1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de EA servers weer online zijn, of ben ik de enige die last heeft met het connecten? Ze zijn ook lekker duidelijk ik kan nergens info vinden!

2. Vriendloos

Vriendloos Guest

Weer een level omhoog gekropen :)

3. obi

obi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar weet je ook hoe dat gaat in het dashboard, ik ben al even aan het zoeken geweest maar ik kan het niet vinden.

4. linkerbilspleet

linkerbilspleet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet ergens in een menu een standaard opstelling maken van je favoriete team zodat je die niet elke hoeft te veranderen als je live gaat spelen?

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het online systeem echt heel slecht.
    Gebasseerd op mensen die het teveel spelen.. je krijt punten als je gelijkspeelt en je krijgt veel meer punten met winst dan dat je verliest met een verlies.

Soldeagle staat/stond bijvoorbeeld in de top 10 van de werekd met zo'n 250 wins en 150 verlies, dan verdien je die plek toch niet.

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Klopt. Ik heb nu iets van 50 gewonnen en 25 verloren ofzo. En er staan mensen boven mij die hebben 78 wedstrijden gewonnen en 63 verloren...

7. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Maar die spelen ook weer tegen betere tegenstanders omdat ze hoger staan, dus verliezen daardoor ook meer..

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool vind ik juist lekker spelen met 4-1-2-1-2. Als mensen Chelsea kiezen, kies ik Liverpool of Barca en heb nog nooit verloren met Liverpool

9. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke opstelling hebben die mensen met '7 verdedigers' volgens jullie?

ik wil hem dan wel eens tegen de computer uittesten...

je kan toch geen eigen formaties meer maken in dit spel?

10. Vriendloos

Vriendloos Guest

Hij is goed hoor, hij stond altijd al in de top op Fifa 2008/2009 en 2010 nu ook.

De reden waarom hij daar staat is omdat hij gemiddelde niveau 21,5 is wat echt heel hoog is. Als ik naar mezelf kijk heb ik 16,5 dat is dus beduidend lager. Met andere woorden als hij wint krijgt hij meer, als hij verliest verliest hij minder. :)

Die Jerrel v/d Zeeuw was gister stevig gezakt, van 4800 naar 4400 ofzo. Ik zou dat op zijn minst niet zo prettig vinden als dat mij gebeurt.

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu level 4 :+. Heb gisteren 4 wedstrijden gespeeld met Manchester United en heb er maar 1 verloren en 1 disconnect. Het valt me wel op dat mensen echt teams zoeken met betere stats, Fifa staat bij mij automatisch ingesteld op Galatasaray (4 ster-team). Dan gaan ze zoeken, komen ze bij een 4 ster-team, dus ik druk op ready. Zoekt hij verder kiest die Arsenal (4.5 ster). Als ik dan switch naar een 4.5 ster team om het nog gelijk te houden, kiezen ze meteen een 5 ster-team. En heb gister best vaak meegemaakt dat mensen een diepe pass geven richting de cornervlag en er dan achteraan sprinten. Gebeurde het meest bij Real Madrid (Christiano Ronaldo) en met Aston Villa want die hebben ook iemand die erg snel is (naam kwijt).

12. badjasman

badjasman Member

Leuk Bevonden:
    0
    agbonlahor ;)

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Irritant inderdaad maar het is makkelijk te verdedigen. Gewoon ver van je man verdedigen dan kan hij niks met zijn steekpassjes.

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

Als ik niet door het midden kan doe ik dat ook, via de zijkant een pass geven naar aanvallers en dan naar binnen

15. Nicoow

Nicoow Rock your life

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren lekkere epic win, 8-7 tegen iemand van level 21 (ik ben zelf 14).
    Btw zijn er eigenlijk nog mensen die liever met de dynamische camera spelen ipv van tele?

16. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de servers zijn wel online?

Ik had een link op EA gevonden op http://support.ea.com/ wat ik allemaal kan doen, maar alle oplossingen werken voor geen meter? Live doet het prima, iemand suggesties hoe dit op te lossen valt?

17. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dit misschien...

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je weten of jij disconnect of je tegenstander? Net pauzeerde de game voor een paar seconden en daarna stond er connection lost. Krijg ik nou de 3-0 win ofniet?

E: En kan je ergens instellen dat je na elke gespeelde wedstrijd een e-mail krijgt met de uitslag? Dit kon je wel doen in 09.

19. Vriendloos

Vriendloos Guest

Als jij gedisconnect bent dan staat er als je weer terug komt in het menu 'you have been disconnected from the EA-servers bla-bla-bla'.

20. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je weer connect met Xbox live dan schakelt hij gelijk weer terug naar de hedendaagse datum.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina