1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik mijn eigen gemaakte speler in mijn team krijg als ik seizoen speel? ik heb hem al geedit naar het team waar ik nu mee speel maar hij zit er niet bij en ik kan hem ook niet kopen.

2. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    mensen ik ben zo verslaafd aan het spelen met virtual pro :D
    gewoon lekker je spelertje beter maken en proberen de wedstrijd te winnen
    geil! _O_
    nu ff zoeken naar een club van xboxworld die mij er bij wil (a) die zal wel bestaan.. toch? ;)

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    adrenaline nog door m'n lichaam stromen..
    heb nog NOOIT op fifa 10' van mijn eigen chelsea verloren en wil ik zo houden.
    Speelde dus tegen chelsea en 3-0 achter in eerste 45 min. Dan ben je meestal vrij kansloos tegen iemand die op een hoger niveau zit dan jij zelf.. toch nog in de laatste seconde van extra tijd 3-3 gemaakt.. heerlijk.

Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is een wedstrijd dat je niet mag winnen dus komt er geen bal aan:eek:

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk kon ik online, meteen 5 potjes gespeeld. Wat me wel opvalt is dat er redelijk triest volk speelt. Ik hoop dat dit verandert naarmate ik op een hoger lvl kom. Eerste 3 potjes stond ik namelijk dik voor en leaven ze 30 min. voor tijd, 4e potje verloor ik met 3-2 in de laatste paar minuten, gaan we rematch doen, sta ik met 3-0 voor en gaat hij leaven.:mad: Echt zo zwak heb ik toch ook niet bij hem gedaan.

6. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Kleine tip: Doe geen quick ranked match, maar custom, en verander het NV% naar max 10. Nu speel je alleen tegen mensen die maar 1 op de 10 keer of minder leaven... Alle beetjes helpen.;)

Niemand die mij kan helpen aan een goede tactiek, of wat tips voor mij heeft...?

7. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip.;) En probeer eens met Arsenal te spelen, de standaard ingestelde tactiek voor dat team is zoals jij omschrijft, als het met Arsenal niet lukt kan het zijn dat het aan jezelf ligt.

8. Wie wil zien hoe je fifa 10 speelt add me ( suleyringtones )

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Want met deze stats ben je wel de beste: Played: 95 Won: 35 Lost: 59

10. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag dat er niet met live-season teams gespeeld wordt online, gewoon de standaard sterkte van teams.
    Dus niet dat vorige week iedereen Inter neemt, omdat dat het sterkste team was en deze week kiest bijna iedereen Chelsea. Omdat hun er nu heel goed voorstaan.

Is er ergens in het menu waar ik die zou kunnen uitschakelen.

LOL...... niet dat ik zoveel beter ben hoor.

Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  11. Meowth

Meowth Guest

Jo, waar vind je dat eigenlijk, die stats? :eek:

12. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Bij zijn easportsworld account.

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Haha8)

14. Meowth

Meowth Guest

Die kerel heeft er zelfs een topic over gemaakt, of hij zoekt vrienden op deze manier of hij denkt echt dat hij er wat van kan.

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had ook al een leuke post in het ''Show je goal'' topic tegenover JoJo:+

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laat je spelers naar voren rennen door RB in te drukken terwijl je passt, zo gaat het behoorlijk snel :)

17. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Met (LB) rennen ze toch naar voren?

18. Vriendloos

Vriendloos Guest

Je moet je niet zo concentreren op het win/loss, het begin is allemaal vrij gemakkelijk maar als je op niveau bent en constant level 30 tegenover je krijgt dan verlies je echt wel wat meer potjes.

19. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Wat is FIFA eigenlijk een kutspel zeg... Mijn god wat een ellende.... Als het niet gescript is in de Manager Mode, dan weet ik het ook niet meer. Kan een wedstrijd 100x spelen, iedere keer verlies ik met 1-2 of 0-1. Al mijn ballen op de paal (soms wel tot 5 keer in een wedstrijd) of net naast en altijd de tegenstander die hem na niet reageren van mijn verdedigers erin prikt. Al kom ik 10 keer alleen voor de keeper, het heeft geen zin.

Echt heel triest. Is net alsof ze je het op die manier moeilijk willen maken in de Manager Mode (waarschijnlijk omdat ik 1e sta in de league).

Ga maar lekker online, want offline heeft het geen enkele zin.

20. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is het niet gewoon triest dat je een wedstrijd opnieuw speelt? 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina