1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    klopt, tekend is bijvoorbeeld als je 2-0 voorstaat en de wedstrijd in handen hebt. Als je dan eenmaal de 2-1 tegenkrijgt moet je opeens zwaar werk leveren wil je niet de 2-2 om je oren krijgen...

    Ook krijg je tevaak vanaf de aftrap een goal om je oren, vandaag in een potje 2x op voorsprong gekomen en meteen vanaf de aftrap een goal tegen. Kan gebeuren natuurlijk, maar had wel het gevoel dat ik er niks tegen kon doen. Hoge bal waar mijn verdediger onder duikt waardoor de tegenstander 1 op 1 staat enzo, rare gevallen gewoon.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zo... werd gister toch een partij gefrustreerd :confused:

    Geen één bal die er in wilde, drie wedstrijden achter elkaar ballen op de paal (soms wel drie x per wedstrijd)...

    Zijn toch dingen die eruit moeten hoor volgend jaar. Slaat namelijk he-le-maal nergens op. Daarna begon ik weer wat potjes te winnen, maar op dat moment was ik er even helemaal klaar mee. Als je 15 schoten op doel hebt en er drie op de paal gaan en je 0 x scoort dan is dat gewoon nep (zeker als dat twee wedstrijden achter elkaar gebeurd). Leek eventjes goed gescripped.....

    Maargoed.... we gaan weer verder....
     
  3. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeejte, ik maak me net me een partij een schwalbe, ik heb geen internet op het moment anders had ik hem zeker up geload XD ! Hij was echt perfect; Die gast steekt ze been uit, ik spring erover heen, ik loop 1m en val ENORM overdreven neer,, echt geweldig :p ! ik speel nu trouwens met Bolton manager mode, heb veel talentjes, die ook meestal beter zijn dan basisspelers. Heb o.a. Carew 2 seizoenen gehad, nu met Agbonlahor <== Niet kapot van,, gewoon niet fysiek sterk genoeg, het is dat de knop Y bestaat (steekpass) anders was ie al weg. Heb nu een nieuw talentje,, Nunez Martin, nou die kane r wat van hoor :p fysiek erg sterk, goed afmaken, snel, perfect ! (H) !
     
  4. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je schwalbe's maken dan? Wat is de toetsencombinatie hiervoor?
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn. Ging op Legendary aardig in de Manager Mode, won alles met 4-0 en 5-0 en stond ook iets van 12 punten voor op de nummer twee. Tot ik ineens gelijkspeelde tegen Sparta thuis.. speelde 0-0(realistisch :'-(). Daarna moest ik in de beker aantreden tegen Heerenveen, 1-0 verloren. Gelijk dikke rep verloren.

    Uiteindelijk wel kampioen geworden, maar allerminst overtuigend. In de zomerstop nog twee aankopen gedaan(Elia en Ivanovic) dus hopelijk kan ik straks wat potten breken in de CL. Dit is mijn team nu:

    ------------Stekelenburg-------------
    VdWiel-Ivanovic-Vertonghen-Obradovic
    ---------Groot-----De Zeeuw--------
    Hazard----------------------Elia-----
    ----------Pantelic--Suarez----------

    Speel dus min of meer 4-2-4 aangezien Hazard en Elia gewoon buitenspelers zijn 8) Pantelic is trouwens een baas in FIFA _O_
     
  6. Bosschenaren

    Bosschenaren 0wnage

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt het ongeveer voordat je die bevestigingsmessage hebt gekregen nadat je je hebt ingeschreven voor Game Face?
     
  7. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ben er nu eindelijk achter hoe ik gemaakte tactieken ook online kan gebruiken:+

    Heb alleen niet echt het idee dat het allemaal veel zin heeft wat ik verander. Heb wel een tactiek die lekker lijkt te werken met Manchester United, maar om nou elke keer met Man U te spelen...

    Zijn er hier mensen die hun goede zelf gemaakte tactieken willen delen met mij, of ga ik dan te ver als ik dat vraag?:D
     
  8. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee,, maar somehow leek het op een schwalbe, ik kreeg ook geen vrije trap ofzo, maar het was echt grappig =p
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Liverpool maar even ingewisseld voor Chelsea. Damn, wat heeft dat team een stevige defensie vergeleken met Liverpool :eek:

    Dat is echt niet leuk meer. Kwam er overigens net pas achter dat ik telkens wel op mijn gamertag gespeeld heb ... maar niet op EA zat ingelogged :emo: Dus ik kan weer 5 potjes op rij winnen voor een achievement.
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.833
    Leuk Bevonden:
    9.209
    Ik heb hem vandaag teruggebracht kwam erachter dat voetbalspellen niks voor mij zijn, de pre order voor Call of duty dan weer wel.. Wel gek heb de demo vaak met plezier gespeeld.
     
  11. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    is toch gekkenwerk??? Wie verzint het nu om dat er juist uit te halen?
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gaat lekker met Fifa 1 vs 1. Ik speel het welliswaar niet vaak (speel meer clubs of tegen vrienden) en ik heb tot nu toe 20 gewonnen, 3 gelijk en 4 verloren. :)
     
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm.. voordat je een wedstrijd start logt hij ALTIJD eerst in op EA, anders kan je niet online spelen..
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou net zeggen. Knap als je zonder op de EA-servers te zitten online een wedstrijd kan spelen :lol:
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dan mogen jullie mij wel eens uitleggen waarom een maat van mij de achievement, die van 100 ranked matches gespeeld, pas kreeg toen hij de 131ste wedstrijd gespeeld had?

    Ikzelf heb nog regelmatig dat ik een ranked match speel, terug kom en dat de EA server niet beschikbaar is ...
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Matches die niet volledig worden afgemaakt (disconnects/leaven) tellen niet mee voor de achievement dacht ik.
     
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    De achievements gaan om volledig gespeelde wedstrijden. Wanneer iemand voortijdig leaved telt hij niet mee.

    Wanneer je tijdens de wedstrijd van de EA server gegooid wordt, dan stopt de wedstrijd per direct, en telt hij dus ook niet mee voor de achievement. Dat je na de wedstrijd van de EA servers wordt gegooid kan ik niet verklaren.
     
  18. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Kan iemand mij uitleggen hoe de evaringspunten werken in fifa 10?
    Ik kan ze nu niet meer zelf toekennen aan de spelers, is het nu weer net zo langzame ontwikkeling als 08?
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb het nu wel even gehad met FIFA.

    Speel ik met Chelsea, net, tegen Real Madrid. Sta ik 2-0 voor. Ik wil Ronaldo van de bal af zetten, vrije trap tegen ... 2-1. 5 minuten later, dezelfde situatie. Goh denkt de tegenstander, laat ik dan gewoon mijn speler daar op dat punt neerzetten want als hij mij van de bal af zet, krijg ik een vrije trap. En natuurlijk, 2-2. Dat fysieke onderdeel vernageld het hele spel voor mij.

    Ze hadden het beter Street Fighter FIFA10 kunnen noemen ... :emo:

    16 winning-streak ... nu -1.

    EDIT
    Ohja, net kreeg ik van een gebruiker pantoffeldier of pantoffeldiertje een berichtje "vieze ****** geluks vogel dat je bent krijg de ****** vuile ******hond"
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  20. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de scheids gewoon echt belabberd in fifa 10. Kom op man net verloren door 2 non overtredingen. Schoot ie gast allebei de vrije trappen er in. Wordt er zo moe van. Vooral met een keeper van 68 (darley).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina