1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dan heb je kans dat diegene al aan een slechte reeks was begonnen en als je dan wéér op achterstand komt...
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is waar, heb dat in 09 ook gehad. In 10 nog geen slechte reeks gehad. Af en toe een verlies partij. Net ook weer zo oneerlijk verloren :mad:.

    Heb pas 1x het gevoel gehad dat ik echt kansloos was. De rest van de wedstrijden controleer ik. Helaas zijn sommige echt dodelijk in counteren!
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb een keer 3x op rij verloren met elke keer 2-3 en daarna weer 3x gewonnen en dus wel me punten weer terug. Maar het is erg frustrerend, zeker omdat ik alle 3 wedstrijden voorkwam en het vlak voor tijd uit handen gaf
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als ik verlies gaan er meestal maar 30 punten af en als ik win krijg ik meestal 70 punten erbij:+
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Bij mij loopt het gelijk, ik verlies er 40 en ik win er 40
     
  6. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij verschilt het volgens mij elke keer :+
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Kan het niet aan je team liggen waarmee je speelt. Heb meestal ook 70 -30! Gelijk spel krijg ik ook 20 puntjes voor! Misschien komt het omdat ik met Bayern speel!
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Er is toch weinig realisme te vinden in manager mode.
    Na een verschrikkelijke competitiestart sta ik na 8 wedstrijden 7de in de competitie, maar na 3 wedstrijden in de CL sta ik eerste en op 7 punten boven Arsenal, Barcelona en Wolfsburg.

    Hier scoor ik de enige goal tegen Barcelona:

    [yt]iJn5PrY2kko[/yt]
     
  9. Achillias

    Achillias Guest

    De keepers zijn dramatisch online. geplaatste schoten gaan er gewoon te vaak in ook al zijn ze zacht.
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Met 1 - 0 online verliezen door een eigen goal in de 84e minuut is zo fucking zuur hè :mad:
     
  11. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt een TE ZIEKE goal gemaakt! Hij ging zo:

    Ik had vrijtrap met ajax en ik paas hem laag over de grond naar Pantelic die ongeveer 24 meter van het doel stond. Ik ga 1 keer hooghouden als ie hem aanneemt en daarna meteen B net als in het filmpje. En hij gaat vol in de kruizing! :D:D
     
  12. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik probeerde het net met een eigen goal in de 20ste minuut, maar ik kwam weer 2-1 voor. Scoort hij in de 90ste minuut met Forlan de 2-2. Na verlending kwam ik op gang en heb ik hem afgeslacht met 7-3. Hij leavede in de 118de minuut. Ik was Lyon, heerlijk team!
     
  13. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Neuh, gewoon het feit dat hoe meer punten je hebt hoe meer je wint/verliest. Team verschil scheelt maar een punt of 5
     
  14. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoo, ik speel ook maar weer eens Fifa 10, me internet is gister weggehaald xd dus moet het nu helaas doen met offline.. manager mode etc.

    Ik speel laatste tijd maar eens met Real Madrid (Voor het eerst :p) en begin aardig die trucjes onder de knie te krijgen, en ik moet zeggen dat die legendes soms tog erg hard mis zitten hoor met me fake dragback en shit :p of triple aka blabla, het is echt geweldig XD !
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Tellen de online games ook mee voor de 'Real Fan' achievement? 50 uur = 3000 minuten, zijn 250 wedstrijden uitgaande van 12 minuten per wedstrijd.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, in FIFA 09 tenminste.
     
  17. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die tellen ook mee.
     
  18. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Toestraks, geweldig potje online gedaan,

    hij was chelsea 5 ster
    ik denk ja pak gewoon uns juventus 4.5 ster.

    op hij krijgt veel kansen omdat ik ruzie weer eens had met verdediging blijft gewoon 0- 0 wonderbaarlijk.

    ik krijg paar kanse en sta al gauw met 3-0 voor in de 1e helft,
    2e helft maak ik er nog 1 ( 4-0) erna krijgt hij mooie kans door dat ik een blunder maakte (4-1) binne 2 min schiet ik de 5-1 binnen gaat die weg. bah vind echt zo kut he sta je opwinnen kunnen ze niet tegen hun verlies vertrekken ze,
    maar neem aan dat dit gewoon een winst erbij is voor mij?
     
  19. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb toch wel 3 rot problemen die voor de wijze waarop ik speel frustrerend zijn:

    - als ik bij ONLINE modes een lobby maak en ik speel met een aantal vrienden (of als ik bij online modes kies voor: Playing Friends) dan kunnen we na de eerste wedstrijd niet verder spelen maar moet ik vanuit het hoofdmenu wederom een nieuwe lobby opzetten (dan wel opnieuw via Playing Friends een wedstrijd starten); bij Fifa 09 keerden we direct terug naar het menu waar je naar links of rechts kon, club kiezen, shirt kiezen en weer volgende pot spelen. Iemand een oplossing?

    -als ik via player hub in het adresboek een vriend uitnodig om gewoon ff 1 vs 1 online te spelen, dan komen daar ongevraagd lui tussen door en is de connectie met die vriend verbroken;

    -als ik een wedstrijd speel in een lobby die ik zelf gemaakt heb (of ik kies playing friends bij online mode) dan is bij een gelijkspel de wedstrijd afgelopen; penalties of verlenging niet mogelijk. Iemand daarvoor een oplossing?
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Gewoon winst voor jou.

    Met hoeveel mensen speel je dan? Als je met meer dan 2 mensen een potje wilt doen, kom je automatisch in het 10vs10 principe terrecht en daar is dus geen verlenging/penalty's.

    Als je gewoon 1 vs 1 wilt tegen een vriend kun je dat beter niet via lobby's doen. Dan heb je namelijk wél verlenging+penalty's.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina