgeschoven.

    Ik ga denk een keer beginnen met wat opnames van Fifa 2010. Beetje mooie ballen online. Al zullen me goals wel niet spectaculair wezen want veel verschil met Fifa 2009 heb ik nog niet want ik schiet ze er nog vaak zo in :emo:
     
  7. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben trouwens begonnen met Ajax, echter speel ik geen europa leaque ? alleen beker? kan iemand dat verklaren? of komt dat pas in je 2e seizoen ?
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Super bedankt, had al vaak de vraag gesteld of het ook online te gebruiken was maar kreeg geen antwoord. En vanuit het niets heb ik het :D

    Bij bayern staat druk heel hoog terwijl ik liever een beetje afwacht. Veld wil ik ook wat breder hebben. Vorig jaar ook veel mee lopen kloten. En elke keer dacht ik dat het de perfecte instelling was en dan verloor ik weer! Maar dan ga ik ze in ieder geval weer gebruiken!
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
  9. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    2e seizoen pas, zoals altijd. Moet je natuurlijk wel hoog genoeg eindigen :+
     
  10. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Zo ook maar s een Manager Mode starten denk ik :) Vind het trouwens wel kut dat als je captain bent in Be a Pro en je opstelling een beetje veranderd dat het dan bij het echte team waar je gewoon Kick-off etc. mee speelt de opstelling ook verandert.. Voor mij hoeft die Be a Pro speler van me helemaal niet in het echte Ajax te zitten.. Maarja jammer hoor.
     
  11. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de gameplay verschillen zijn in positieve zin aanwezig. Het schieten is veel realistischer en moeilijker geworden en ook de keepers zijn veel lastiger te passeren. Sowieso zit het hem in de kleine dingetjes, die het uiteindelijk wel een geweldig spel maken. Was je teleurgesteld over de DEMO, dan maakt dat niet uit, was ik ook, maar het uiteindelijke spel is echt compleet anders (okee, beetje overdreven, maar het verschilt wel erg van de demo-versie).

    Net iemand simpel klop gegeven met 6-0, 75ste minuut viel Ballotelli in en hij pikte doodleuk drie goals mee:D. Ook gisteravond gespeeld, beetje gemakkelijk op 2-0 achterstand gekomen, maar in de 72ste minuut oid de 2-1 gemaakt en in de 85ste de 2-2. Toen verlenging en meteen 3-2 voor mij in de 93ste minuut. Hij boos, ik blij:9.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mooiste wedstrijd tot nu toe?

    Met 4-0 achterstaan, en 4-5 de winst pakken :+
     
  13. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    xd

    kdoe manager mode, heb half ajax verkocht >> half nieuwe spelers xd

    Heb o.a. Modric, jesus navas, mata, nasri, babel, gibbs, en nog wat andere verdedigers vrij onbekend, met een salaris van 1000 ;) ! wel 78+ algemeen =) ! Binnekort een topper kopen, nog aan het bedenken wie.. :/

    Iemand ideeen? met een ''normaal'' salaris zegmaar max 60.000 ? *normaal* haha :p
     
  14. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonet een heerlijke pot gespeeld.

    Kom voor rust met Inter met 0-2 achter te staan tegen Liverpool
    Na rust kom dmv een eigen doelpunt van Reina en een schitterende voorzet met een goed getimde inglijder op 2-2. In de verlenging word het een doelpuntenfestijn met als einduitslag 5-2 in het voordeel voor mij.
     
  15. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook net een geweldige pot online tegen Real Madrid. Ik had het altijd lastig tegen Real, nog niet van verloren, maar meestal begon ik met een achterstand. Maar nu niet, ik speelde die gozer he-le-maal kapot en het was dat ik wat gas terug nam in de tweede helft, maar ik maakte combinatie na combinatie, gaf heerlijke steekpasjes en het positiespel was geweldig. Aanvallend kwam hij er amper doorheen. Uiteindelijk uitslag was dan ook 9-1, met als uitblinker Milito met 4 goals. Trouwens... ze bestaan, mensen die na een 5-1 stand in de rust niet quiten, eindelijk eens een echte vent die zijn verlies erkent :).
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    9-1! Dat zijn uitslagen die ik altijd had online in PES4 :D Ik zie wel de meest vreemde scores voorbijvliegen? Is het niveau verschil gewoon zo groot of is het een beetje makkelijk scoren in Fifa 2010?
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou ik ook niet doen. Ik zou alleen gestressed raken, maar opgeven is niet leuk. Tenzij ik d/c, maar ik weet niet hoevaak ik d/c als ik FIFA 10 online speel tegen iemand, want da theb ik nooit gedaan8).
     
  18. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem altid wat gas terug als ik met 3 doelpunten verschil voor sta. Anders rennen ze zo vaak weg.
     
  19. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Omfg..

    Ging net weer ff online,

    Liverpool vs Aston Villa

    Ik heb nog niet eens gescoord (Nakte hem al wel zwaar paar keer, 2x lat 1x onderkant.. scheelde 1 cm ofzo) en boem meteen leaved hij.. zwakke aap
     
  20. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind de keeper heel slecht, zelf scoor ik ook (vooral online) heel makkelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina