1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    al die mietjes die geen rematch durven nadat ze gewonnen hebben haha...
    en blijf het jammer vinden dat je een moral boost krijgt als je voor staat..

EDIT: ik heb btw een corner die echt BIJNA geniaal is.. heerlijk om daaruit te scoren.
    Tegenstander weet echt niet waar die 'm moet zoeken hehe

EDIT2: Kent iemand van jullie Funky Killer95. Die zat hele tijd door z'n mic "F*cking english dickhead cunt" enzo te doen hij had niet eens door dat ik Nederlands was, mooi voor hem dat ik met 3-2 win hehe.

Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  2. Furkan19

Furkan19 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net Manager Mode te spelen en ik had net 3-0 gewonnen opeens na de wedstrijd loopt hij vast, dit had ik al is eerder gehad met mijn carrière bij Toulouse.
    Dan zit ik zo'n een wedstrijd spelen en dan win ik, loopt hij weer vast.
    En nu hetzelfde met mijn carrière bij Sevilla en ik heb geen zin om deze carrière te verwijderen en weer opnieuw te beginnen. Dit had ik ook één keer bij Fifa 09 gehad en nu weer bij Fifa 10. Overigens heb ik al geprobeerd om de wedstrijd overnieuw te spelen, het lukt wel maar als de wedstrijd dan afgelopen is loopt hij wéér vast.

Kan ik er iets tegendoen? Of de volgende keer voorkomen?

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Aha, duidelijk. Tnx. :thumbs:

4. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb nu 96 1-tegen-1 wedstrijden gewonnen.
    Als ik 100 van die wedstrijden heb gewonnen, ontvang ik dan die achievement?

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De wedstrijden die niet zijn afgemaakt, lees quitters, tellen niet mee voor de achievement.

6. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is eigenlijk altijd als je voor staat.:mad:

7. Avan

Avan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja... quitters...

Speel nu alleen maar met AZ. Keer van Frankrijk gewonnen met 3-0. Win ook regelmatig van een Chelsea, Barca en Real Madrid. Gisteren kwam ik 5-0 voor tegen Chelsea, toen vond mijn tegenstander het wel welletjes en vertrok.

Gebeurt niet zo heel vaak, maar soms quitten losers gewoon. Part of the game.

8. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alleen maar met Ajax nog. Win de laatste tijd wel wat wedstrijde, maar soms heb ik van die dagen dat ik aleen maar verlies

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wilt er iemand een deels of volledig handmatig potje tegen mij spelen?
    Ik wil oefenen op handmatig (manual) schieten en dat is minder fijn tegen mensen die automatic spelen..

10. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de exacte release datum van Ultimate Team?

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Februari is de release, verder nog niets over bekend.

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, net 2 keer op de lat en 1 keer op paal 8). Wel 2-0 gewonnen, tweede doelpunt was vanuit een corner, speler neemt aan, draait naar rechts en knalt hem de hoek in = :)

13. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook al vernomen dat het Februari is, jammer dat ze niet meteen een exacte datum naar buiten hebben gebracht. Met de achievements van Ultimate Team moet ik wel over de 1000 G gaan met Fifa 10...

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Dit geloof je toch niet.. valt de connectie met xbox live gewoon weg tijdens het gamen..
    En op welk punt? Echt op het moment dat ik aan het juichen ben na een goal.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Had het vandaag ook een keer online. Stond met 2-1 voor en weg connectie.:emo:

EDIT: Net zo'n debiel die met zijn Real Madrid tegen mijn Barça ging spelen. Hij trapte af, speelde terug naar een verdediger (ik denk Pepe) en ging daar een beetje achterlijk lopen hooghouden. In het begin deed ik niets, wilde niet in z'n hakie bijten. Maar op een voor hem (blijkbaar) onverwacht moment ging ik met Zlatan aanvallen, ontfutselde ik die bal en meteen een goal. Dat apie wilde mij een beetje belachelijk maken ofzo, echt te heerlijk dat er meteen een tegengoal uit kwam. Eindstand Real Madrid - Barça 1-6. Lekker voor die kneus.

Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Net gespeeld voor gamebattles. Wat vreselijk, door een corner glitch verloor ik met 4-3 van een noob. Daarna werd ik genaaid en verloor daardoor met 2-1. Toch leuk dat fifa 10:mad:

17. Munnie

Munnie Guest

Ik had dit met multiplayer, 1 tegen 1 dus. Je moet een nieuwe gebruiker aanmaken op xbox en dan werkte die weer. Raar maar waar =D

18. JorisFR

JorisFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het ook eens proberen zonder dat je op xbox-live bent aangemeld. Zonder ethernet kabel dus...

19. wonkyfurball

wonkyfurball Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie nog een link waar staat hoe je een gameface enzo meot doen

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ben nu bezig met mijn 3e seizoen met bayern:)
    Heb al een redelijk veel goede spelers gescoud en gekocht, maar ook veel verkocht:)
    Voor mijn gescoute berbervovic is super goed, real madrid wou hem zelfs kopen.
    Maar ik heb da ding voor de gamerface gedownload maar elke keer als ik het probeer op te starten crasht hij:mad: iemand tips hoe ik dit kan oplossen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina