1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook moeite om die Gameface normaal te krijgen?

    Elke keer als ik mijn gameface maak, kijk ik scheel op die foto... En nee, ik ben niet scheel en ik keek ook niet scheel op de foto die ik heb geupload. :+
     
  2. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet ik bij elke online ranked match een roster update downloaden??? Hoe kan ik dit uitzetten of doe ik iets fout?
     
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Yup, ik was net klaar met een friendly macth, toen knalde de EA servers eruit.
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Jup
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, die Be-A-Pro is gewoon Copy Paste van FIFA 09. Gewoon weer 4 seizoenen en verder exact hetzelfde principe. Was bij Ajax begonnen, begin je eerst in het tweede team(met Kerlon als aanvoerder :+) en dan moet je jezelf weer bewijzen etc. Zelfs de nieuwsberichtjes zijn nog hetzelfde ("A classy display from midfielder blabla").

    Enige verschil is eigenlijk dat je niet meer zelf je stats kan upgraden maar dat het via die accomplishments gaat. Opzich wel een leuk idee.
     
  6. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet als ik wil insignen bij EA, een 'confirmation email' sturen naar mn ouders (yeah right :p) of ik het wel mag spelen (15 jaar). Als ik dan na het invullen op submit druk, dan zegt ie dat de EA servers het niet doen.
    Is het nu omdat de EA servers eruit liggen of omdat het gewoon niet kan?
     
  7. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    iemand die weet waar je nu die virtual prof code in kan voeren die je bij de game kreeg?
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Irritatie zit er al weer lekker in. Denk doe twee potjes voor het slapen gaan. Eerste kneus neemt metéén Real Madrid dus ik neem Arsenal. Speel die gast weg, maar ik weet niet hoe maar hij komt 2-1 voor. Dus in de 90ste minuut krijg ik een corner en kop ik hem onderkant lat erin met Vermaelen. Ik helemaal uitzinnig vrij zeker dat ik hem in verlenging naar huis stuur, zie ik opeens een menu waar hij gewoon in kiest draw en het is over......

    Tweede potje ga ik met Liverpool, omdat mensen zich weer niet willen aanpassen en gewoon Barcelona nemen. Ik ben de betere in het begin, maar creëer weinig kansen. Die bal komt per ongeluk terecht voor de voeten van Zlatan en bam 1-0 achter. Ik knok terug naar 1-1 en in mijn poging om de 2-1 te maken kom ik via een counter in een 2 tegen 1 situatie en ben kansloos, weer Zlatan die de bal zelfs met een faceroll op je controller nog erin weet te werken. Vervolgens lukt niets meer en verneuk ik 3 grote kansen en scoort hij natuurlijk in de 85ste minuut oid met Zlatan een 3-1, omdat ik Ultra offensief speel. Zat kansen gehad om het naar mij toe te trekken, maar ik mis godverdomme elke kans. Heb overigens uit frustratie al mijn eerste DNF binnen na dit potje, tijd om te pitten.
     
  9. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wordt ook helemaal gek af en toe, domineer de hele wedstrijd en dan kom je toch met 1 of 2-0 achter, door 1 af andere geluksbal,weet ik het hoe ze het flikken, serieus ik speel ze met 60% 40% balbezit weg, 15+ kansen hun 1 a 2, maar alles gaat op de lat of paal, gaat helemaal nergens over.

    Of waar ik me ook zo aan erger is gewoon een simpele pass, bij fifa 08/09 had ik er totaal geen last van, maar met 10 gaan ze echt overal en nergens heen, bijna nooit waar ik het wil hebben, of te zacht, maar als je het dan weer harder doet dan slaat hij een man over -_- zelfde verhaal met crosses, krijg met geen mogelijkheid een cross bal er in, maar met crosses ben ik denk k niet de enige, heb nog geen crossbal-kop-goal tegen gehad; snap niet waarom ze dat nou allemaal weer moeten veranderen, daar was toch niks mis mee?
    .

    Jaja :): enzo, maar echt, zwaar frustrerend.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  10. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Cutscenes zijn wel erg 'jerky' nog... hapert echt.
     
  11. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe je je poppetje snel goed kan krijgen,
    heb het over je eigen gemaakte speler.
    Je moet bepaalde dingen uitvoeren maar sommige pakt hij ook niet zoals
    een geplaatst schot van buiten de 16. al tig keer gedaan en gescoord maar niet
    de bevestiging dat ik hem gehaald heb.
     
  12. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54


    speel je minimaal op semi prof? want vanaf daar unlock je die dingen pas, en dat geplaatst schot moet in een wedstrijd zijn, dus niet in de arena
     
  13. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    hier dan een voorbeeld als ik ze er wél in tik, en de ander niet.

    die van zo'n 40 meter was echt heerlijk, messi, hij stuiterde een beetje, nam een aanloop, en krulde hem keihard in de linker kruising _O_ ik wou dat je goals die je online maakt kon uploaden, of iig terugkijken
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  14. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je voor op LIVE je max. niveau van de tegenstanders instellen? Kan het nergens vinden.....
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26

    Die passes slaan idd soms nergens op. Heb hem maar weer op CPU hulp gezet want dan gebeurd het minder vaak want kreeg heel veel goals tegen door verkeerd uitverdedigend terwijl ik wel de goede kant opwees maar dat die bal dan achter de man gespeeld werd. Is echt frustrerend.

    Wel al weer zin om vanavond een potje te spelen. Het werkt weer aardig verslavend. Loop ook nog steeds met me formatie te kutten. Weet nou niet welke het beste is. Bij de ene maak ik veel goals en krijg ik er veel tegen. Bij andere bijna niks tegen maar creer i ook weer niet zo veel! Kijk vanavond wel weer wat ik doe!
     
  16. Meowth

    Meowth Guest

    Aernhem, ik voeg je de hele tijd toe met mijn nieuwe gamertag, accepteert 'ie hem niet, ik wil graag tegen je spelen, potver.

    Komt er een leaderboard reset?
     
  17. Meowth

    Meowth Guest

    Shop - Virtual pro - Y - code invoeren.
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    PRECIES, hetzelfde probleem heb ik ook dus als je het weet a.u.b een reactie
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben nooit echt een die-hard footiegamer geweest, dus goed ben ik nooit geweest. Maar damn, wat geniet ik van deze game. Het speelt zo lekker. Online speel ik haast nooit. Ik speel vaak op Semi-Pro of Professional. Momenteel Semi-Pro om het spelletje even door te hebben, maar ik win wel gewoon makkelijk 4-0, 6-0 etc. Dus ik denk dat ik maar een stapje omhoog ga.
     
  20. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren echt een geweldige pot gehad, ik was City en hij was chelsea, eerste helft stond ik 0-4 achter#lol ik begreep er helemaal niks van. Maar dan doe ik 4-3-3 met city, robinho en tevez aan de zijkanten en adebayor in de spits. En ja hoor rond de 50ste minuut de 4-1 en dan in de 65ste minuut 4-2, in de 80ste minuut 4-3 en dan in de laatste minuut randje zestien schiet adebayor de bal kijk hard in de kruising! Heerlijk ! En uiteindelijk win ik via penaltys. Heerlijke zulke wedstrijden, dan geef je al half op in de rust, en dan denk je laat ik maar een leuke uitslag van maken, en dan wordt je zo beloond.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina