1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg eerst ook die "kutgoals" tegen, heb heel wat zitten veranderen aan mn opstelling en ben toen met inter gaan spelen en nu heb ik in 15 wedstrijden 3 tegengoals. en een reeks staan van 15 wedstrijden. en zoals iedereen weet zolang je wint is het leuk en lukt het niet dan is het minder leuk ;)

2. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat tactiek heeft er niets mee te maken, je moet gewoon rustig spelen en niet de hele tijd de bal naar voren knallen.

3. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Och och, rampage. Heb je je spel nu opeens niet meer verkocht?

Even ontopic. Ik snap al dat gezeik hier niet, ja we willen realisme. En dan gaan zeiken als Tevez tussen 2 verdedigers door loopt. Echt? Zeiken dat Liverpool slechter is dan de andere 5 sterren teams? Zeiken dat je tactiek uit Fifa 2009 niet meer werkt? Sorry maar zie aleen ik dit? Achja, als je er maar plezier in houd he?

4. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet vooral met Liverpool en zulek zileige teams spelen als je lol wilt hebben!

5. Colintt

Colintt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mijn connectie of laggen jullie dr ook vaak uit met de melding: 'You lost connection to the server'?

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb anders de meeste lol met Liverpool - Real Madrid hier.

7. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan het weer! 3 wedstrijden gespeeld, 3 gewonnen. Had al een dag of 5 niet meer online gespeeld, maar ik stond op een reeks van -9 :+
    Laatste wedstrijd was geweldig, Feyenoord Galatasaray 4-3,hij scoorde in de 86e minuut de 2-3 toen scoorde ik in de 89e min de gelijkmaker en in de 90e minuut de winnende.

8. Nicoow

Nicoow Rock your life

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mij niet in de strijd gaan mengen, maar ik geef rampage wel degelijk gelijk wat domme goals betreft. Hoe vaak heb ik het al niet voorgehad dat de bal na een corner ofzo steeds maar in de voeten van de tegenstander blijft komen, om dan nog maar van twijfelachtige scheidsrechterlijke beslissingen te zwijgen..

Btw met welke camera spelen jullie eigenlijk allemaal? Of ben ik écht de enige die daarmee ligt te klooien?

(Off-topic : Even wat muggezifterij : Vriendloos, het doet pijn aan mijn ogen hoeveel grammaticale fouten jij maakt. Verwijdert? Alsjeblieft zeg :+)

9. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Speel gewoon op de standaard camera-settings. In het begin zat ik ook steeds te klooien met die settings enzo maar ben daar later op terug gekomen omdat de standaard setting gewoon het fijnste (voor mij) werkt.

10. badjasman

badjasman Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel op tele maar dan helemaal uitgezoomd zodat ik het meeste overzicht heb.

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mocht de camera nog wel verder uitgezoomd worden, omdat je dan veel meer overzicht hebt. Mja, gaat wel lekker online, win-streak van +- 23

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Winstreak van 23, netjes hoor. Welk level ben je?

13. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Speelde net eens een heel ander potje dan normaal. De tegenstander was Bayern Munchen met tactiek 4-1-5. Jaja, een keer niet 5 verdedigers maar 5 aanvallers:+. Ik speelde gewoon mijn eigen gemaakte 4-4-2 (met Milan) en bij rust was hij weg met een 5-0 achterstand.

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Level 18 volgens mij, win ook alles ruim. Had een tijdje geleden gepost dat het zo bar slecht ging. Had ook van de 10 wedstrijden er 7 verloren. Dus heb me 2 weken op de manager mode gericht op Legendarisch met een 2 sterren ploeg, heeft wel geholpen:)

15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Lijkt er dus toch op dat oefening je spel verbeterd, als ik sommige mag geloven dan bestaat Fifa10 alleen maar uit toevallige goals en verdedigers die continu tegen elkaar aanlopen. Mensen, zie bovengenoemde berichtgeving en doet er uw voordeel mee;)

16. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, oefenen helpt met bijna alles in het leven. Gewoon lekker veel passen, ook in het 16 meter gebied, zodat je van die ''in-tik-goals'' maakt. Heb je ook niet dat gezeik dat je de bal op vreemde wijze 2 meter naast het goal schiet, ook al was je met een top-spits aan de bal

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf level 17, maar heb daar wel 80 wedstrijden voor nodig gehad. 8) Misschien ook maar eens jouw manier proberen.

18. Nicoow

Nicoow Rock your life

Leuk Bevonden:
    0
    Mja ben nog altijd aan het twijfelen, speel soms ook op dynamisch, omdat mannetjes passeren en scoren makkelijker is, maar het overzicht is wel nihil anderszijds...
    Speel momenteel gewoon met tele, maar een beetje meer ingezoomd, zien of dat beter gaat ;)

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Speelde Fifa 09 op Dynamisch, wat prima ging, maar passen is echt een keyfactor geworden in Fifa 10, dus dan heb je wel een mooi overzicht nodig

Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  20. Yoy96

Yoy96 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens!

In fifa09 kon ik zooo makkelijk scoren, maar in fifa10 niet meer. Ik begon heel lekker en scoorde veel...maar ik heb teveel tijd nodig ofzo en 1 op 1 mis ik zoveel. Iemand tips?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina