1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks. Dan heb ik dus in dit geval een 3-0 winst gekregen :+. Maar krijg je ook punten als je tegenstander disconnect?

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Schijt spel eerste klas. Zit geen greintje VOETBAL in. Het is gewoon, ram de bal naar voren en de engine zorgt vanzelf wel dat hij in de voeten van een spits beland.

Schijt EA, kap toch eens met dat voortrekken van bepaalde teams want dit is echt verschrikkelijk.

Laatst bewerkt: 25 okt 2009
  3. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Geachte Rampage,

erg jammer dat je dit (mijn inziens) erg leuke computerspel hebt verkocht. Ik kon altijd erg genieten van je reacties in deze thread en deze zullen we nu toch echt moeten missen!

Edoch vind is het raar dat je al deze beschuldigingen maakt maar er maar erg weining mensen last van hebben. Raar. Toch hoop ik dat de tijd die u er in hebt gestoken het waard is geweest!

Hopelijk mogen we u weer verwelkomen volgend jaar in de Fifa 11 thread!

Met vriendelijke groet,

Voltreffer

_0/

4. Vriendloos

Vriendloos Guest

Vervelend hé als je niet goed genoeg bent

Altijd EA maar de schuld geven zou toch een keer moeten vervelen, blijkbaar niet.

5. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn puntenaantal zit precies op 1907, net voor die fokin wedstrijd, ben verplicht om er nog een wedstrijd aan te plakken nu :mad:

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Even in je player hub kijken naar de eindstand.

Nee, vaak krijg je totaal geen melding;)

7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Bij jou niet, bij mij wel. Ik krijg altijd een melding wanneer ik zelf gedisconnect ben.

Net echt letterlijk 3 keer achter elkaar de paal geraakt 8)

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Of je leert eerst het spelletje spelen :{

9. linkerbilspleet

linkerbilspleet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil tegen iemand spelen online gewoon een vriend uit me lijst maar hij doet het steeds niet als je elkaar uitnodigd iemand enig idee hoe dat kan?

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is je NAT-poort niet Open? Moet je ff je Connection Testen bij System Settings.

Anders kan het ook aan EA liggen want mijn NAT-poort staat Open maar ik kon eerst ook niet tegen Fiasco spelen.

11. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sta alweer op 690/1000! Komende week is beginnen met de win in elke league en elk stadion en dan ondertussen rustig naar de 100 wins online werken, als het me nog lukt online te winnen... Moet toch kunnen om over 2 weken alles op 1 of 2 na te hebben.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Elke user die hier weer commentaar heeft op mij... shove it. FIFA09 helemaal kapot gespeeld en ben goed genoeg om mee te gaan met de rest. Als ik verlies omdat ik weggetikt word vind ik het prima maar niet op de manier(en) zoals in FIFA10.

Keeper komt tever naar voren, ik druk op 2 keer Y en hij blijft komen. Resultaat, tegengoal door een lob.

Buitenspel. Keeper vind het nodig om een extreem zacht schot tegen te houden d.m.v een duik. Resultaat, tegengoal vanuit opgeheven buitenspel val.

Hoe vaak ik wel niet mee maak dat een bal afgeweerd word en ineens voor de voeten van een ander land. Verdedigers die, als je ze selecteerd, eerst stoppen om vervolgens weer een poging te wagen om iemand een block voor te zetten. Die achterlijke zachte tikjes als je wilt uitverdedigen. Dan krijg je ook nog is een vrije trap tegen en 9/10 zijn raak.

13. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live doet het prima, Dus aan NAT-poort moet het ook niet liggen. EA support had ook als advies om tijd te veranderen maar dat helpt ook geen fuck. Ook zeiden ze dat ik bepaalende ports open moest hebben (in firewall en me speedtouch router): Firewall heb wel gedaan maar ik moet nog eventje bekijken of weet hoe je router de ports open zet (al lijkt het mij niet veel oplossen omdat xbox live niet geblokkeerd word)

Iemand zelfde problemen met connecten en mischien een oplossing?

14. linkerbilspleet

linkerbilspleet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand?

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Je bakt er gewoon niks van, en met Fifa 2009 stelde je ook niet veel voor hoor. Dus die praatjes kan je gewoon voor je houden. Je hebt het spel niet meer in je bezit dus je hebt hier ook niks meer te zoeken. Bewaar je commentaar maar voor die die erop zitten te wachten.

Vandaag zit Fifa een beetje tegen, 2 potjes verloren en 100 punten armer. Ik erger me wel aan die matchmaking waar het voor mij echt te lang duurt voordat ik eindelijk eens iemand hebt die wil/kan spelen. 50.000 mensen online en ik word steeds bij dezelfde mensen ingedeeld? right...

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat lul jij nou weer man? Elke keer een grote smoel geven over hoe goed je wel niet bent en andere mensen afzeiken is schijnbaar wel hetgeen wat jij het best kan. Dus als je nou niks beters te doen hebt dan het op de man spelen, hou dan gewoon je mond dicht? Ik geef hier mijn mening over FIFA 2010 en die is niet altijd even positief. Als je mijn complete bericht had gelezen had je het misschien kunnen begrijpen. Verliezen, ok ... maar niet met 2-0 voorstaan en dat dan de tegenstander ineens van die magneet ballen krijgt. Kom, dat gaat nergens over.

Nee, met FIFA2009 heb ik niet zoveel potjes als jou gespeeld. Sommige mensen hebben ook iets anders te doen dan, zoals jou, telkens van 8:00 tot 0:00 FIFA te spelen ... pipo :+

100 punten armer? Wat voor level heb jij? 2? En voor jou informatie, het is zondag ... dus verkopen kan niet.

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ga asjeblieft Fifa spelen ipv hier trash te talken. Jullie allebei. |:- Wat schiet je er in godsnaam mee op?

18. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Maarja, vriendloos, jij kan het ook niet hebben om ook maar íets negatiefs over Fifa te horen..
    Dit jaar vind ik Fifa ook kut. Heb het toch wel veelal elke dag gespeeld tot vorige week geleden ofzo, maar de kans dat ik hem nog aanraak is zeer gering.
    Fifa 09 was gewoon top, dit jaar vind ik het ook gewoon kut. En ZEKER online. Online heeft het niks meer met voetbal te maken, maar meer met vrij worstelen, en tiktiktiktiktik voetbal en dat 90 minuten lang. Degene die beweert dat voetbal 1x raken hoort te zijn is niet goed bij..

Nee dit jaar is er voor mij geen voetbal spel, ik houd het wel lekker bij Forza motorsport 3 ofzo.

19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    EDIT

Denk dat Vriendloos er minder van slaapt als je iets NEGATIEFS over FIFA zegt.

Dit ... Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn voorsprong vast te houden. Oh, speelt de tegenstander dan beter dan jou Rampage? Nee, echt zeer zeker niet. Het zijn continu de standaard situaties. Ik wil Drogba, Xavi, Ibrahimovic van de bal afzetten en de scheids fluit. Wat denk je? Juist, goal tegen. Als het 0-0 is heb je er geen last van. Als dit bij mij gebeurd gebeurd er niks, dan flikker ik op de grond en klaar.

Vind het erg jammer. Hou van voetbal spellen en speel FIFA al heel lang. Maar heel veel mensen, niet alleen ik, hebben last van het nieuwe spel. Vriend van me heeft 19de op de ranglijst gestaan in FIFA 2009 en bakt er nu vrij weinig meer van met z'n Arsenal. Toevallig? Nee ... er is iets in FIFA10 wat mij BEZIG blijft houden. Hoe dan ook, ik kom er wel achter wat mijn tacktiek is .. ook al is dat over 200 potjes pas :+

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet niet of ik FIFA 10 nou fijner en beter vind dan FIFA 09.
    Al speel ik het nu niet zo veel meer, want ik verlies door al die domme balletjes (wat Rampage dus ook al aangaf) als het nou gewoon normale goals waren, ok, maar dat je als aanvaller (Tevez) gewoon door 2 verdedigers heen kan rennen (soms meer) dan heeft het NIKS met voetbal te maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina