1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamer.nl
     
  2. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt man! Speelde laatst met Ado en Liverpool was echt helemaal niks. Die Gerrard is echt nog slechter als rutjes in deze game. En Torres. Echt niks man!

    :emo::emo:
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    haha echt he hahahaha :lol:
     
  4. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 2 seizoenen zo goed als gespeeld en een stuk of 3 gesimuleerd en ik ben niks tegengekomen... Vervelende bug zo te horen..
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Het is niet zo dat een bepaalde team meteen betekent dat je er goed mee bent. Er zijn verschillende teams voor verschillende tactieken. Stel je bent meer iemand van de voorzetten dan heb je niks aan kleine snelle aanvallers bijvoorbeeld. Elk team speelt anders (vind ik) en het is gewoon een kwestie van variatie om erachter te komen wat voor jou het beste werkt.

    Ik heb vaak zat bijvoorbeeld tegen Torres op Fifa 2009 gespeeld (op fifa 2010 heb i kgeloof ik geen 1x tegen Spanje/Liverpool gespeeld) en sommige konden echt het uiterste uit hem halen. Speelde ik met hem dan kwam er niks van terecht
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Yes, Ajax avatar ... en dan met ADO spelen? Da's ook 2x een :emo: :emo: emoticon waard.

    Volgens MIJ heb ik recent nog tegen jou gespeeld en peerde je hem ineens aan't einde van de wedstrijd? Connectie problemen geloof ik? :emo:


    Maargoed, ik speel al een hele tijd met Liverpool. Speelde in FIFA2009 gewoon fijn, lekker snel tikken en combineren. Nu staat alles stil, ook al zet je de "build-up" op 70%. Mensen komen niet van hun plek af. Het is erg jammer dat bovenstaande heren geen enkele toegevoegde waarde hebben op hetgeen wat ik dus probeer te zeggen. Speel zelf eens met Liverpool en kijk dan maar eens hoevaak je een Torres weet te bereiken ... Anyway, back on topic :)

    Krijg gewoon het gevoel dat als je 1-0 voor staat je team het wel "goed" vind. Paasjes worden minder accuraat, wegwerk ballen belanden ( hoe gek ook ) precies in de voeten van je tegenstander en noem zo maar op ...
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook een tijdje met Liverpool heb gespeeld, maar nu weer over ben gestapt op Chelsea, wanneer ik tegen Chelsea speel pak in Inter. Vind die teams net wat fijner spelen.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat niet alleen maar het lijkt net ( als je met Chelsea speelt ) dat de scheids gewoon veel sneller en VAKER voor jou fluit. Als ik af en toe zie wat voor overtredingen de "voortrekkerij" teams mogen maken op Torres, Kuyt, Babel, Aquilani of Gerrard dan vraag ik me af waar de "eerlijkheid" in deze game schuilt.

    Ook al speel ik vol op de aanval of op de counter, mijn mannetjes blijven staan. Erg irritant. Zelfs m'n verdediging peert hem continu ... die lopen echt overal en nergens i.p.v in de INGESTELDE off-side trap. :mad:
     
  9. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond de achievements wel leuker in fifa09.
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb nu opeens 2x gehad dat hij bleef hangen nadat ik een custom formatie wilde opslaan. Was nadat ik mijn persoonlijke instellingen had verwijderd om al die opstellingen weg te halen want zaten paar gare bij.
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee hoor heb nog nooit gequit helaas 2% DNF op +/- 40 potjes, dat is 1 potje en dat was inderdaad een disconnect maar nooit aan het einde van de wedstrijd. :+ Dus helaas, je poging om me zwart me maken is mislukt.:emo:
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ah, ok. In dat mailtje wat ik heb ontvangen staat toch echt jou naam... Of er moet een identieke speler zijn onder jou naam ...

    Maargoed :):
     
  13. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Als voorbeeld natuurlijk. Maar ik word een beetje moe van je gezeik. Liverpool is een 5 sterren team. En daardoor dus gewoon goed. Dat het het minste 5 sterren team is dat weet je wanneer je ze kiest. Ze zijn nu eenmaal niet beter. En dat je er niet mee om kan gaan ligt aan jezelf. Want de keren dat ik tegen Liverpool speel is de verdediging niet voorbij te komen, Gerrard een held en Torres meer dan snel.

    En daarnaast moet je gewoon van ieder team kunnen winnen als je Liverpool hebt. Mischien zit je op het moment boven je niveau?
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    1 ) Liverpool is een 4,5 sterren team :emo:
    2 ) Stats van de verdediging al eens gezien? 74, 81, 79 en 80? Tel Reina ( 79 ) daar maar eens bij op, en je raad het al. De 74 van Kuyt helpt ook niet bepaald. De enigste die een beetje stabiel zijn zijn Agger en Glen Johnson ...
    3 ) Ik speel al met Liverpool sinds dat Kuyt / Torres daar kwamen :+
    4 ) Heb dezelfde tacktiek als in '09. Dus, snel rondspelen en een aanval opbouwen. Alle custom tactics STAAN hetzelfde als in '09, maar momenteel loopt het echt niet en iedereen staat stil als ik in balbezit ben. Ja, zelfs met het "stuur-je-mannen-vooruit" knoppie gebeurd er nog geen fuck.

    Ik snap dondersgoed dat je van elk team moet kunnen winnen maar dit is echt gewoon achterlijk. Maak elke keer maar weer mee dat Reina al uitkomt als een aanvaller van hem net over de middenlijn holt. Dat 2x Y indrukken helpt ook geen sodemieter ... Oh, op terugspeel ballen gaat Reina ineens duiken ... vaag.

    Van Chelsea, Real Madrid, Inter, Barça valt gewoon bijna niet te winnen. Is het de niet te stoppen aanval niet.. dan blaast de "scheids" de wedstrijd in hun voordeel.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Misschien moet je een stapje terug doen dan, tegen mensen spelen in de lobby die een paar levels onder de jouwe zit. Als je daar weer wat zelfvertrouwen hebt opgebouwd dan kan je weer tegen je eigen skill level spelen.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    1) Liverpool is een 5 sterren team en misschien 4,5 met live season ;)
    2) Ja, en die nummers bepalen alles :emo:
    :cool: Oké
    4) FIFA 10 is eigenlijk gewoon heel anders dan FIFA 09 qua gameplay, dus misschien moet je iets nieuws proberen ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mwah, ik weet m'n eigen kunnen en als ik verlies dan verlies ik. Ook al zitten hun 50 levels ( bij wijze van ) boven mij dan speel ik gewoon door. Maar het valt gewoon op dat als je tegen een fysiek sterkere ploeg ( Chelsea ) speelt een Drogba niet te stoppen is. Tik je hem dan "aan" dan fluit de scheids 9/10 keer. Dat verneukt het hele spel voor mij.

    Nee, die cijfers maken geen ruk uit Ferron. Want je kan elke verdediging passeren. Als jij die cijfers niet veel vind betekenen moet je maar eens naar Real Madrid kijken :emo: ... da's verdomme allemaal 92+.

    Heb ondertussen al 5 tacktieken gebruikt en geen van alle werken. Het staat gewoon stil ... een Torres beweegt niet, Gerrard is niet aanspeelbaar. Als hij ( tegenstander ) 4-4-2 pakt pak ik weer een andere formatie zodat ik kan profiteren van eventuele ruimtes... Liverpool is, in mijn ogen, te statisch geworden. Kan natuurlijk ook komen dankzij de perfecte resultaten die ze boeken in de Premier League momenteel :emo:.

    Maargoed ... FIFA10 is een leuk spel, maar dat voortrekken van bepaalde teams baart me zorgen.
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat heb ik ook wel hoor, ik speel dan met Manchester City en krijg vaak zat het gevoel dat het spel het team voordeel alleen al niet goed genoeg vind. Maar ik denk dat het gewoon tussen de oren zit
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mwah, ik zal eens kijken of ik met een capture card een keer een online wedstrijd op kan nemen. Laat ik het verschil tussen 09 en 10 wel zien. Is best schrikken 8)
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Speel gewoon met de standaard tactiek man :+
    Ik ga het vandaag maar is met Manchester City proberen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina