1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Misschien iets met je controller? Dat wanneer deze begint te trillen er iets los raakt of geen goed contact maakt. Heb dit probleem zelf overigens nog nooit mee gemaakt.

    Speel je draadloos? Probeer dan eens de oplaadkabel er aan de houden als je die hebt.
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je het beste de trilfunctie kan uitschakelen. ;)
     
  3. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    Ik heb een vraagje over de ervaringspunten. In fifa 09 kon je in manager mode je spelers ervaringspunten geven die je verdient hebt. Dit kon je automatisch of handmatig doen. In Fifa 10 ben ik met de coca cola league 2 bezig en heb nu al verschilende wedstrijden gespeelt maar als ik bij mijn spelers kijk staat alles nog op 0. Werkt dit in fifa 10 anders dan in 09?
     
  4. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan/wil iemand mij helpen:

    De spitsen van mijn tegenstanders (online) kunnen vaak de bal goed aannemen en mijn verdedigers kunnen er niet bij......als ik zelf de bal naar de spits speelt springt deze van zijn voeten of de verdedigers pakken hem direct af......

    Weten jullie wat ik verkeerd (of niet) doe?????

    Alvast bedankt :)
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111

    Als je de bal aanneemt LT of LB (afhankelijk van je instellingen). Bij mij is het LB, omdat LT voor de cursor change is.
     
  6. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij nou is eindelijk vertellen welke licenties fifa 10 heeft?!
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Welke niet?
     
  8. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb deze week al zeker 7 goals gezien die ruim buiten de 16 meter in worden geknald. dmy de zeeuw (ajax) gerrard (liverpool) 2 weken geleden inmiddels, affelay psv . honda van vvv. arsenal 6-2 ovewinning tegenblackburn.
    dus in het gebeurt dat best vaak. of het ligt aan mij dat ik zo krom ben met mikken :x dan moet ik niks zeggen ,maar heb het gevoel dat het tog moeilijk blijft om een mooi schot die er meteen invliegt te scoren
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Schoten van afstand die erin gaan zouden inderdaad een goede toevoeging zijn, gewoon af en toe een lekkere knal geven en zien wat er gebeurt. Desnoods red de keeper hem, gaat om het idee. Als ik nu op doel schiet van afstand word of m'n schot geblokt of de bal gaat echt veels te hoog :+.

    Er is een nieuw deel btw. ;)
     
  11. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik altijd RT en mijn thumstick laat ik los. zo zet de speler zijn voet op de bal en scherm je hem af en als je weg wil draaien gebruik je gewon weer je analogestick in de richten waar je heen wil....:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina