1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Net 3 lekkere potjes gespeeld tegen passion:D

    1e wedstrijd wint hij,

    2 erna win ik:D maar was wel super spannend en alle 2 veel kansen gehad:D
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    hallo? er staat shortlist, als je daarop drukt is hij leeg als je vervolgens naar transferlijst gaat is er geen knop voor.
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan dat je nu nog in het tweede speelt? Dan kan het nog wel ff duren. Maar als je elke wedstrijd 1 van de uitblinkers bent zal je snel worden overgeheveld naar het eerste. Dan moet je daar eerst Squad Member worden en dan komt Captain. Kan ff duren dus, weet nog in 09 dat ik eerder aanvoerder van Oranje was dan van Ajax.. dat sloeg ook helemaal nergens op. 8)
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb het wel lastig op Manager Mode nu..
    Na 20 wedstrijden sta ik derde met 5 punten achterstand op PSV en 3 op AZ...
    Wel heb ik Grafite gekocht en ben ik door in de CL na winst op Brugge en Fenerbahce, nu moet ik in de achtste finale tegen Manchester United!
     
  5. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk niveau speel je?

    Ik sta nu met VVV 5e op wereldklasse..
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Godsamme, ik erger me er wel een beetje aan hoe makkelijk je een kans mist met een spits onder de 70. Ik ben Charlton Athletic dus mijn spitsen duo is Mcleod en Burton, niet de beste spelers maar wel erg snel. Echter als ikvoor de keeper verschijn en ik kies een hoek en schiet met RB erbij schieten ze 9 van de 10 keer gewoon naast. Ook intikkertjes en als ik in een rechte lijn 1op1 kom vaak op de paal of naast. Verder geeft de computer erg vaak een voorzet bij de 2de paal die de keeper en verdediger onmogelijk kunnen hebben en waar een speler dan alleen tegen aan hoeft te lopen. Niet te verdedigen maar wel erg mooie doelpunten. Zal kijken of ik in mijn laatste potje zo wat voorbeelden kan uploaden om heir te zetten.

    Edit: Gaat overigens niet slecht, 4 gewonnen 1 verloren 1 gelijk tot nu toe in de competitie. Eerste bekerronde door en gewonnen van Bayern Munchen (3-1, 3x mcleod) en van Birmingham (5-0) in de voorbereiding.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  7. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Net eindelijk 2 lekkere potjes na wat moeilijkheden gisteren. De 1e nam ik Arsenal en hij Man United. Hij kreeg wel een enkele kans maar verder zat ik overal tussen, helaas verprutste ik de mooiste kansen dus uiteindelijk strafschoppen die ook tot 5-4 voor mij gelijk opgingen. Ik had al zo'n vermoeden dat ie em door het midden ging trappen dus ik blijf staan, en ja hoor. Was overigens gelijk goed voor 2 achievements.

    Hij wilde een rematch. Ik kom op 1-0, hij schiet 20 min. voor tijd een vrije trap prachtig binnen, dus weer verlengen. Ik geef een voorzet met Arshavin en zijn verdediger vangt die bal op en neemt aan, maar terwijl ie dat doet duikt de keeper ook op de bal, ik kan oppikken en simpel binnen tikken.

    2 x winst in 2 spannende wedstrijden, erg leuk.
     
  8. Basserr

    Basserr You're Breakfast!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn de unlockable virtual pro celebrations alleen te gebruiken met je virtual pro, en niet in een exhibition game of op xbox live 1vs1 ? =(
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas alleen te gebruiken met je Virtual Pro.
     
  10. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net ook begonnen online met fifa10 ff wennen weer na 09,

    2 potjes gewonnen 1 verloren
    en 2 x is de andere ermee opgehouden na 1-0 en 2-0 bij rust sukkels!

    Weet iemand ook of je de quik tactics nog kunt doen zie het nergens meer staan wat je in 09 wel kon doen met de opbouw snelheid veel passen enz... volgens mij zie ik alleen nog maar dat je van opstelling kunt veranderen vreemd.

    Voeg me maar toe als je een potje wilt doen deze dagen
    gamertag is okkieokkie

    alvast bedankt!
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik erger me eigen helemaal KAPOT aan die tyfus scheids bij wedstrijden tussen ;

    Liverpool - Inter Milan
    Liverpool - Barçelona
    Liverpool - Real Madrid
    Liverpool - Manchester United
    ( had ik overigens korter kunnen typen :+ )

    Telkens als je een Eto', Drogba, Ronaldo, Kaká, Ibrahimovic of wie dan ook van de voortrek-teams een licht duwtje geeft is het ALTIJD een overtreding. Gisteren 4x meegemaakt dat hij een bal op Drogba / Eto'o legt ( die OVERDUIDELIJK ) buitenspel stonden en hij mag zo doorlopen. Of dat je een tackle van VOOR op de bal maakt en direct rood krijgt ... tackled hij vervolgens van achteren krijgt hij een waarschuwing of geel ... Kut EA, begin echt steeds een grotere hekel aan deze game te krijgen.
     
  12. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Qustom tactics voor online doe je zo:
    Je gaat naar team bewerken, daar kun je de tactiek veranderen en deze opslaan.
    Als je dan online gaat kun je een opgeslagen tactiek onder een van de 4 puntentoetsen zetten.
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Dan doe je hem toch lekker weg en koop je pro evo 2010 wanneer die uit komt? Want die is natuurlijk heeeel veeeel beter....O-)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Dat weet ik zo net nog niet. ;)O-)
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Kom op je weet toch dat zeebaars er alles aaaaan doet... om pro evolution soccer 2010 super te maken. Zoiets heeft hij nog nooit eerder beloofd... *kuch pro evo 09 kuch* met *kuch waar het online spelen zo super ging kuch*

    Maar on topic fifa 2010 is in mijn ogen echt een stuk beter geworden dan 09. Je kunt niet zomaar met Torres aka speedy gonzales, Ronaldo pretty boy, Messi Plop 150 km op de teller langs de verdediging rennen. Wanneer ik scoor zijn het meestal echt mooie combinatie doelpunten en dan geniet ik ook echt wanneer ik de replay zie. Ben ook blij met de optie dat je kunt kiezen tegen en met welk niveau team je wilt spelen. Wanneer je dat niet doet speel je tegen Real Madrid of Barcalona zucht..
     
  16. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij rennen ze anders nog steeds voorbij, maar dat zal wel aan mij liggen. :+
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat zwets je nou man schrale scrotum? :+

    Ik zeg toch niet dat ik FIFA2010 niks vind? Lees mijn tekst nog maar is en ga eens online spelen. Misschien gaat het jou dan ook opvallen.
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het wel met je eens though, de spitsen van Man U en Real Madrid zijn soms gewoon niet te stoppen, ze pakken meer ballen van mijn verdigers af, dan mijn verdedigers van hun. Heb nog nooit een mooi doelpunt van ze tegengekregen, altijd door verlies van de bal door een verdediger, bal die ongeluk stuiterd, keeper faalt, etc.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat niet alleen, maar dan verdedig ik uit en die bal zwabberd automatisch naar hun toe. Erg irritant. Ik probeer altijd gewoon de bal rond te tikken en de gaten te zoeken maar schijnbaar morgen bovengenoemde elftallen wel gewoon Torres ( ja, ik ben Liverpool ) en Kuyt keihard onderuit trappen zonder consequenties. Best irritant ... maar dat was vorig jaar ook zo.
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik speel alleen maar online :) offline gebeuren kan mij weinig tot niks boeien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina