FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik had de achievement gloryhunter gehaald, play 10 consecutive games with the same 5 star team \o/

2. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    He als iemand leuke potjes voetbal wil spelen voeg mij maar toe

BBE TheOne

Caiooo

3. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    geen puyol?

4. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Das m'n super sub voor pinto ;)

5. thuuske

thuuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat be a pro is af en toe toch wel onrealistisch.

Ben van NAC naar Dortmund gegaan. In de eerste 3 wedstrijden 4 goals gemaakt.

Dan een wedstrijd tegen schalke 04, waarbij ik een hattrick moest scoren en met 3 goals verschil winnen! Op zich al een onrealistische taak.. maar we winnen dus met 6-0, waarbij ik er 5 maak!!! Terwijl wedstrijden tegen Koln en wolfsburg wel gelijk opgaand waren

En dat op legendarisch! Als dat zo doorgaat is er ook geen hol meer aan!

9 uit 4, wat een klasbak die spits:D

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Je speelde toch altijd met Manchester City..?;)

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, hij speelde ook met Real. ;)

8. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil net voor het eerst online met Fifa 10, maar hij vraagt om toestemming van ouders? En dan moet ik een email adres opgeven maar in de mail die je dan krijgt moet je eerst een EA account aanmaken en daarna creditcard gegevens invoeren.. Iemand met hetzelfde probleem of iemand die weet wat ik moet doen? Baal hier erg van want alles staat wel gewoon open bij instellingen voor Xbox Live, kut EA..

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu al 3 dagen dat ik niet op de EA-servers kan komen. Elke keer als ik het spel opstart staat er ''EA servers zijn niet bereikbaar''. Zie de rest van m'n friendslist wel op Xbox Live spelen, dus dat is nogal focked op

10. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik zeg toch niet ik heb net de achievement gloryhunter gehaald? Ik zei ik heb ook de achievement gloryhunter, en die heb ik idd in het begin gehaald met Real. Daarbij wil ik ook niet zeggen dat ik altijd met Man City speel, me laatste 20 games waren inderdaad met Man City. Maar als het me even niet ligt dan switch ik net zo makkelijk weer naar een 5 sterren team hoor.

11. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik ook, is helaas geen oplossing voor, zelfs een CC invullen werkte bij mij niet. Dan gaf ie helaas aan dat er een error op de server zat.
    Ik heb vorig jaar voor FIFA 09 (hetzelfde probleem) toen al een nieuwe gamertag aangemaakt en opnieuw live gekocht. Dat is de enige ''oplossing''.

12. fatprinc

fatprinc Guest

Valencia is ook een fijn team om mee te spelen.

David Villa is bijna net zo goed als ibrahimovic

13. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, alleen de rest is slecht :+

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    iemand tips om goed te verdedigen, word er namelijk vaak uitgecounterd. Zelfs al een paar keer gehad dat ik een goede aanval heb, op de paal schiet en dat de rebound overgenomen word door de tegenpartij en zei met een steekpass meteen hun spits 1 op 1 kunnen zetten met mijn keeper en scoren ..

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Wat voor mij werkt is met een verdediger druk zetten met O en dan met die speler die je onder controle hebt dat je het gat dichtloopt. Op die manier dwing je hem te passen maar kan hij niks anders doen dan balletje breed. Steekbal kan ook wel maar dan beland hij in me voeten. Kwestie van anticiperen

16. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met 'B' inderdaad, niet met O.

Voor de rest goede tip!

17. Vriendloos

Vriendloos Guest

Oja, Ps3 controls zitten nog een beetje in me hoofd 8)

18. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar dit moet je eigenlijk continu doen.

Als je dit online niet doet, dan verlies je bijna alles denk ik.

Je kan het ook doen om je tegenstader buitenspel te zetten, of als hij inpassed, dat je voor zijn tegenstander komt. En er zijn nog meer zaken die je met de drukzettendoorandermannekebutton kan regelen.

Onmisbaar online.

EDIT

shit, ik zit in het verkeerde topic, excuses. ;-)

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    is het trouwens ook niet handig als ik altijd een goede custom tactic gebruik als ik online ga spelen? Eentje die zorgt dat ik counters beter kan opvangen

20. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, dat sowieso. Je verdediging moet zo ver mogelijk achter blijven, zeker niet helpen mee het aanvallen. Nauwelijks druk zetten dat is nergens voor nodig dat moeten de middenvelders doen. Als je verdedigers druk zetten als je balbezit hebt dan heb je een probleem bij bal verlies

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina