1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Positron

    Positron Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 10 is mijn 11de FIFA die ik speel en misschien mijn laatste vorig jaar vond ik het echt een goeie Fifa maar nummer 10 vind ik zo !@#$%^&*
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het is vooral wennen. Ik scoor soms ook moeilijk dat ik denk... Hoe kan zo'n speler zo'n bal nou missen? Voor mijn gevoel doe ik namelijk niets anders dan in FIFA09.

    Kan frustrerend zijn, maar gewoon door blijven gaan. Went vanzelf weer. Heb trouwens van allerlei posities gescoord. Zelfs snoeihard korte hoek van de linkerkant van het strafschopgebied met Kaka.

    Laatste drie wedstrijden online gewonnen overigens. Daarvoor vaak overgewicht, maar twee kutgoals tegen waardoor je dan toch verliest.
     
  3. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus.
    Ben ik gister de hele tijd bezig geweest met acomplishments halen voor m`n pro in manager mode, zie ik net dat er niks van is op geslagen :confused: Dus dan moet je alles op exibhition halen? Nou leuk
     
  4. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    jup... op het officiƫle ea forum gelezen dat de content offline is gehaald omdat er een bug in zit, stond niet bij hoe lang het gaat duren. Maar dit is al vanaf 3 oktober ofzo
     
  5. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een wedstrijd gehad online. Hij was Standard Luik en ik Ajax. In de eerste helft staat hij al 2-0 voor en is sterker, aangezien ik elk duel in 1x verlies...

    Tot de 70e minuut staat het 2-0, ik geef dan een voorzet met Emanuelson op de meegelopen Atouba, die kopt de bal vervolgens terug naar de inlopende Sulejmani en hij neemt een volley in de hoek.

    Hij mag dan aftrappen ik pak de bal af met Suarez en ren langs iedereen en scoor met een stift. 2-2 :D. Verlening kom ik op 2-3 voorsprong hij maakt 117e minuut gelijk en juicht zo heel overdreven en laat die herhaling 3x zien. Ik heb aftrap en met wat combo's sta ik met Suarez alleen voor de keeper, en scoor de 3-4 :D. Echt meesterlijk...
     
  6. Grimmi3

    Grimmi3 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    De patch is aangekondigd voor hopelijk ergens deze week (bron gamer.nl)

    Werkelijke content wordt nog gecommuniceerd echter zal er wel een flinke tweak op manager en clubmode komen. Budgetten worden aangepast en de AI kan geen spelers meer verkopen zonder jouw medeweten.

    Hoop ook echt dat ze iets doen aan de kracht van koppende verdedigers. Het lukt mij nog steeds niet regelmatig om op doel te koppen. De verdedigers zijn veel te sterk.

    Ook is de lobbal wel erg makkelijk. loop naar de rand 16, wacht op de keeper en hoppa, gescoord met een lobje.
    Dit terwijl dit in bijv PES weer bijna onmogelijk is. (voor mij dan :p)
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Jeeetje ik had me vandaag toch een wedstrijd speelde met Feyenoord tegen Barcalona sta binnen 2 minuten al 5-0 achter. Ik maar denken en overleggen met Mario Been van hoe we dit gaan op lossen. Toen kwam het er op neer dat we meer stoot kracht voorin nodig hadden aangezien Makaay niet meer vooruit de branden is, slory nog geen 30kilo weeg hebben we ervoor gekozen om Kevin Hofland in de spits te zetten. Nog geen 5 seconden na de wissel komt er een bal voor op Hofland, neemt hem aan met een sublieme voetbeweging die mij deed denken aan het doelpunt van Dennis Berkamp tegen Argentiniƫ. In plaats van gelijk af te ronden speelde ik met Hofland Puyol nog door de benen, die uit wraak en schaamte Hofland tegen de grond werkt. Penaltie en rood voor Puyol. Hofland nam uiterraard de penaltie en schiet hem met het shirt over zijn hoofd tegen de lat de bal valt terug in het spel en hofland lukt het gewoon om de bal nog in het linker kruis van het doel de krijgen doormiddel van een omhaal! stand 5-1 hoe dit verder is afgelopen lezen jullie in de VI van volgende maand!
     
  8. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed om te weten dat het aan mij licht, het zou je sieren als je uitlegt hoe ik het wel goed moet doen...
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Mwah, bij mij niet hoor.

    Kan ook komen omdat ik misschien anders speel dan de meeste hier. ;)
     
  10. rolandinhoo

    rolandinhoo Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al eens eerder hulp gevraagd, maar vrije trappen nemen gaat bij mij nog steeds dramatisch. :'-( Meestal gebruik ik de RB-knop (weet niet of dit zin heeft?) en dan schiet ik met B. Maakt niet uit hoe lang ik B ingedrukt houd, hij schiet namelijk ALTIJD over. Wordt een beetje frustrerend. :9

    Daarom vraag ik: hoe nemen jullie de vrije trappen??
     
  11. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    ik doe LB en dan de linkerstick omhoog en dan knallen maar
     
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat weet ik ook niet want ik speel niet over de flanken. Maar er word bij mij wel veelvuldig gescoord vanaf de flanken.
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik druk eigenlijk alleen de B knop in en geef vervolgens richting en curve met de linkerstick. Werkt prima. :thumbs:
     
  14. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Met lb erbij gaat ie harder geloof ik...
     
  15. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je kiest voor een uitdaging..:9
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Dat zou eigenlijk te mooi zijn, week is haast voorbij en eigenlijk verwacht ik h'm vandaag of morgen niet, maar je weet nooit natuurlijk.
     
  17. Grimmi3

    Grimmi3 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze in het bewuste artikel binnen een week bedoelen.
    Dit omdat ook de exacte content van de patch nog niet bekend is. Vermoed niet dat ze inderdaad in 2 dagen klaar zijn.

    Maargoed, een patch is iets wat fifa goed kan gebruiken om de belevenis nog completer te maken.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Net na me 7 win streak weer is verloren door Chelsea.
    Wat vind ik dat nep zeg, hoe hij scoorde pff :mad:
    Dacht dat ik net level 19 was, was ik alweer bijna level 20? :confused:
     
  19. parelvisser

    parelvisser Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,Ik heb ook een vraagje?

    Hoe zet je de na gamenaam uit tijdens een online wedstrijd,of blijft dat in beeld?
    b.v.d.
     
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Tip voor iedereen die manager mode speelt, verkoop niet teveel spelers. Want ik heb er 1 buiten mijn reserves. Toen raakte Sahin ineens voor 13 weken geblesseerd en door elke blessure of schorsing kost me nu gewoon 3 punten, omdat ik niet genoeg spelers meer heb voor op de bank. Net zelfs tegen RKC een reglementaire 3-0 nederlaag geleden:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina